quote:Top-foto
Deetman woedend na 'naaktfoto' ADO-fanGepost door Rob (R@b) - woensdag 3 december 2003 @
15:36 - Bron: Rotterdams Dagblad
Dubliner had ons via de newssubmit het volgende te melden:
Burgemeester Wim Deetman (CDA) van Den Haag is woedend over een foto waarop een ADO Den Haag-fan de burgervader omarmt, terwijl de fan zijn geslachtdeel via zijn gulp naar buiten laat bungelen. Deetman heeft gisteren zelfs aangifte gedaan van 'schennis van de openbare eerbaarheid' en 'belediging jegens de burgemeester'.De foto werd op dinsdag 4 november genomen. De burgemeester was toen in het Zuiderparkstadion voor een overleg met de klankbordgroep ADO. Een supporter van de voetbalclub heeft zich daarbij in de 'businesslounge' van de vereniging op de foto laten zetten samen met Deetman. De burgemeester wist op dat moment niet dat de man zijn gulp had geopend en zijn geslachtsdeel zichtbaar was.
De burgemeester heeft inmiddels het overleg met de fanclub van ADO Den Haag gestaakt. In een brief van de gemeente aan de fanclub staat dat Deetman ''zeer ontstemd'' is over de foto. De gemeente vraagt in een schrijven aan de directie van ADO om maatregelen te nemen. Het bestuur van ADO Den Haag heeft inmiddels zijn excuses aangeboden; de fanclub zou niets van zich hebben laten horen.
De foto is inmiddels al redelijk verspreid via het internet. Zo valt hij onder meer te bekijken op de weblog van Yakuzi.com. Te zien valt een grote ADO Den Haag fan genaamd Kees, die met een flesje bier in de hand Deetman omarmt, terwijl zijn jongeheer vrolijk door de gulp naar buiten piept.
quote:kucht iets met kleine uche steigert uche kuch
Op woensdag 3 december 2003 15:59 schreef thumper het volgende:
ben ik nou de enige die het opvalt dat hij maar een kleine jongeheer heeft?![]()
quote:Grote lul kun je wel vervangen door kleine lul
Op woensdag 3 december 2003 16:00 schreef SunChaser het volgende:
Wil iemand een T achter Vind zetten in de titel?
quote:* thumper wil niet opscheppen, maar als hij daar gestaan had, was het de heer Deetman zéker opgevallen dat er iets uit thumper's broek omlaag (-hoog?) bungelde
Op woensdag 3 december 2003 16:01 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
kucht iets met kleine uche steigert uche kuch
quote:mjaja
Op woensdag 3 december 2003 16:03 schreef thumper het volgende:[..]
wil niet opscheppen, maar als hij daar gestaan had, was het de heer Deetman zéker opgevallen dat er iets uit thumper's broek omlaag (-hoog?) bungelde
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door MissyMirjaM op 03-12-2003 16:08]
quote:Offtopic : hey wat grappig, de me-tag wordt verkeerd gequoot!
Op woensdag 3 december 2003 16:05 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
mjaja
![]()
Ontopic : jammer dat _ik_ er geen foto van heb, om het bewijs te laten zien
quote:Ach dat is maar relatief en gezichtsbedrog; doordat d'r zo'n grote lul naast 'm staat lijkt de zijne klein
Op woensdag 3 december 2003 15:59 schreef thumper het volgende:
ben ik nou de enige die het opvalt dat hij maar een kleine jongeheer heeft?![]()
quote:
Op woensdag 3 december 2003 16:06 schreef battlesickloner het volgende:
Voetbalhumor
Hij staat intussen ook al in VBL gequote.
quote:* MissyMirjaM zal de eerstvolgende keer dat ze haar sigaartje opsteekt hier zeker aan moeten denken
Op woensdag 3 december 2003 16:10 schreef zaiga het volgende:
Hij heeft de vorm van een bolknaksigaar.
quote:Zou Monica Lewinsky hier ook aangedacht hebben toen zij, euh, laat maar...
Op woensdag 3 december 2003 16:13 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
* MissyMirjaM zal de eerstvolgende keer dat ze haar sigaartje opsteekt hier zeker aan moeten denken
* thumper zal het thuis eens vragen, ben benieuwd waar m'n vriendin aan denkt!.......
quote:"Kom, Deet, gaan we een pilsie drinkuh!"
Op woensdag 3 december 2003 16:16 schreef Drimzef het volgende:
Lijkt wel Dirk van Koot& Bie
[Dit bericht is gewijzigd door Megumi op 03-12-2003 16:18]
wha ha ha ha
quote:Dirk komp nie ùit De Haag maah ùit Utrech.
Op woensdag 3 december 2003 16:16 schreef Drimzef het volgende:
Lijkt wel Dirk van Koot& Bie
`Effe denken: is dit nou m'n eerste biertje van vandaog, of m'n laotste van gisteren...?`
Best lullig.
Politiek is een serieuze zaak en zou dat moeten blijven.
Daarom vind ik de reactie van Deetman (wat je ook van die man zelf mag vinden) terecht.
Kermit Q.
ps. zou die man trots zijn op zijn (in mijn ogen) lelijke lul?
't Is gewoon geen slimme actie van die vent met minipenis. Met alle gevolgen van dien...?
quote:Hier ben ik het compleet mee eens, hoe kun je in godsnaam nou zo stom in je hoofd zijn om dit te doen
Op woensdag 3 december 2003 18:38 schreef Kermit_Q het volgende:
Misschien wel grappig, omdat het opmerkelijk is. Maar toch, als we in Nederland zó met volksvertegenwoordigers/gezag omgaan trekken we de autoriteit ervan in het belachelijke. Net wat we nodig hebben.Politiek is een serieuze zaak en zou dat moeten blijven.
Daarom vind ik de reactie van Deetman (wat je ook van die man zelf mag vinden) terecht.Kermit Q.
[Dit bericht is gewijzigd door big fan op 03-12-2003 18:45]
Kermit Q.
quote:Nou, dan denk ik dat het volk hem echt heel serieus zullen nemen.
Op woensdag 3 december 2003 18:45 schreef Kermit_Q het volgende:
Zou het een publiciteitsstunt zijn van Deetman?
Zitten er binnenkort misschien ergens verkiezingen aan te komen?Kermit Q.
quote:Deetman staat gewoon letterlijk voor lul. En heeft ogen in zijn kop. En is eigelijk betrapt op een biertje te veel. Wat een serieuze politicus is het dan.
Misschien wel grappig, omdat het opmerkelijk is. Maar toch, als we in Nederland zó met volksvertegenwoordigers/gezag omgaan trekken we de autoriteit ervan in het belachelijke. Net wat we nodig hebben.Politiek is een serieuze zaak en zou dat moeten blijven.
Daarom vind ik de reactie van Deetman (wat je ook van die man zelf mag vinden) terecht.Kermit Q.
Het is gewoon een lekkere lamlul foto... niks mis mee. Dat die Deetman zo reageert... tsja... lachen toch. Je denkt toch niet dat die vent daar mee zit?
quote:Als iemand opeens naast jou staat en slaat zijn om om jou heen, kijk jij dan eerst of die toevallig zijn leuter uit zijn broek heeft hangen
Op woensdag 3 december 2003 19:17 schreef Megumi het volgende:[..]
Deetman staat gewoon letterlijk voor lul. En heeft ogen in zijn kop. En is eigelijk betrapt op een biertje te veel. Wat een serieuze politicus is het dan.
quote:Hallo Jan-Peter.
quote:
Daarom vind ik de reactie van Deetman (wat je ook van die man zelf mag vinden) terecht.
quote:Goh, dus jij houdt wel van mannen in pak?
Op woensdag 3 december 2003 16:03 schreef thumper het volgende:[..]
wil niet opscheppen, maar als hij daar gestaan had, was het de heer Deetman zéker opgevallen dat er iets uit thumper's broek omlaag (-hoog?) bungelde
![]()
Het is Wim de Bie die z'n typetje Dirk speelt.
Edit. Was al anderen opgevallen dus.
quote:Zozo, je voegt wel iets toe aan dit forum...
Op woensdag 3 december 2003 18:56 schreef BladjeBier het volgende:
Wat een flikkers zeg!
Kermit Q.
quote:LOL
Op woensdag 3 december 2003 19:10 schreef megajelquer het volgende:
Schitterend, deze foto maakt mijn dag helemaal toppie, wat mij betreft gaan ze deze pose namaken in madame tussaud
quote:Hij heeft een pukkel op zijn eikel
Op donderdag 4 december 2003 02:24 schreef deepthroat het volgende:
"Voor de slechtzienden onder u.."
quote:kleine correctie. dirk komt uit arnhem. hij is ontstaan nadat er in de wijk klarendal in arnhem gesproken werd over generatiewerkloosheid. toen was er een intervieuw op tv met een van de betrokkenen en die leek erg op wat later dirk zou gaan heten. biertje in de hand en maar klagen en mopperen op de maatschappij. maar het is ook alweer lang geleden natuurlijk. overigens ben ik de trotse bezitter van een kaartje voor vanavond waar koot en bie hun eigen werk gaan presenteren. zie ik ze toch nog ooit een keer samen live.
Op woensdag 3 december 2003 17:54 schreef sjun het volgende:[..]
Dirk komp nie ùit De Haag maah ùit Utrech.
[afbeelding]
`Effe denken: is dit nou m'n eerste biertje van vandaog, of m'n laotste van gisteren...?`
quote:En maar opscheppen hoe groot hij in stijve toestand wel niet is
Op donderdag 4 december 2003 10:31 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
quote:
Op donderdag 4 december 2003 13:32 schreef AltamirA het volgende:[..]
En maar opscheppen hoe groot hij in stijve toestand wel niet is
Kermit Q.
quote:Humorloze azijnpissers.
Stadionverbod voor 'blote vriend' van Deetman.Voetbalclub ADO Den Haag heeft de supporter die zich begin november met ontbloot geslachtsdeel op de foto liet zetten met burgemeester Deetman, een stadionverbod opgelegd. Dat heeft algemeen directeur R. Langenbach van de eredivisionist woensdag laten weten.
"Voor ons is daarmee de zaak afgedaan", aldus Langenbach. Deetman laat het hier niet bij. Hij deed begin december aangifte wegens schending van de openbare eerbaarheid en belediging. Justitie heeft de zaak nog in behandeling.De 'oneerbare' foto is gemaakt na afloop van een overleg tussen ADO-supporters en de burgemeester. De man vroeg of Deetman met hem op de foto wilde en de burgemeester stemde daarmee in. Later bleek dat het geslachtsdeel van de supporter uit zijn gulp hing. Wie de foto heeft genomen is niet bekend. Het portret stond in enkele kranten en circuleerde enige tijd op internet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |