Heeft iemand die en wil er vanaf? Laat het weten!
quote:Als je die zilveren gevonden hebt, zou ik dan je witte mogen overnemen? Mijn schermpje is namelijk gebarsten.
Op vrijdag 5 december 2003 09:01 schreef Sander_Prinsen het volgende:
Grijs bedoel ik inderdaad, scheelt niet zoveelIk had hem een keer in een vitrine zien staan in een winkel, maar ik heb al een witte 6610.
quote:Kijk es even bij www.salesplaza.nl onder gsm artikelen -> onderdelen MERK -> Nokia -> Nokia 6610 -> 16,20 euro voor een gloednieuw frontje. Gewoon los te leveren, en inclusief verzendkosten.
Op vrijdag 5 december 2003 09:01 schreef Sander_Prinsen het volgende:
Grijs bedoel ik inderdaad, scheelt niet zoveelIk had hem een keer in een vitrine zien staan in een winkel, maar ik heb al een witte 6610.
Raar dat ze aangeven dat die niet los te krijgen is.
Tsja, zilver ken ik niet, maar deze "grey" dus wel
quote:Bedankt!
Op vrijdag 5 december 2003 09:42 schreef WebbySP het volgende:[..]
Kijk es even bij www.salesplaza.nl onder gsm artikelen -> onderdelen MERK -> Nokia -> Nokia 6610 -> 16,20 euro voor een gloednieuw frontje. Gewoon los te leveren, en inclusief verzendkosten.
Raar dat ze aangeven dat die niet los te krijgen is.
Tsja, zilver ken ik niet, maar deze "grey" dus wel
16,20 euro is overigens alleen voor de front cover, de back cover is ook nog 16,20 euro. Maar samen nog steeds redelijk, ik moet er wel ff over denken.
Als ik hem koop, hou ik mijn witte frontje nog wel als reserve of afwisseling, sorry mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |