quote:Wajo misbruikt nog wel.. Kom op joh, het is msn..... Je ziet elkaar via beeldschermpjes, no real life. Get a life..
Op zaterdag 6 december 2003 04:46 schreef dr.dunno het volgende:[..]
nee, ik kleine puistenkopjes als jij ook niet
[..]wat wil je dan van ze, dat ze gaan hijgen met letters typen? get a life
[..]wen er maar aan, voor zo'n dom iemand is er weinig positief perspectief voor je weggelegd, zeker als je ze "wijf" noemt en vindt dat iemand je gebruikt als die persoon gewoon op een "normale" manier met je chat. Ga wat nuttigs doen dan, rukken over de playboy ofzo
[..]nee, zoeken naar een touw?
kun je misschien nog een touw vastknopen aan jouw beweegredenen, bijvoorbeeld
quote:En dat terwijl je haar zo graag wou gebruiken om je zak leeg te krijgen
Op zaterdag 6 december 2003 01:36 schreef defender het volgende:
Heel mijn avond naar de klote voor zo een wijf dat me gewoon gebruikt heeft !
quote:Je moet ook niet op msn een of andere willekeurige griet aanklikken, ga naar een plek waar vrouwen(mensen in het algemeen) komen juist voor dat stukje, dan kom je een stuk verder.
Elke keer is het weer raak, ontmoet je een leuke dame op msn, klets je de hele avond over van alles en nog wat. Gaat het daarna de ondeugende kant op, en ja hoor..........ze gaan slapenDan wens ik ze welterusten, maar baal als een stekker. Heel mijn avond naar de klote voor zo een wijf dat me gewoon gebruikt heeft !
Iemand ook zulke ervaringen ? En wat doen we eraan ?
Stellenchat bv(je bent getrouwd dus je mag erop )...
quote:whahahaha
Elke keer is het weer raak, ontmoet je een leuke dame op msn, klets je de hele avond over van alles en nog wat. Gaat het daarna de ondeugende kant op, en ja hoor..........ze gaan slapenDan wens ik ze welterusten, maar baal als een stekker. Heel mijn avond naar de klote voor zo een wijf dat me gewoon gebruikt heeft !
jij bent echt een 'ik-kan-zelfs-geen-cybersex-krijgen-'huilie
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 01:45 schreef defender het volgende:
Ben man genoeg om een plaatje erbij te fantaseren
quote:Zoooo jij hebt er verstand van.
Op zaterdag 6 december 2003 20:09 schreef erodome het volgende:[..]
Je moet ook niet op msn een of andere willekeurige griet aanklikken, ga naar een plek waar vrouwen(mensen in het algemeen) komen juist voor dat stukje, dan kom je een stuk verder.
Stellenchat bv(je bent getrouwd dus je mag erop
)...
Heb je nog meer tips?
quote:Misschien heb je elke avond wel met een vent zitten kletsen...
quote:TS is vrouw.
Op zondag 7 december 2003 16:15 schreef Geblaat het volgende:
Misschien heb je elke avond wel met een vent zitten kletsen...
Misschien heb je je foto aan het einde van de avond verstuurd en gaan ze daarna slapen
Misschien zit niet iedereen mastruberend achter zijn PC.
Misschien ben jij precies wel die persoon, waarom vrouwen mannen niet serieus nemen op MSN, want je hebt VERWACHTINGEN !
Misschien moet je es aan je pik trekken VOOR je gaat chatten, want dan is het DAARNA ook nog leuk..
Misschien moet je nog wat ouder worden voor je aan die dingen gaat denken, want je reactie is nou niet echt volwassen...
Misschien heeft het feit dat je geen relatie hebt iets met je reacties te maken...
Slotje pls
quote:Haha, ja en ik was ook zeer verbaasd dat dit topic zo lang heeft gelopen. Na een blik in je fotoboek wist ik al dat het onzin was namelijk
Op zondag 7 december 2003 18:30 schreef defender het volgende:
Nou ik zal dan maar verraden dat ik geen puistenkopperige wanhopige man ben die elke avond op MSN zit te rukken, maar stiekem een getrouwde vrouw, die op een baldadige avond een topic heeft geopend, dat eigenlijk in onzin hoordeSlotje pls
quote:Je was een van de weinigen
Op zondag 7 december 2003 19:09 schreef nozem het volgende:[..]
Haha, ja en ik was ook zeer verbaasd dat dit topic zo lang heeft gelopen. Na een blik in je fotoboek wist ik al dat het onzin was namelijk
quote:Nee.....
Op zondag 7 december 2003 15:03 schreef hace_x het volgende:[..]
Zoooo jij hebt er verstand van.
Heb je nog meer tips?
Heb er ook niet veel verstand van, ken alleen wat chats voor "swingers"...
Ben geen cybersexer, vind dat echt niks aan, oersaai een beetje een kerel of een dame klaar proberen te typen, nee das niks voor mij, doe het liever irl
quote:Hey, deze moet ik onthouden voor als ik me een keer in een situatie heb gekletst waar ik me bijna niet meer uit kan redden
Op zondag 7 december 2003 18:30 schreef defender het volgende:
Nou ik zal dan maar verraden dat ik geen puistenkopperige wanhopige man ben die elke avond op MSN zit te rukken, maar stiekem een getrouwde vrouw, die op een baldadige avond een topic heeft geopend, dat eigenlijk in onzin hoordeSlotje pls
Ow enne, Lariekoek kwam op pagina 2 al met de opmerking "het is een vrouw", dus nou mag jij voor jezelf inschatten hoe lang er nog serieuze reacties blijven komen en hoe lang je kan blijven herhalen dat het "slechts een geintje was"
quote:
Op zondag 7 december 2003 19:55 schreef HenryHill het volgende:[..]
Hey, deze moet ik onthouden voor als ik me een keer in een situatie heb gekletst waar ik me bijna niet meer uit kan redden
Ow enne, Lariekoek kwam op pagina 2 al met de opmerking "het is een vrouw", dus nou mag jij voor jezelf inschatten hoe lang er nog serieuze reacties blijven komen en hoe lang je kan blijven herhalen dat het "slechts een geintje was"
Denk je dat ik het me dan aantrek als men hier fel reageert ? Sorry, maar dat doe ik niet. Wilde meer voorkomen dat nog meer mensen over de rooie gaan in hun reacties, en blijkbaar niet gelezen hebben dat ik idd een vrouw ben.
Dus als je het graag open wilt houden, dan kan ik er wel mee leven hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |