abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15152185
Iemand winterbanden die ik en gday zouden mogen lenen/huren voor 2 weken rond de kerstperiode? We gaan naar Zweden maar de garage wil voor 2 weekjes huur 170 euro hebben Dit kunnen wij eigenlijk niet betalen, daarom de vraag of iemand ze gewoon thuis heeft liggen en misschien niet nodig heeft ofzo? We willen er uiteraard wel voor betalen mits het minder is dan 170 euro

Het gaat om de maat: 185-65-15 voor een mazda 626.

Alvast bedankt

pi_15152243
Ik denk dat je in PTA meer kans hebt...
http://www.acpgroup.nl/turk/
pi_15152263
Ohja Ook een goed idee

* heaven7 komt daar echt nooit..

Schop van een mod?

pi_15152493
Kopen lijkt me haast beter, en dan gewoon zelf gebruiken in de winters..
pi_15152990
Nou, dat gaat niet, bovendien.. die vraag stel ik niet

Het zit zo, wij gaan met z'n 2en op vakantie met de auto van mijn ouders.. kopen wordt trouwens sowieso duurder dan 170 euro dus dat zit er gewoon niet in.

Mijn ouders hebben nog nooit winterbanden gehad en ze hoeven er ook geen. Deze vakantie is (met de auto van mijn ouders dan) gewoon eenmalig.

pi_15177932
Schopje.
  vrijdag 5 december 2003 @ 16:13:30 #7
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15178219
Nog een schopje richting PTA
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_15178308
Inderdaad gewoon kopen. Die banden kosten echt niet zo extreem veel per stuk, en je kan ze gewoon elke winter gebruiken.

Ik denk niet dat iemand zomaar even zijn banden aan je uitleent. Vooral niet aan een onbekende.

pi_15178453
wie leent me ff zijn versnellingsbak? ik ga in duitsland rijden en daar moet veel geschakeld worden. bij de garage lenen is te duur.
pi_15178532
Banden uitlenen, wat een grap
Vlak voor terugkomst nog even een burnout maken zeker
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_15178552
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 16:23 schreef slashme het volgende:
Banden uitlenen, wat een grap
Vlak voor terugkomst nog even een burnout maken zeker
wat is een burnout en hoe maak je die?
pi_15178654
http://www.bosmanbanden.com/bosman.htm

Zit ergens in Zuid-Limburg.

pi_15178751
kopen kopen koopje.

ALs je in de buurt van de duitse grens woont, moet je ff de grens over rijden, scheelt een hoop.

Dan heb je voor 170 makkelijk 4 banden.

Member off "The lords of the Ring" says : Wie later remt, rijd langer snel !
  vrijdag 5 december 2003 @ 16:35:40 #14
15726 wouswous
Smile, tomorow will be worse
pi_15178849
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 16:32 schreef AsconaB-16V het volgende:
kopen kopen koopje.

ALs je in de buurt van de duitse grens woont, moet je ff de grens over rijden, scheelt een hoop.

Dan heb je voor 170 makkelijk 4 banden.

je moet toch ff door duitsland,
neem je op de heenreis ff bandjes mee...
neem je een overnachting in duitsland huppa!
klaar..
En aan het eind van de vakantie verkoop je de bandjes hier op fok! aan andere mensen die op vakantie gaan,...
ik droomde vanacht dat ik een spekje van 1 KG at,
vanochtend toen ik wakker werd, was mijn kussen opeens weg.
pi_15181025
Godsamme stelletje idioten, LEES DAN! Het gaat helemaal niet om mijn auto en dus is kopen geen optie!

Als een topic 10 pagina's lang is verwacht ik idd dat niet iedereen alles leest, maar kom op, ben je nu te scheel of wat?

pi_15181127
En staat er wel of niet dat we willen betalen? Misschien ooit gehoord van borg? Voor de duidelijkheid: dan kunnen onbekenden ze zonder zorgen aan ons "verhuren" omdat, als de banden niet in goede staat terugkomen, we dan gewoon die borg niet terugkrijgen.

pi_15181207
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 16:20 schreef LoveHenk het volgende:
wie leent me ff zijn versnellingsbak? ik ga in duitsland rijden en daar moet veel geschakeld worden. bij de garage lenen is te duur.
KUTNEWBIE!
pi_15181276
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 17:56 schreef heaven7 het volgende:
Godsamme stelletje idioten, LEES DAN! Het gaat helemaal niet om mijn auto en dus is kopen geen optie!

Als een topic 10 pagina's lang is verwacht ik idd dat niet iedereen alles leest, maar kom op, ben je nu te scheel of wat?

quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:02 schreef heaven7 het volgende:

[..]

KUTNEWBIE!

Relax dame!

Je verzoek is op z'n zachtst gezegd nogal, ehh, vreemd. Je gaat met een geleende auto op vakantie, en wilt dus eigenlijk niks uitgeven voor je eigen veiligheid. Ieder z'n meug hoor, maar persoonlijk zou ik

• of doorsparen voor een setje banden en de wintersport pas in februari plannen.
  • of de eigenaar overtuigen van het nut van de aanschaf van winterbanden.
  • want met all-weather bandjes de besneeuwde bergen in, is je reinste zelfmoord. Bovendien riskeer je in sommige (Alpen)landen nog fikse boetes ook, als ik me niet vergis. Ben je met 170 euro niet klaar.

Elke god is een leugen. Elke religie is een doctrine. Elke profeet is een charlatan. Punt.
    pi_15181359
    jah ik heb er nog 4 liggen, voor 169,95 mag je ze lenen
    pi_15181591
    We gaan de bergen niet in en de auto is dus van mijn ouders. Die mogen we lenen omdat een auto huren gewoon te duur wordt.

En het is geen kwestie van niet geld uit willen geven aan die banden maar meer niet kunnen eigenlijk.. dus als ik het op deze manier voor elkaar zou kunnen krijgen dan ben ik blij want je hoeft mij echt niet te vertellen dat het veiliger is met winterbanden (waarom denk je dat ik dit topic geopend heb?)

En nogmaals, we willen ervoor betalen en er bestaat dus zoiets als borg hm?

pi_15181620
    En in februari kunnen en willen we niet.. allereerst zitten we dan met vakantie en vrije dagen, die we beiden niet hebben en ten tweede willen we gewoon met kerst en oud en nieuw op vakantie. In februari is er niks "magisch" meer aan.
    pi_15181649
    En het belangrijkste van alles, alles is al geregeld, op de winterbanden na dus..
    pi_15181878
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2003 18:20 schreef heaven7 het volgende:
    En het belangrijkste van alles, alles is al geregeld, op de winterbanden na dus..
    Schaf vier nieuwen aan, fifty/fifty met je ouders, dat lijkt me de allerredelijkse optie voor bijde partijen. Als je die 140 euro dan niet kunt lappen kun je beter thuis blijven. Wat denk je dat benzine kost in zweden?
    Bandjes lenen pfff
    [ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
    pi_15181883
    Kijk anders ff op de sloop of je voor weing geld wat banden op de kop kunt tikken!
    http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
    http://www.klassiekergespot.nl
    ©1983-2007 -Eddow-
    pi_15182225
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2003 18:31 schreef slashme het volgende:

[..]

Schaf vier nieuwen aan, fifty/fifty met je ouders, dat lijkt me de allerredelijkse optie voor bijde partijen. Als je die 140 euro dan niet kunt lappen kun je beter thuis blijven. Wat denk je dat benzine kost in zweden?
    Bandjes lenen pfff

Ten eerste is het 170 euro, lezen mafkees en ten tweede.. mijn ouders willen dat niet en ten derde is de benzine in Zweden goedkoper dan hier
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')