of mijn standaard geroep VÓÓr het hoogtepunt: ouw fuck man....
en dit zou ik roepen tijdens het hoogtepunt als mijn vriendin van dirty talking hield (ik hou ervan - geilt op): ooooooouuw fuck jij vuile hoer, jou moeten ze eens kapot neuken in je kut, vuile slettebak, ik spuit je hele kut aan flarden.
quote:dit is niet het onzin subforum, dus reageer normaal op mijn berichten, al lijkt het moeilijk omdat ik zo grappig ben.
Op vrijdag 5 december 2003 16:33 schreef Leila het volgende:
Ah Henk!!!
Dus mensen, stay ontopic
quote:nee zou ik nooit doen. veel te schokkerig. het moet eentonig lang geluid zijn die al die stress uit je lichaam verwijdert samen met je sperma.
Op vrijdag 5 december 2003 16:35 schreef BobRooney het volgende:
OEH OEH OEH!!!yep...zo doe ik....
quote:whahahahaha
Op vrijdag 5 december 2003 16:32 schreef LoveHenk het volgende:
ooooooouuw fuck jij vuile hoer, jou moeten ze eens kapot neuken in je kut, vuile slettebak, ik spuit je hele kut aan flarden.
en 'wopwop' lijkt me niet echt gezond om te roepen als je je vriendin nog vaker wilt zien.
quote:Dat ligt volgens mij nog al aan hoe ik de sex heb ervaren. Veel verder dan vertellen dat ik waarschijnlijk een aardig assortiment dierengeluiden kan voortbrengen zou dus niet echt waar zijn.
Op vrijdag 5 december 2003 16:32 schreef LoveHenk het volgende:
en dit zou ik roepen tijdens het hoogtepunt als mijn vriendin van dirty talking hield (ik hou ervan - geilt op): ooooooouuw fuck jij vuile hoer, jou moeten ze eens kapot neuken in je kut, vuile slettebak, ik spuit je hele kut aan flarden.
Maaruh, zal ik eens vertellen waarom jouw vriendin niet van dirty talking houdt?
quote:ik heb geen microfoon
Op vrijdag 5 december 2003 16:45 schreef yozd het volgende:
neem op en upload!! TS begint!
quote:ik heb er geen
Op vrijdag 5 december 2003 16:45 schreef Alien-Intruder het volgende:
Maaruh, zal ik eens vertellen waarom jouw vriendin niet van dirty talking houdt?
quote:kom op man, serieus blijven
Op vrijdag 5 december 2003 16:46 schreef Bioslock het volgende:
Koelijoelie!
quote:Ik ben serieus. Ik ben fan van Shin Chan.
Op vrijdag 5 december 2003 16:47 schreef LoveHenk het volgende:[..]
kom op man, serieus blijven
quote:jammer
Op vrijdag 5 december 2003 16:45 schreef LoveHenk het volgende:ik heb geen microfoon
Maar goed, ik hou het maar bij: Aaaaaaaah!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |