beiden boxen zijn nog nieuw, gesealed met plastic, en bestaan uit drie dvd's elk.
Okee, natuurlijk de vraag waarom ik nieuwe dvd-boxen verkoop? Ik had seizoen vijf en zes al een half jaar geleden gekocht, maar heb nu gister van de goedheiligman de superbox gekregen met seizoen 1 t/m 8 op dvd. Uit die superbox verkoop ik dus de gesealede boxen van seizoen 5 en 6 (zijn identiek aan die wat je los koopt), de koper weet dan ook zeker dat de dvd's splinternieuw zijn.
Dvd's kunnen worden opgehaald in zuid-limburg, of per post worden opgestuurd.
Nieuwprijzen in de winkel liggen rond de 40 euro per stuk, en omdat ze helemaal nieuw zijn, vind ik 35 euro per stuk (incl verzenden dan) een mooie prijs. Als je ze allebei neemt, maak ik 'r wel 65 van Reageren kan in dit topic of op huynen (at) home.nl
Ohja, wijsneus, ik heb die dvd-box voor mezelf gekocht, en die twee andere series heb ik ook zelf betaald
quote:domme redenering
Op maandag 8 december 2003 10:11 schreef ShelbyMustang het volgende:
voor serie 5 geef ik 20 euro, 2ehands is 2ehands. of jij ze nu wel of niet gebruikt hebt maakt weinig uit, als je iets niet in de winkel koopt is het 2ehands.
quote:Domme reactie! Hoe kan ik ervan uitgaan dat die dvds echt nieuw zijn? Wat mij betreft werkt het alsvolgt: bij een particulier is het altijd 2ehands, simpel. Ook al is ie geseald e.d., dat kan ik zelf ook! Het wordt alleen maar vermeld om die hoge prijs te onderbouwen.
Op maandag 8 december 2003 10:19 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
domme redenering
quote:Iets is toch pas 2ehands als het gebruikt is?
Op maandag 8 december 2003 10:11 schreef ShelbyMustang het volgende:
voor serie 5 geef ik 20 euro, 2ehands is 2ehands. of jij ze nu wel of niet gebruikt hebt maakt weinig uit, als je iets niet in de winkel koopt is het 2ehands.
quote:tuurlijk niet! garantie?? betaal je voor in de winkel.
Op maandag 8 december 2003 10:28 schreef MaxMark het volgende:[..]
Iets is toch pas 2ehands als het gebruikt is?
quote:Bij diskoland is serie 1 t/m 8 te koop voor 8 euro per dvd, dus ik denk dat je wel wat kan zakken met de prijs. 20 euro per box is dus redelijk en voor die prijs wil ik er zelf ook over denken.
Op zaterdag 6 december 2003 17:31 schreef Tr0ublegum het volgende:
Nieuwprijzen in de winkel liggen rond de 40 euro per stuk,
quote:net als bij de makro.
Op maandag 8 december 2003 10:32 schreef SunChaser het volgende:[..]
Bij diskoland is serie 1 t/m 8 te koop voor 8 euro per dvd, dus ik denk dat je wel wat kan zakken met de prijs.
Sunchaser, of iemand anders dan nog voor seizoen 6? Ook 20 euro uiteraard.
Voor seizoen vijf is ShelbyMustang dus nog in de running. Mail me maar, als ik binnen drie dagen niks heb vernomen, dan is 't helaas pindakaas (omdat de koper van seiz. 5 ook interesse heeft in 6).
quote:wat is je mailadres?
Op maandag 8 december 2003 15:46 schreef Tr0ublegum het volgende:
ShelbyMustang, okay, voor 20 euro kun je dan seizoen 5 overnemen. Mail maar, om verder af te handelen.Sunchaser, of iemand anders dan nog voor seizoen 6? Ook 20 euro uiteraard.
Ik zal het topic laten sluiten, mijn excuses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |