En die scene kan ik me niet herinneren.
Maar ik moest meteen wel denken aan foute scenes die juist zielig/ schokkend zouden moeten zijn maar totaal verkeerd uitpakken.
Ik weet echter wel dat toen we met een paar vrienden Final Destination II keken, een klein kereltje volkomen tot pulp werd geplet door een gigantische glazen plaat...
Ipv aan geschokte reactie, hebben we toen echt compleet dubbel gelegen.
Een zéér ongepast film moment dus
[Dit bericht is gewijzigd door Xebrozius op 06-12-2003 19:46]
quote:Screenshotje:
Op zaterdag 6 december 2003 19:35 schreef Xebrozius het volgende:
Ik weet echter wel dat toen we met een paar vrienden Final Destination II keken, een klein kereltje volkomen tot pulp werd geplet door een gigantische glazen plaat...
Dit is een serieus verzoek.
Zo fokking overdreven hehehe.
quote:Die is ook erg lachwekkend soms...
Op zaterdag 6 december 2003 19:51 schreef LangeJan het volgende:
Ik moest keihard lachen bij Kill Bill in de bioscoop laatst bij zo een beetje elke harde moordscene hehehe.Zo fokking overdreven hehehe.
quote:Om die reden vind ik Silence of the Lambs ook een hele goede film, maar dan voornamelijk een erg goede lachfilm, want bijna alle eng bedoelde scenes werken bij mij op de lachspieren.
Ik weet echter wel dat toen we met een paar vrienden Final Destination II keken, een klein kereltje volkomen tot pulp werd geplet door een gigantische glazen plaat...Ipv aan geschokte reactie, hebben we toen echt compleet dubbel gelegen.
Zo'n effect dat vaak ook wordt bereikt met goedkope horrorfilms
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 19:55 schreef Strolie75 het volgende:
Als Leo verdrinkt.
quote:In de film Braindead, ook wel :
Op zaterdag 6 december 2003 19:55 schreef Vork het volgende:Zo'n effect dat vaak ook wordt bereikt met goedkope horrorfilms
Die kerel die met een gradmaaiers alle zombies te lijf gaat, ik heb echt op de grond gelegen van het lachen.
(weliswaar omwille van iemand anders, dus niet om de scène zelf, maar het was wel een héél slecht moment)
quote:Die heb ik toen eens in de bios gezien, en toen ging practisch elke jongen klappen toen hij in de diepte zonk, vrij hilarisch moment.
Op zaterdag 6 december 2003 19:55 schreef Strolie75 het volgende:
Als Leo verdrinkt.
quote:jaaa! Dat stukje hebben we een aantla keer achter uit gespeeld en in slow-motion! Dat was echt geweldig... hilarisch moment
Ik las net Ik moest net weer huilen. door...En die scene kan ik me niet herinneren.
Maar ik moest meteen wel denken aan foute scenes die juist zielig/ schokkend zouden moeten zijn maar totaal verkeerd uitpakken.
Ik weet echter wel dat toen we met een paar vrienden Final Destination II keken, een klein kereltje volkomen tot pulp werd geplet door een gigantische glazen plaat...Ipv aan geschokte reactie, hebben we toen echt compleet dubbel gelegen.
En bij Freddy vs. Jason de 2e moord, met dat bed wat opgeklapt wordt
quote:Die film waarin dat kleine chinese meisje dat pianoles krijgt, die man op de meest gruwelijke manier martelt...
Op zaterdag 6 december 2003 20:05 schreef Ache-T het volgende:
Horror is lachwekkend... behalve Japanse horror das minder lachen. Ankels afzagen met pianosnaren is niet leuk, met name niet als je het helemaal kan volgens en je het ook hoort
Damn, hoe heet die film ook alweer?
maar dat is niet leuk meer
[Dit bericht is gewijzigd door Xebrozius op 06-12-2003 20:14]
quote:off: Ichi
Op zaterdag 6 december 2003 20:12 schreef Xebrozius het volgende:
Itchi The Killer heeft trouwens wél foute hilarische momenten.
quote:Die beginscene
Op zaterdag 6 december 2003 20:21 schreef Ache-T het volgende:
Duidelijk! enne..... Dog Soldiers heeft ook wel wat grappigs over zich
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |