Het gaat om de maat: 185-65-15 voor een mazda 626.
Alvast bedankt
Het zit zo, wij gaan met z'n 2en op vakantie met de auto van mijn ouders.. kopen wordt trouwens sowieso duurder dan 170 euro dus dat zit er gewoon niet in.
Mijn ouders hebben nog nooit winterbanden gehad en ze hoeven er ook geen. Deze vakantie is (met de auto van mijn ouders dan) gewoon eenmalig.
Ik denk niet dat iemand zomaar even zijn banden aan je uitleent. Vooral niet aan een onbekende.
quote:wat is een burnout en hoe maak je die?
Op vrijdag 5 december 2003 16:23 schreef slashme het volgende:
Banden uitlenen, wat een grap
Vlak voor terugkomst nog even een burnout maken zeker
ALs je in de buurt van de duitse grens woont, moet je ff de grens over rijden, scheelt een hoop.
Dan heb je voor 170 makkelijk 4 banden.
quote:je moet toch ff door duitsland,
Op vrijdag 5 december 2003 16:32 schreef AsconaB-16V het volgende:
kopen kopen koopje.ALs je in de buurt van de duitse grens woont, moet je ff de grens over rijden, scheelt een hoop.
Dan heb je voor 170 makkelijk 4 banden.
Als een topic 10 pagina's lang is verwacht ik idd dat niet iedereen alles leest, maar kom op, ben je nu te scheel of wat?
quote:KUTNEWBIE!
Op vrijdag 5 december 2003 16:20 schreef LoveHenk het volgende:
wie leent me ff zijn versnellingsbak? ik ga in duitsland rijden en daar moet veel geschakeld worden. bij de garage lenen is te duur.
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 17:56 schreef heaven7 het volgende:
Godsamme stelletje idioten, LEES DAN! Het gaat helemaal niet om mijn auto en dus is kopen geen optie!Als een topic 10 pagina's lang is verwacht ik idd dat niet iedereen alles leest, maar kom op, ben je nu te scheel of wat?
quote:Relax dame!
Op vrijdag 5 december 2003 18:02 schreef heaven7 het volgende:[..]
KUTNEWBIE!
Je verzoek is op z'n zachtst gezegd nogal, ehh, vreemd. Je gaat met een geleende auto op vakantie, en wilt dus eigenlijk niks uitgeven voor je eigen veiligheid. Ieder z'n meug hoor, maar persoonlijk zou ik
want met all-weather bandjes de besneeuwde bergen in, is je reinste zelfmoord. Bovendien riskeer je in sommige (Alpen)landen nog fikse boetes ook, als ik me niet vergis. Ben je met 170 euro niet klaar.
En het is geen kwestie van niet geld uit willen geven aan die banden maar meer niet kunnen eigenlijk.. dus als ik het op deze manier voor elkaar zou kunnen krijgen dan ben ik blij want je hoeft mij echt niet te vertellen dat het veiliger is met winterbanden (waarom denk je dat ik dit topic geopend heb?)
En nogmaals, we willen ervoor betalen en er bestaat dus zoiets als borg hm?
quote:Schaf vier nieuwen aan, fifty/fifty met je ouders, dat lijkt me de allerredelijkse optie voor bijde partijen. Als je die 140 euro dan niet kunt lappen kun je beter thuis blijven. Wat denk je dat benzine kost in zweden?
Op vrijdag 5 december 2003 18:20 schreef heaven7 het volgende:
En het belangrijkste van alles, alles is al geregeld, op de winterbanden na dus..
quote:Ten eerste is het 170 euro, lezen mafkees en ten tweede.. mijn ouders willen dat niet en ten derde is de benzine in Zweden goedkoper dan hier
Op vrijdag 5 december 2003 18:31 schreef slashme het volgende:[..]
Schaf vier nieuwen aan, fifty/fifty met je ouders, dat lijkt me de allerredelijkse optie voor bijde partijen. Als je die 140 euro dan niet kunt lappen kun je beter thuis blijven. Wat denk je dat benzine kost in zweden?
Bandjes lenen pfff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |