quote:En nu? Ik zou een borrel nemen, een feestmuts opzetten en met een toetertje door de straat gaan lopen!
Op vrijdag 12 december 2003 10:27 schreef ChOas het volgende:
JA JA JA JAAAAAAA!!!!!!!
Ik heb `m!!!!!!!!!!
![]()
![]()
*blij is*
COOL!!!!.. Ik heb eindelijk een radio!!!!!
En nu ?
en daarna je mail checken
quote:Wat heb je eigenlijk voor nieuwe set gekocht? De deal is gesloten dus nu mogen we vast off-topic.
Op vrijdag 12 december 2003 10:25 schreef ElisaB het volgende:
Als ik ChOas was, dan was ik nu heel blijZonder dollen: tis mooi spul. Ik heb de eerste weken echt met verwondering zitten kijken en luisteren (films).
In TV loopt overigens een Home Cinema topic.
quote:* ElisaB zoekt even de kassabon... momentje!
Op vrijdag 12 december 2003 10:29 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wat heb je eigenlijk voor nieuwe set gekocht? De deal is gesloten dus nu mogen we vast off-topic.
In TV loopt overigens een Home Cinema topic.
quote:borrel *check, in een paar uurtjes*
Op vrijdag 12 december 2003 10:28 schreef ElisaB het volgende:[..]
En nu? Ik zou een borrel nemen, een feestmuts opzetten en met een toetertje door de straat gaan lopen!
en daarna je mail checken
Mail checken *damn webmail ligt er uit*
Zou je het naar xchoasx@hotmail.com willen sturen ?
IK BEN BLIJ!!!!!
quote:vrouwen....
Op vrijdag 12 december 2003 10:30 schreef ElisaB het volgende:
* ElisaB zoekt even de kassabon... momentje!
Werkelijk te lelijk om aan te gluren, maar zúlk mooi geluid!
quote:Zo dan maar....:
Op vrijdag 12 december 2003 10:32 schreef ChOas het volgende:[..]
borrel *check, in een paar uurtjes*
feestmuts *check, petje opzet*
met toetertje gaan lopen *check*
Mail checken *damn webmail ligt er uit*
Zou je het naar xchoasx@hotmail.com willen sturen ?
IK BEN BLIJ!!!!!
Hi ChOas,
Ik heb de knoop doorgehakt. Als je 'm wilt voor ¤ 355, dan is ie voor jou!
Aanstaande donderdag verhuis ik naar Brabant. Woon nu nog in Rotterdam. Tot woensdagavond kan ik 'm aangesloten in mijn woonkamer laten staan. Donderdag breken we de tent af voor de verhuizing.
Als je het niet erg vindt om tot je nek in de verhuisdozen te zitten, dan ben je tot en met woensdagavond van harte welkom om 'm werkend te komen aanschouwen.
;-)
Groeten,
ElisaB
quote:Cool
Op vrijdag 12 december 2003 10:33 schreef ElisaB het volgende:
Sony DAV SC8 denk ik te kunnen ontcijferen op de bon. Even gecheckt op de site van Sony: jawel, dat is 'm!Werkelijk te lelijk om aan te gluren, maar zúlk mooi geluid!
Waarom heb je eigenlijk niet gekozen voor losse componenten?
quote:Hey ElisaB,
Op vrijdag 12 december 2003 10:35 schreef ElisaB het volgende:[..]
Zo dan maar....:
Hi ChOas,Ik heb de knoop doorgehakt. Als je 'm wilt voor ¤ 355, dan is ie voor jou!
Aanstaande donderdag verhuis ik naar Brabant. Woon nu nog in Rotterdam. Tot woensdagavond kan ik 'm aangesloten in mijn woonkamer laten staan. Donderdag breken we de tent af voor de verhuizing.
Als je het niet erg vindt om tot je nek in de verhuisdozen te zitten, dan ben je tot en met woensdagavond van harte welkom om 'm werkend te komen aanschouwen.
;-)
Groeten,
ElisaB
Waanzinnig gaaf dat ik `m gewonnen heb!!, echt heel cool!
Eeeerm, ik heb ruim de tijd om langs te komen, schikt morgen,
of zondag ? (zo niet, kan ik ook maandag, dinsdag, of woensdag hoor )
Vanavond heb ik weer beschikking over al mijn mail, misschien
handig als we dan even adressen (althans, de jouwe) en tel. nummers
uitwisselen
Nogmaals heel cool dat ik heb gewonnen...
Ik mail je vanavond nog eens...
Groetjes,
ChOas
quote:Ik heb niet gekeken naar wat ik kocht; slechts geluisterd. En dat is best bijzonder voor mij, want ik koop eigenlijk nooit iets dat ik lelijk vind (al is het nog zo goed).
Op vrijdag 12 december 2003 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
CoolWaarom heb je eigenlijk niet gekozen voor losse componenten?
Los is makkelijk als er iets kapot gaat, maar verder neemt het vooral veel ruimte in. Dus ik vond het wel best zo eigenlijk.
quote:Ja, daar zorg ik wel voor natuurlijk
Op vrijdag 12 december 2003 10:40 schreef ChOas het volgende:Eeeerm, ik heb ruim de tijd om langs te komen
Ik was helemaal niet van plan een nieuwe set te kopen, maar toen ik bij Radio Modern liep rond te hollen voor allerlei nuttige huishoudelijke zaken voor het nieuwe huis (strijkijzer, wasdroger, electrische deken, nieuwe tv's, etc) kwam ik er ineens langs. En toen was ik verkocht...
quote:Morgen (zaterdag) vanaf een uur of 16:00 ben ik thuis. Zondag ben ik er niet. Maandag, dinsdag en woensdag ben ik het grootste deel van de dag ook gewoon thuis. De keuze is reuze
schikt morgen,
of zondag ? (zo niet, kan ik ook maandag, dinsdag, of woensdag hoor)
quote:Ik ken het, had ik vorig jaar ook na mijn verhuizing! Dan heb je zoveel geld uitgegeven aan noodzakelijke maar saaie dingen (laminaat, vrieskist, gordijnen, etc) dat je ook iets leuks voor jezelf wilt kopen! Ik heb toen een Pioneer stereo gekocht, helaas is die nu een beetje dubbelop aangezien ik toch voor een Home Cinema Set ga. Gelukkig kan ik hem aan mijn schoonouders doorverkopen zonder veel verlies erop te leiden.
Op vrijdag 12 december 2003 10:58 schreef ElisaB het volgende:
Ik was helemaal niet van plan een nieuwe set te kopen, maar toen ik bij Radio Modern liep rond te hollen voor allerlei nuttige huishoudelijke zaken voor het nieuwe huis (strijkijzer, wasdroger, electrische deken, nieuwe tv's, etc) kwam ik er ineens langs. En toen was ik verkocht...
quote:Je hebt mail.... hótmail!
Op vrijdag 12 december 2003 10:40 schreef ChOas het volgende:
Ik mail je vanavond nog eens...
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 11:06 schreef Strolie75 het volgende:Dan heb je zoveel geld uitgegeven aan noodzakelijke maar saaie dingen (laminaat, vrieskist, gordijnen, etc) dat je ook iets leuks voor jezelf wilt kopen!
Koffie was lekker, Eagels klonken lekker... Ik hoop dat ChOas veel plezier gaat hebben aan de DAV800!
ChOas, bedankt, keurig netjes geregeld, ik hoop dat je nog heel lang met veel plezier je films en muziek kijkt en luistert!
quote:Net geinstalleerd, Klinkt waanzinnig!!!
Op maandag 15 december 2003 14:17 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ChOas net uitge-Koffie was lekker, Eagels klonken lekker... Ik hoop dat ChOas veel plezier gaat hebben aan de DAV800!
ChOas, bedankt, keurig netjes geregeld, ik hoop dat je nog heel lang met veel plezier je films en muziek kijkt en luistert!
![]()
Hij/zij/het heeft weer een goed huisje gevonden hoor
Waanzinnig bedankt, ElisaB!
quote:Cooool
Op maandag 15 december 2003 17:09 schreef ChOas het volgende:
Net geinstalleerd, Klinkt waanzinnig!!!Hij/zij/het heeft weer een goed huisje gevonden hoor
Waanzinnig bedankt, ElisaB!
Ik ben blij dat ie heel overgekomen is én dat je 'm weer netjes aan de praat gekregen hebt!
Geniet ervan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |