het ZAL toch niet he? kijkend vanuit zijn raam ziet hij een groot slot op de plaats waar het lek gemaakt was.
( MWUAHAHAHA )
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE mijn MEESTERLIJKE PLAN!
grrrr
EEENS zal ik overwinnen, EEEEEENS is dit eiland verdwenen van de prachtige golven waar ik zo van hou EEEEEENS ZAL IK HEEERSEN!
Plaatselijk onweer barst los boven de toren, spookachtige schaduwen reflecteren als de bliksem zich laat zien gevolgd door een hevige donder.
Evil uberphreak trekt zich terug in zijn lab, wat zal er nu weer borrelen in zijn gemene brein?
( MWUAHAHAHAha )
quote:waarom? dan is er geen eiland meer! je mag mijn evil twin sister wel worden, samen zullen we hier heersen, wat zeg je ervan?
Op donderdag 4 december 2003 23:23 schreef AirRaid het volgende:
morgen zit dit topic op slot
quote:bite me
Op donderdag 4 december 2003 23:24 schreef UberPhreak het volgende:[..]
waarom? dan is er geen eiland meer! je mag mijn evil twin sister wel worden, samen zullen we hier heersen, wat zeg je ervan?
quote:sst ik wil slapen malloot
Op donderdag 4 december 2003 23:24 schreef AirRaid het volgende:[..]
bite me
de stukken vliegen buiten in het rond en kleven tegen zijn raam. *bonk* *splat*
Boven dit alles uit klinkt het gesmak van een draak.
quote:Savonds kwart over 5 wordt evil uberphreak weer wakker. (Bij een slecht persoon hoort natuurlijk ook een slechte levensstijl)
Op donderdag 4 december 2003 23:46 schreef mauron het volgende:
Tevreden met zijn lunch gaat Mauron voor de poorten van de nieuwe Toren liggen.
Misschien komen er morgen nog meer lekkere hapjes uit
"Hrm, wat hoor ik voor een gebrom?"
Langzaam schuift hij het luikje weg van de deur....
"WTF! wat is DAT voor een walgelijk creatuur! EN DAT voor mijn toren!"
Rennend naar zijn geheime gang is het evil brein alweer aan het werk... HOE komt ik van dat gedrocht bij mijn toren af, en HOE kan het dat het eiland nog bestaat... grrrrr
Wordt het nu een eerzame heer van de duisternis onmogelijk gemaakt om zijn werk te doen?
Is er geen behoefte meer aan situaties waar de echte helden zich kunnen bewijzen?
Hopend op inkeer zal ik wachten op bericht. In de tussentijd heb ik zelfs mijn deuren opengezet zodat de mensen kunnen zien hoe een slecht persoon leeft, en hoe je een duistere toren hoort in te richten.
Iemand nog zin in een cursusje "hoe zie ik er eng uit" of "hoe zorg ik dat het onweerd als ik spreek"? ze zijn wat goedkoper nu de toekomst van deze praktijken aan een zijden draadje hangt
* UberPhreak wacht op bezoek van de eilanders.
Nu mag ik die wezens hier al HELEMAAAAAL niet meer
TIJD VOOR EEN NIEUW PLAN MWUAHAHAHAHAHA!
Ik zal ze leren om mij te laten wachten!
* UberPhreak *Uberphreak rent naar de kelder*
IGOR! misselijk onderkruipsel! waar is mijn *fluister fluister*?
Misschien dat het tijd word om de toren maar eens binnen te dringen.
Er ligt nog steeds een lomp voorwerp voor men deur, en mijn laatste plan is ookw eer mislukt
wacht maar eilanders... wacht maar....
SCALPEL! igor, SCALPEL!
Nee niet de zaag!
en ruim die ledematen ff op wil je? nee die los liggen daar, niet de mijne. blijf van me af grrrrr
je begrijpt het wel lezers, uberphreak is vandaag weer bezig geweest aan zijn nieuwste creatie. Als alles volgens planning verloopt zal deze morgen klaar zijn...
Wie weet wat het eiland te wachten staat? Igor en uberphreak dus....
Laten we hopen dat het deze keer mee zal vallen......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |