abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15120369
quote:
Afgelopen weekend draaide Tiësto op N.E.C Gatecrasher (UK). Dit verliep spijtig genoeg niet zoals gepland

De avond begon met een set van Gabriel & Dresden. Tot hiertoe verliep alles goed. Maar dan blijkt Tiësto vertraging te hebben. De rest van het verhaal lees je in deze quote :

En dan verscheen de No 1: Tiesto op het podium! Met een VANDIT T-shirt dan nog wel! Tiesto gaf de MC niet de kans voor zich te laten aankondigen een gooide een strakke technoploot op de tables, zijn derde nummer wwas traffic, na een minuutje in deze trackk begon de naald te springen en wat deed tiesto???? Plaatje afzetten, de geluidsman onder zijn voeten gaan geven hij nam de plaat legde ze uiteindelijkk op een andere draaitafel en begon van vooraf aan, zijn gezicht sprak boekkdelen, op dat moment had tiesto nog geen enkkele kkeer naar het publiek gekeken! De technicus vervangde vlug de naald, maar toen gebeurde er iets! Tiesto was zo kwaad dat hij gewoon de arm van de platenspeler kkapot trok! Daarna trok hij hij de stroponkkabel uit, rukkte de stereo kkabel kapot en wou hij de technics tegen de grond smijten!!!! Iemand nam hem de platenspeler uit zen handen en toen ging ie leukweg de arm van de volgende draaitafel kapot doen! We wisten niet wat we zagen! Tiesto stond daar ongeïnteresserd te draaien kkapte een trackk gewoon af om de volgende op te zetten, probeerde 1 maal geforceerd te dansen achter de draaitafel toen hij over zen eigen voeten struikelde en op zen bek ging! En tien minuten voor het einde van zen set zette hij een lange schijf op en meneer was weg!

http://www.thedeejays.be

Hmm, de nummer één valt van zijn troon?

niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_15120468
yeah right
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_15120485
Geen idee, maar iedereen heeft wel eens een kutdag.
pi_15120543
Leuk stukkie geschreven door een analfabeet. Ik dacht dat Belgen zo goed waren in de Nederlandse taal?
Dus...
  woensdag 3 december 2003 @ 17:02:34 #5
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_15120594
quote:
Op woensdag 3 december 2003 17:00 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Leuk stukkie geschreven door een analfabeet. Ik dacht dat Belgen zo goed waren in de Nederlandse taal?
Is niet ech Belgisch geloof ik.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_15120616
Ik geloof er geen donder van.. en dan dat taalgebruik kan er alleen maar om lachen.. klinkklare onzin dit

hhmm
http://website.tiesto.com/forum/viewtopic.php?t=7259&postdays=0&postorder=asc&start=10

maar is toch wel vreemd..

[Dit bericht is gewijzigd door Koen0s op 03-12-2003 17:06]

pi_15120631
quote:
Op woensdag 3 december 2003 16:58 schreef B03S het volgende:
Geen idee, maar iedereen heeft wel eens een kutdag.
Maar die mensen krijgen in een heel jaar minder betaald, dan hij in twee uurtjes. Iemand met zo'n reputatie mag dit in mijn ogen niet doen. Wat een aanfluiting.
pi_15120681
En dit moeten wij geloven?
  woensdag 3 december 2003 @ 17:05:58 #9
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_15120686
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  woensdag 3 december 2003 @ 17:06:26 #10
58497 Xof
Automatic reply
pi_15120698
Sure... zijn er ook meer getuigen?
pi_15120733
Dit moet wel geschreven zijn door een peuter met een iq van beneden nul En daarbij is het uiteraard onzin of tenminste zwaar overdreven.
Let's play some tetris, motherfucker.
pi_15120780
quote:
Op woensdag 3 december 2003 17:03 schreef Koen0s het volgende:
Ik geloof er geen donder van.. en dan dat taalgebruik kan er alleen maar om lachen.. klinkklare onzin dit

hhmm
http://website.tiesto.com/forum/viewtopic.php?t=7259&postdays=0&postorder=asc&start=10

maar is toch wel vreemd..

Thanx voor de link, zat zelf ook al te zoeken. Er zit dus een kern van waarheid in.
pi_15120827
hahahahaaaaaa
  woensdag 3 december 2003 @ 17:13:17 #14
69609 DePeer
Leve de postbank! Hoera! Hoera
pi_15120867
Mail het door naar info@story.nl
Dat is nou de kracht van de Postbank. Grrrauw!
pi_15120888
Stukje is dus flink overdreven!! Tijdens zijn set hield alle apparatuur er mee op en werd ie pissig, hij heeft echter NIET met apparatuur lopen gooien etc, wat zou jij doen als je voor een volle zaal staat en de apparatuur doet het niet.

Hoezo van een mug een olifant maken???

zie ook het forum van clubcharts!

No offence!!
pi_15120905
Ik zou het wel grappig vinden als er iets van waar was, Tiesto die platenspelers aanvalt Hij slaapt met ze
pi_15120907
LMFAO, ieman kan hier niet typen HAHA
  woensdag 3 december 2003 @ 17:16:47 #18
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_15120941
quote:
Op woensdag 3 december 2003 16:55 schreef LostFormat het volgende:

[..]

http://www.thedeejays.be

Hmm, de nummer één valt van zijn troon?

wat staat er nou eigenlijk?
kan iemand het ff vrij vertalen?
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_15120985
gehehhe ik vodn hem sowieso al bagger, dit is wel grappig
  woensdag 3 december 2003 @ 17:18:42 #20
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15120993
Beetje jammer dat ie zo reageerde... Er kan altijd wel iets fout gaan natuurlijk.

Maar je weet ook niet wat er van tevoren is gebeurd enzo, dus tja, kijken of Tijs er zelf nog iets over zegt binnenkort

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_15120994
Hij maakte de platenspeler los omdat er een nieuwe werd gepakt voor hem. Niet om hem kapot te gooien.
Misschien dat ie het wel snel en een beetje ruig deed, maar dat is wel te begrijpen als alles misloopt tijdens je set
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_15121066
Komt hier niet iets van een officieel nieuwsbericht of uitleg over vanuit het management o.i.d. van Tiesto?

Als dit waar is lijkt me dat iig wel verstandig.

pi_15121098
Dit stukje fantastische tekst hoort eigenlijk thuis in literatureluurs. Echt hoogstaand stukje Nederlandse taal zeg...
pi_15121113
Triesto lekker orgineel
Gezellig in de kroeg zitten + communiceren met pre-teens, is best oke.
  woensdag 3 december 2003 @ 17:23:13 #25
44906 merino
World of Sleepers
pi_15121130
Weet je hoe naadje het alleen al is als plotseling je plaat stopt in een set. Mensen willen dat gewoon niet. En als er dan nog een aantal dingen misgaan en er gewoon duizenden mensen op je wachten dan vind ik een wat boze reactie niet verbazingwekend.
En ik wil ook nog wel eens weten wat hij precies gedaan heeft want op het forum staan weer hele andere verhalen...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')