Deel 1: Sint- & Kerst-icons klaar terwijl u wacht #1
Deel 2: Sint- & Kerst-iconen klaar terwijl u wacht # 2
Deel 3: Sint- & Kerst-iconen klaar terwijl u wacht # 3
Deel 4: Sint-en kerst iconen klaar terwijl u wacht #4
Deel 5: Sint- en Kersticonen: klaar terwijl u wacht # 5
Deel 6: Sint- en Kersticoontjes: klaar terwijl u wacht # 6
Deel 7: Sint- en Kersticoontjes: klaar terwijl u wacht # 7
Deel 8: Sint- en Kersticoontjes: klaar terwijl u wacht # 8
Een aantal voorbeelden:
Voor de creators die mee willen Photoshoppen een aantal mijters en een kerstmuts:
Handig te weten:
Sla je plaatje op!
Lang niet alle makers van Icons hebben ruimte beschikbaar of laten hun gemaakte Icons de rest van hun leven staan. Sla dus zoveel mogelijk de Icons op en upload ze naar de Fok! server (of je eigen/een andere server als ze boven de 10KB - de maximale grote toegestaan door de Fok! server - komen), zodat frustraties worden voorkomen.
In de wachtrij...
Er wordt wel een beetje gekeken of iemand niet 1 keer per week Icons gaat aanvragen. Wie weet krijg je ze nog wel, maar het lijkt logisch dat je soms ff in de wachtrij wordt geschoven als je erg vaak om een nieuw Icon komt vragen...
FF Checkuh
Check dit topic regelmatig, maar verwacht niet dat Icons binnen 10 minuten online staan. De titel mag dan wel "klaar terwijl u wacht" heten, maar dit is uiteraard figuurlijk bedoeld. Wij hebben ook school, werk, leven etc etc af en toe dan he
Fok! Icons
Icons die op Fok! worden gebruikt kunnen maximaal 60x60 pixels groot zijn, grote plaatjes maken heeft dus hiervoor niet veel zin, omdat de Icon op die manier in elkaar wordt gedrukt en zijn kwaliteit verliest.
MSN Icons
Omdat sinds MSN 6 ook steeds meer plaatjes hiervoor worden gevraagd is het ook mogelijk hiervoor aanvraagjes in te dienen. Vermeld dat er wel duidelijk bij, want doorgaans wordt enkel aan de Fok! Icon (60x60 pixels) gedacht, zodat een grotere versie misschien niet altijd meer zo makkelijk gemaakt wordt.
De grootte van de MSN Icons is 96 x 96 pixels.
BMP in plaats van GIF/JPG! HELP!!
Mensen die last hebben van een foutje van de cache van Explorer (dat je soms plaatjes alleen als BMP kan opslaan ipv GIF of JPG), kunnen het beste bij de post waar het Icon in staat dat ze willen op de Quote-knop ( ) drukken, de URL van het plaatje kopieren en het plaatje zo via een download manager als GetRight of Download Accelerator Plus het plaatje downloaden !!!
Als je hem gaat gebruiken aub wel ff uploaden naar Fok!
of er een sint en een kerstman doorheen laten lopen net als in die post boven mij
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:08 schreef Joenes het volgende:
Die van mij mag ook wel een kerst-update krijgen
Alstu. Wel ff uploaden naar Fok! aub
quote:Ik zie geen avatar
Op woensdag 3 december 2003 15:19 schreef Racing_X-Ray het volgende:
eeh wie kan mij op mijn avatar een sinterklaas mijter en een kerstmuts geven? ohja in in een avatar natuurlijk :pof er een sint en een kerstman doorheen laten lopen net als in die post boven mij
quote:* Inbox4me bezig is
Op woensdag 3 december 2003 15:20 schreef IceEagle het volgende:
Kan iemand wat sneeuw op mijn plaatje doen? (avatar)
quote:
eeh wie kan mij op mijn avatar een sinterklaas mijter en een kerstmuts geven? ohja in in een avatar natuurlijk :pof er een sint en een kerstman doorheen laten lopen net als in die post boven mij
quote:http://forum.fok.nl/usericons/65475/muzskorpion2.jpg
Op woensdag 3 december 2003 15:30 schreef Inbox4me het volgende:Ik zie geen avatar
[Dit bericht is gewijzigd door Racing_X-Ray op 03-12-2003 15:36]
quote:Ik heb er vallende sneeuw voorgezet
Op woensdag 3 december 2003 15:20 schreef IceEagle het volgende:
Kan iemand wat sneeuw op mijn plaatje doen? (avatar)
Aub ff uploaden naar Fok!
quote:Ey bedankt!
Op woensdag 3 december 2003 15:36 schreef Inbox4me het volgende:[..]
Ik heb er vallende sneeuw voorgezet
Aub ff uploaden naar Fok!
quote:Dan vind ik deze het mooist. Ik heb hem opgeslagen, dus je kunt hem weer offline halen als je ruimte tekort hebt
Op woensdag 3 december 2003 15:15 schreef Inbox4me het volgende:
[afbeelding]Als je hem gaat gebruiken aub wel ff uploaden naar Fok!
quote:Aangezien het overmorgen al Sinterklaas is, ben ik op zoek gegaan naar een Kerstman die er door heen loopt
Aub ff uppen naar Fok als je hem van plan bent te gaan gebruiken
Weet niet of jullie iets kunnen verzinnen??? Zou wel erg leuk zijn!!!
Bvd!
quote:Ik vind em zo wel iets hebben!
Op woensdag 3 december 2003 16:23 schreef _SunShine_ het volgende:
Oke het lekkere zonnige icoontje van mij mag een kersttint hebben...Weet niet of jullie iets kunnen verzinnen??? Zou wel erg leuk zijn!!!
Bvd!
quote:
Op woensdag 3 december 2003 17:12 schreef -Frankie- het volgende:
Terugvindtpost
Wie heeft er nog iets nodig...?
quote:super!
Op woensdag 3 december 2003 16:39 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Ik vind em zo wel iets hebben!
quote:Het DrCrouton-icon van vorig jaar ken ik niet, maar hier heb je iets met sneeuw:
Op woensdag 3 december 2003 18:01 schreef Barb het volgende:
Ik wil zo graag sneeuw voor mijn plaatje. Zoals de leuke sneeuwvlokjes van DrCrouton vorig jaar (dat konijntje).
Iemand die me kan helpen hieraan?
Hopelijk is het goed genoeg....
quote:Ik ben van de generatie van een gegeven paard niet in de bek kijken,
Op woensdag 3 december 2003 18:08 schreef Yeahinho het volgende:
Hopelijk is het goed genoeg....
Dank je wel! .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |