De jonge moeder liep met haar 3 maanden oude baby 's avonds, toen het nog licht was, naar huis en is verkracht door 7 jongens. Ze sleepte haar de bosjes in en pakte de baby uit het wagentje en gooide het in het gras. Ze hebben de moeder zo ernstig toegetakeld dat ze nadat de jongens weg waren niet naar haar baby heeft kunnen gaan en bewusteloos is geraakt. De volgende ochtend 7 uur hoorde een voorbijgangen de baby huilen en vond de baby op het gras en zag later de jonge moeder in de bosjes liggen. Het is het gesprek van de dag in de Bijlmer maar mocht niet in de media omdat ze bang waren dat de Bijlmer dan weer een slechte naam kreeg. Met de baby gaat het goed en hoe het met de moeder is weet ik niet.
Wat een stelletjes misselijkmakende klootzakken zijn dat zeg, die mogen ze van mij vastnagelen aan een muur en dan stenigen
quote:Dat weet ik niet. Mijn schoonzus vertelde het me die veel kenissen in de Bijlmer heeft wonen. Ben al aan het zoeken op het net voor meer info.
Op zaterdag 16 juni 2001 20:25 schreef R@b het volgende:
Zijn de daders bekend?? Of zijn de signalementen ook geheim gehouden
quote:Toch kan dit eigenlijk niet natuurlijk
Op zaterdag 16 juni 2001 20:22 schreef Catwoman1967 het volgende:
De politie en gemeente hebben bewust een verkrachting uit de media gehouden.
Wanneer heeft zich dit afgespeelt, en is de pers er al opgedoken?
Want ze zullen bij vragen toch openheid van zaken moeten geven.
quote:Ik heb het zelf pas gisteren laat gehoord. Ik denk dat het een paar weken geleden is gebeurd, ik ga morgen op mijn werk kijken of ik er iets van kan vinden. De pers zal er wel niet opgedoken zijn omdat het uit de media is gehouden.
Op zaterdag 16 juni 2001 20:27 schreef R@b het volgende:[..]
Toch kan dit eigenlijk niet natuurlijk
Wanneer heeft zich dit afgespeelt, en is de pers er al opgedoken?
Want ze zullen bij vragen toch openheid van zaken moeten geven.
Gegroet, Ruby
Vaak komen zo de meest vreemde verhalen de wereld in.
Via, via doorgepraat.
Als dit echt waar zou zijn, dan was er intussen echt wel door een oplettende journalist die ook in de Bijlmer woont, op gereageerd.
En als achteraf blijkt dat het toch waar is, dan zal hierover tussen de media en de politie nog een hartig woordje worden gesproken.
quote:
Op zaterdag 16 juni 2001 20:43 schreef golfer het volgende:
Broodje Aap-verhaalVaak komen zo de meest vreemde verhalen de wereld in.
Via, via doorgepraat.
Als dit echt waar zou zijn, dan was er intussen echt wel door een oplettende journalist die ook in de Bijlmer woont, op gereageerd.
En als achteraf blijkt dat het toch waar is, dan zal hierover tussen de media en de politie nog een hartig woordje worden gesproken.
quote:
Op zondag 17 juni 2001 22:54 schreef Priscella het volgende:
Stel dat het niet waar is, heb ik toch liever dat het geheim wordt gehouden.
quote:Gut Golfer en alweer een broodje aap verhaal gevonden http://krant.telegraaf.nl/krant/archief/20011117/teksten/bin.daders.werden.projectgroep.html
Op zaterdag 16 juni 2001 20:43 schreef golfer het volgende:
Broodje Aap-verhaalVaak komen zo de meest vreemde verhalen de wereld in.
Via, via doorgepraat.
Volksgericht voorkomen my ass, dat volksgericht is er wel gekomen, maar tegen de slachtoffers.
Echt niet normaal. Als 't nog zo was geweest dat ze het bewust uit de media hadden gehouden maar de daders keihard hadden gestraft zou ik iets hebben van, ok. Begeleiding van daders is niks mis mee vind ik, maar wel NA de straf (en dan bedoel ik niet blaadjes prikken, schoolplein vegen, of van die andere straffen die je krijgt wegens stout gedrag op school, maar ECHTE straffen).
Hoezo omgekeerde wereld.
quote:Er komt natuurlijk wel een moment waarop de burgers de ultra lakse houding van de overheid inzake criminaliteit (afgezien van de straffe vervolging van ecomische delicten - mits gepleegd door burgers natuurlijk, bedrijven kunnen dit met een miljoentje afkopen) zat zijn en zelf maar maatregelen nemen. Zo'n groepje van een stuk of 10 hoopjes menselijk afval is overzichtelijk en makkelijk (keihard) aan te pakken.
Op zaterdag 17 november 2001 09:04 schreef HiZ het volgende:
Volksgericht voorkomen my ass
quote:Dat bericht is toch al van 16 juni
Op zaterdag 17 november 2001 09:58 schreef HiZ het volgende:
Ik heb trouwens de telegraaf nu gewezen op het berichtje van catwoman.
quote:Ow, het kwartje begint te vallen
Op zaterdag 17 november 2001 10:17 schreef HiZ het volgende:
De verkrachting naar aanleiding waarvan de Telegraaf VANDAAG een bericht heeft had plaatsgevonden BEGIN 2000. Waar het om gaat is dat het misschien inderdaad NOG een voorbeeld van een poging tot het in de doofpot stoppen van een verkrachting is.
De daders worden in de watten gelegd en het slachtoffer kan stikken.
Ik vind het niet meer vreemd dat men steeds intoleranter wordt.
quote:Niets aan toe te voegen Hizz, Thnx
Op zaterdag 17 november 2001 10:17 schreef HiZ het volgende:
De verkrachting naar aanleiding waarvan de Telegraaf VANDAAG een bericht heeft had plaatsgevonden BEGIN 2000. Waar het om gaat is dat het misschien inderdaad NOG een voorbeeld van een poging tot het in de doofpot stoppen van een verkrachting is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |