Ik ben het met jullie eens dat er verschil blijft bestaan tussen niveaus.
Mijn point beeing was dat intelligentie niet alleen valt en staat met je intellectuele vaardigheden op Universiteitsniveau..
Daar komen nog zoveel meer capaciteiten bij kijken.
Nu werd er gesteld: Mbo-niveau is per definitie dom.. de rest is slim.
En dat sfeertje van kortzichtigheid door het topic heen schoot mij in het verkeerde keelgat.
Maar zo beredeneerden jullie gelukkig niet.
Niet iedereen kan inderdaad advocaat worden, maar ik wilde even scherp stellen dat een hoop mensen met de juiste instelling het wel ver kunnen schoppen.
Zo.. moest ik nog even kwijt.
Heatwave gooit een topic op slot waar ik aan het discussieren was
Nu mag het wel heatwave
Sorry, als mensen hier voor Jan lul kijken, maar ik kan er niet tegen als ik een heel verhaal schrijf in een topic waar ik al ruim een uur zit ( serieus te wezen).. en er gaat ineens een slot op.
Maargoed, ik ben het wel met je eens dus
Wat denken sommigen wel, dat er bij rechten een slagingspercentage geldt van 99% of zo?
quote:De juiste instelling die je dan nodig hebt is vooral doorzettingsvermogen. Maar ik kan het niet met je eens zijn dat alleen dit voldoende is om een bepaalde opleiding succesvol af te ronden. Inzicht en begripsvaardigheden zijn net zo belangrijk. Aldus, als iemand van het vmbo toch b.v. een rechtenopleiding op de uni weet te volbrengen dan waren die kwaliteiten simpelweg al in die persoon aanwezig. Dat wil niet zeggen dat je daaruit mag concluderen dat elke vmbo-er met voldoende inzet dit zelfde traject kan afleggen.
Op woensdag 3 december 2003 21:43 schreef Brennie het volgende:
Niet iedereen kan inderdaad advocaat worden, maar ik wilde even scherp stellen dat een hoop mensen met de juiste instelling het wel ver kunnen schoppen.
quote:Dat klopt..
Op woensdag 3 december 2003 22:13 schreef Sovereign het volgende:[..]
De juiste instelling die je dan nodig hebt is vooral doorzettingsvermogen. Maar ik kan het niet met je eens zijn dat alleen dit voldoende is om een bepaalde opleiding succesvol af te ronden. Inzicht en begripsvaardigheden zijn net zo belangrijk. Aldus, als iemand van het vmbo toch b.v. een rechtenopleiding op de uni weet te volbrengen dan waren die kwaliteiten simpelweg al in die persoon aanwezig. Dat wil niet zeggen dat je daaruit mag concluderen dat elke vmbo-er met voldoende inzet dit zelfde traject kan afleggen.
quote:Je weet het nu toch wel?? MBO = Kansloos
Op woensdag 3 december 2003 21:43 schreef Brennie het volgende:
Nav dit topic:
Positief zijn over het mboIk ben het met jullie eens dat er verschil blijft bestaan tussen niveaus.
Mijn point beeing was dat intelligentie niet alleen valt en staat met je intellectuele vaardigheden op Universiteitsniveau..
Daar komen nog zoveel meer capaciteiten bij kijken.
Nu werd er gesteld: Mbo-niveau is per definitie dom.. de rest is slim.
En dat sfeertje van kortzichtigheid door het topic heen schoot mij in het verkeerde keelgat.
Maar zo beredeneerden jullie gelukkig niet.
Niet iedereen kan inderdaad advocaat worden, maar ik wilde even scherp stellen dat een hoop mensen met de juiste instelling het wel ver kunnen schoppen.Zo.. moest ik nog even kwijt.
Heatwave gooit een topic op slot waar ik aan het discussieren was
Nu mag het wel heatwave![]()
Sorry, als mensen hier voor Jan lul kijken, maar ik kan er niet tegen als ik een heel verhaal schrijf in een topic waar ik al ruim een uur zit ( serieus te wezen).. en er gaat ineens een slot op.
quote:*groepsknuffel*
Op woensdag 3 december 2003 23:02 schreef Jzz het volgende:
wat een gemoedelijke gezelligheid weer hier![]()
quote:true true
Op donderdag 4 december 2003 22:23 schreef Yankee het volgende:[..]
Je weet het nu toch wel?? MBO = Kansloos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |