quote:volgens mij is het nog altijd een enorm gedoe met layers om je site goed te krijgen in alle browsers...
Op zondag 21 december 2003 10:35 schreef xf0rz het volgende:[..]
Hoe zit het met de positionering van de layers in verschillende browsers? Het was (of is) altijd zo dat netscape en IE verschillende interpretatie hadden van de absolute/relative position van layers. En om dan je site voor elke browser goed te krijgen is niet echt onderhoudbaar.
Is dit tegenwoordig opgelost?
Ik bedoel, bekijk dit forum maar eens in verschillende browsers.
quote:dat lijkt mij niet de bedoeling, want dat is teveel werk gewoon!
Op zondag 21 december 2003 11:37 schreef nikao het volgende:[..]
volgens mij is het nog altijd een enorm gedoe met layers om je site goed te krijgen in alle browsers...
de enige manier is wellicht om een check in te bouwen en dan mensen met verschillende browsers speciaal daarop aangepaste site voor te schotelen>?
quote:Bepaalde dingen worden niet ondersteund door hedendaagse browsers (IE6) en sommige dingen worden anders geinterpreteerd (bv. boxmodel).
Op zondag 21 december 2003 11:37 schreef nikao het volgende:[..]
volgens mij is het nog altijd een enorm gedoe met layers om je site goed te krijgen in alle browsers...
de enige manier is wellicht om een check in te bouwen en dan mensen met verschillende browsers speciaal daarop aangepaste site voor te schotelen>?
De tweakers.net remake (welke ik nu ff niet kan vinden, got is down) is hier een mooi voorbeeld van.
quote:Super. Ik zal daar eens naar kijken. Ik ben namelijk nogal gewend aan tables.
Op zondag 21 december 2003 12:36 schreef sop het volgende:
Als je met float werkt gaat het vrijwel altijd goed! Je maakt één DIV die je gebied aangeeft waar alles ongeveer moet komen.
Daarna ga je met de style property 'float' aan de slag.http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/visuren.html#floats
quote:Dank je voor het commentaar. Het is de bedoeling dat op de hoofdpagina rechts nog een kolom komt met motiverende tekst. En het is nu nog in een test-fase, dus ik heb nog niet gekeken naar verschillende browsers en resoluties.
Op zondag 21 december 2003 10:15 schreef iemoe het volgende:[..]
ik krijg een beetje rsi in m'n nek van je site, ik zou het qua breedte wat kleiner maken (en centreren). mensen op een nog grotere monitor (hier 19"@ 1280x960) gaan echt niet blij zijn.
en er staat een
code:als tekst voor Zoekt automatisch in 49 nieuwsbronnen elke 5 minuten.  maar verder erg mooi hoor, lekkere rustige kleuren en erg goed leesbaar,
Iemand nog meer aan- of opmerkingen over Nieuwstracker.nl. Hopelijk gaat ie volgende week officieel online.
quote:het enigste wat me stoor aan je site is de textsize.
Op zondag 21 december 2003 22:10 schreef The_Comeback-kid het volgende:[..]
Dank je voor het commentaar. Het is de bedoeling dat op de hoofdpagina rechts nog een kolom komt met motiverende tekst. En het is nu nog in een test-fase, dus ik heb nog niet gekeken naar verschillende browsers en resoluties.
Iemand nog meer aan- of opmerkingen over Nieuwstracker.nl. Hopelijk gaat ie volgende week officieel online.
quote:ziet er leuk uit, behalve..... de header.. doe daar wat aan aub!
Op zondag 21 december 2003 22:52 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
hijs nie boeied, ni mooi en ook niet af maarjah
www.noudan.nl
quote:Lelijk, geen inhoud en gewoon 3x kut
www.noudan.nl
Check ter grootte van post
quote:hahaha! ik nam, voordat ik jouw post zag, eens een kijkje in de source en dacht "hier gaat Tino enorme gaten in schieten" en toen dacht ik "nah, wordt iets van een woord of zes".
Op maandag 22 december 2003 01:09 schreef ELTino het volgende:[..]
Lelijk, geen inhoud en gewoon 3x kut
maar weer terug on-topic: Lelijk, geen inhoud en gewoon 3x kut.
quote:volgens mij stond er dat hij nog ni klaar was, en btw.. over jou site FLASH SUCKS
Op maandag 22 december 2003 01:09 schreef ELTino het volgende:[..]
Lelijk, geen inhoud en gewoon 3x kut
ziet er ni uit in linux
quote:nee jou site is lekker? en daarbij had ik al gezegt dattie niet af was
Op maandag 22 december 2003 09:04 schreef iemoe het volgende:[..]
hahaha! ik nam, voordat ik jouw post zag, eens een kijkje in de source en dacht "hier gaat Tino enorme gaten in schieten" en toen dacht ik "nah, wordt iets van een woord of zes".
maar weer terug on-topic: Lelijk, geen inhoud en gewoon 3x kut.
quote:ik vind 'em leuk.
Op maandag 22 december 2003 21:32 schreef innovation het volgende:
niet dat ik veel verw8t..
wel veel commentaar.
maar kijk es ff naar
http://www.lecluse.ca/
en help mij ff met zinvol commentaar.
misschien is centreren beter, maar dat zou je uit moeten proberen.
quote:Ook ik ben enthiousiast. Maar ik heb wel een paar puntjes
Op maandag 22 december 2003 21:32 schreef innovation het volgende:
niet dat ik veel verw8t..
wel veel commentaar.
maar kijk es ff naar
http://www.lecluse.ca/
en help mij ff met zinvol commentaar.
Als je het eventueel leuk zou vinden, zou je mischien ook je layout door layers kunnen maken, maar dat is al genoeg gezegd hierzo, en daarbij komt dat dit er keurig uitziet.
Je source is trouwens ook mooi verzorgd! En heel netjes de 404's afgevangen!
-herstel- je hebt geen 404 afgevangen .
Die tooltip schermpjes (mouseover) van Genealogie vind ik niet passen bij de rest van de site.
quote:Is geen Flash site (zit wel wat flash in, maar da's heel weinig).
Op maandag 22 december 2003 21:44 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
volgens mij stond er dat hij nog ni klaar was, en btw.. over jou site FLASH SUCKS
ziet er ni uit in linux
quote:tis maar wat je fatsoenlijk vind
Op maandag 22 december 2003 23:22 schreef sop het volgende:[..]
Is geen Flash site (zit wel wat flash in, maar da's heel weinig).
Je site ziet er gewoon niet uit en je komt hier als een of andere big pimping dude je site neerkwakken. Laat maar. Als jij je site maar mooi vind. Val ons er maar mee lastig als je de openingspost hebt gelezen, wie weet staan we je dan fatsoenlijk te woord.
quote:Als het goed is verholpen
Op maandag 22 december 2003 23:16 schreef sop het volgende:[..]
Ook ik ben enthiousiast. Maar ik heb wel een paar puntjes
:
1. De jargon pagina zelfde lettergrootte als de andere pagina's. Ik ben niet blind/slechtziend.
quote:welke ik had er geen gevonden?
2. Je foto's zijn soms van wallpaper formaat.
quote:done
3. <span class="begil">G</span>ezin, Die eerste letter anders dan de rest kan ook met CSS. Niet dat dit storend is.
quote:done
4. <a href="leon.php" class="slm">Léon</a><br />, die spatie ervoor zou ik ook met CSS oplossen, je zou een aparte TD class kunnen gebruiken met een andere left-padding.
quote:hoe beodelje "layers"
Als je het eventueel leuk zou vinden, zou je mischien ook je layout door layers kunnen maken, maar dat is al genoeg gezegd hierzo, en daarbij komt dat dit er keurig uitziet.
quote:nop geen 404.. kan ik er wel in gooie. maar vond het niet nodig.
Je source is trouwens ook mooi verzorgd! En heel netjes de 404's afgevangen!-herstel- je hebt geen 404 afgevangen
.
quote:kwa stijl of de hele tool tip?
Die tooltip schermpjes (mouseover) van Genealogie vind ik niet passen bij de rest van de site.
quote:Zwakste manier om terechte kritiek te verwerken....
Op maandag 22 december 2003 21:44 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
volgens mij stond er dat hij nog ni klaar was, en btw.. over jou site FLASH SUCKS
ziet er ni uit in linux
Iemand anders kritiek gaan geven als antwoord op zijn kritiek.
Het verschil tussen ons twee is alleen dat ik me aan de regels houd. Staat er niet in de regels dat je er veel meer bij moet vermelden? Snap je nou serieus niet wat de bedoeling van deze topic is?
Bovendien maak je je sitecheck wel erg onaantrekkelijk. Welk wel-denkend persoon introduceert zijn site met
quote:Hoe kan je dan in gódsnaam fatsoenlijk commentaar verwachten?
www.noudan.nl
Dus je houdt je niet aan alle mogelijke regels (behalve dat ie van jezelf is en niet gebruik maakt van PostNuke etc. en geen popups bevat) en daarnaast zeik je van te voren al je eigen site compleet af. Verwacht je dan echt gegrond commentaar?
En dan ook nog ongegrond gaan zeiken op Iemoe's site en mijn site....
quote:En voordat ik nou op mijn kop krijg dat ik alleen maar kan zitten zeiken en niks nuttigs doe, hier de punten waarop mijn mening van 3x kut is gebaseerd
www.noudan.nl
En nou optiefen
quote:iemand suggesties/ commentaar/ etc?
Op zondag 21 december 2003 11:32 schreef nikao het volgende:
ik ben bezig met verschillende 'skins' te maken voor mijn site.
www.wistudat.netik was niet zo tevreden over de layout en vandaar dat ik een ander design wou.
Het idee is nu om bij ieder bezoek de bezoeker een random skin voor te schotelen. De bezoeker is uiteraard in staat zelf een ander skin te kiezen.. en ervoor te kiezen om deze vast te zetten.commentaar op de skins?
www.wistudat.net/index_plane.php
www.wistudat.net/index_karafaan.php
www.wistudat.net/index_space.php
www.wistudat.net/index_medisch.php
www.wistudat.net/index_natuur.phphier ben ik het geheel aan het testen:
www.wistudat.net/index_test.php
quote:of die site jou boeid is dus het minst interesante van jou post..
Op dinsdag 23 december 2003 01:45 schreef ELTino het volgende:[..]
En voordat ik nou op mijn kop krijg dat ik alleen maar kan zitten zeiken en niks nuttigs doe, hier de punten waarop mijn mening van 3x kut is gebaseerd
Hij is niet af Hij is niet boeiend Hij is niet mooi En nou optiefen
Vinden jullie niet?
Geef een cijfer a.u.b
Greetz Dennis.
quote:het is de bedoeling dat als je hier wat neerzet om te laten checken, dat je er even bijzet wat nu de bedoeling van je site is, waar je het mee gemaakt hebt, wat de achterliggende technieken zijn etc.
Op dinsdag 23 december 2003 13:31 schreef Doagere het volgende:[..]
of die site jou boeidt, is dus het minst interessante van jouw post..
nu weer terug onder je steen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |