Nu wil ik van die liedjes mp3tjes maken. Nooit gedaan...
Welk programma kan ik het beste gebruiken? Kan je ook 1 liedje rippen of moet de hele cd dan geript worden?
Met RazorLame kan je er mp3's van maken. Dat programmatje maakt gebruik van de Lame mp3 codec. Een dingetje die je muziek omzet in Mp3.
Dat zijn de beste manieren om een mp3 te maken. Je moet een beetje googlen op of andere fora zoeken hoe je die programma's moet gebruiken. Het is niet zo moeilijk als het lijkt.
quote:Met EAC direct naar mp3 kan ook.
Op vrijdag 5 december 2003 21:11 schreef FritsFlits het volgende:
Met Exact Audio Copy de nummers op je harde schijf zetten (je kan zelf kiezen welke nummers je wilt).Met RazorLame kan je er mp3's van maken. Dat programmatje maakt gebruik van de Lame mp3 codec. Een dingetje die je muziek omzet in Mp3.
[Dit bericht is gewijzigd door Maidenfan op 05-12-2003 21:15]
quote:Freeware / opensource? Ken je ook de kwaliteit instellen (bitrate)?
Op vrijdag 5 december 2003 21:11 schreef FritsFlits het volgende:
Met Exact Audio Copy de nummers op je harde schijf zetten (je kan zelf kiezen welke nummers je wilt).Met RazorLame kan je er mp3's van maken. Dat programmatje maakt gebruik van de Lame mp3 codec. Een dingetje die je muziek omzet in Mp3.
Dat zijn de beste manieren om een mp3 te maken. Je moet een beetje googlen op of andere fora zoeken hoe je die programma's moet gebruiken. Het is niet zo moeilijk als het lijkt.
quote:Vraag ik ook niet om
Op vrijdag 5 december 2003 21:14 schreef Maidenfan het volgende:[..]
Ik ga het niet wéér een keer uitleggen, je gebruikt de search maar.
quote:Cdex...
Op vrijdag 5 december 2003 21:15 schreef Mogiin het volgende:[..]
Freeware / opensource? Ken je ook de kwaliteit instellen (bitrate)?
gratis, en je kan niet alleen de kwaliteit instellen, maar ook het formaat... (Ogg Vorbis, bijvoorbeeld.)
quote:Jij hebt natuurlijk voor elk programma op je pc een licentie en alleen maar originele cd's, zoals iedereen
Op vrijdag 5 december 2003 21:15 schreef Burner2000 het volgende:
Lekker illigaal bezig.
quote:met zo'n usernaam, zeker...
Op zaterdag 6 december 2003 01:25 schreef Creative1972 het volgende:[..]
Jij hebt natuurlijk voor elk programma op je pc een licentie en alleen maar originele cd's, zoals iedereen
Geloof je het zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |