Slotje aanvragen: Verkoopmeldingen 5
Ervaringen delen: [V&A CENTRAAL] Ervaringentopic I
Kom maar op
quote:Jow, kun je misschien alle offtopic berichten uit deze post verwijderen [tka] Toshiba SP2100 P4 laptop?
Op woensdag 3 december 2003 09:49 schreef detulp050 het volgende:
Stel hier je vraag
Deponeer hier je klacht
Spui hier je kritiek.Slotje aanvragen: Verkoopmeldingen 5
Ervaringen delen: [V&A CENTRAAL] Ervaringentopic IKom maar op
Dank je!
quote:Dat is gedaan door detulp050
Op woensdag 3 december 2003 12:53 schreef kesj het volgende:[..]
Jow, kun je misschien alle offtopic berichten uit deze post verwijderen [tka] Toshiba SP2100 P4 laptop?
Dank je!
Is gedaan door det
quote:TS heeft in het topic gemeld dat het op slot mag. Hij is dus op slot
Op woensdag 3 december 2003 16:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[TK] 1500 jewelcases
veel gezeik en off topic gelul.
misschien wat van die loze reacties verwijderen ?
quote:ok prima
Op woensdag 3 december 2003 16:22 schreef Solomon het volgende:[..]
TS heeft in het topic gemeld dat het op slot mag. Hij is dus op slot
kan iemand mij nu vertellen wat die gast verkoopt?
quote:Hij meende dat het een P3B was, maar nu blijkt dat het een K7M is. Tenminste, dat maak ik uit zijn posts op
Op woensdag 3 december 2003 18:38 schreef deantoine het volgende:
[TK] Asus + 500mhz amd + 128mb sdramkan iemand mij nu vertellen wat die gast verkoopt?
Ik vond mijn post nou niet bepaald offtopic, probeer alleen de mensen erop te wijzen dat deze verkoper nou niet al te goede beoordelingen heeft....
quote:Daar hebben we een ervaringenarchief voor
Op woensdag 3 december 2003 20:36 schreef Euc- het volgende:
[TK] 6 dvd'sIk vond mijn post nou niet bepaald offtopic, probeer alleen de mensen erop te wijzen dat deze verkoper nou niet al te goede beoordelingen heeft....
Als je dit soort reacties gaat verwijderen dan vind ik dat jullie als mods persoonlijk medeverantwoordelijk zijn, wanneer er weer een deal verkeerd zou gaan, bij zo'n aanbieder.
Edit :
[Dit bericht is gewijzigd door R-e-n-e op 08-12-2003 11:28]
quote:Het ervaringentopic is er voor het opbouwen van het ervaringenarchief. Voordat je een deal sluit of geld overmaakt kun je daar inkijken.
Op maandag 8 december 2003 11:19 schreef American_Nightmare het volgende:
Waarom worden verwijzingen naar eerdere mislukte deals in bepaalde topics (bijv dat van Rijstnatie) weggehaald? Wat is dan het nut van een ervaringentopic? Hij heeft het toch zelf verkloot?Als je dit soort reacties gaat verwijderen dan vind ik dat jullie als mods persoonlijk medeverantwoordelijk zijn, wanneer er weer een deal verkeerd zou gaan, bij zo'n aanbieder.
quote:Ja maar die topics zijn natuurlijk totaal niet overzichtelijk. En geen mens gaat die complete topics doorlezen bij een aankoop natuurlijk.
Op maandag 8 december 2003 11:32 schreef detulp050 het volgende:[..]
Het ervaringentopic is er voor het opbouwen van het ervaringenarchief. Voordat je een deal sluit of geld overmaakt kun je daar inkijken.
Heb je mijn tandenborstelmail al gehad trouwens? Ik zie nog geen mail van jou!
quote:Ik heb al teruggemailed.
Op maandag 8 december 2003 13:14 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Ja maar die topics zijn natuurlijk totaal niet overzichtelijk. En geen mens gaat die complete topics doorlezen bij een aankoop natuurlijk.
Heb je mijn tandenborstelmail al gehad trouwens? Ik zie nog geen mail van jou!
Het archief bestaat uit twee posts met alle usernames op alfabetische volgorde. Weinig moeite om te doorzoeken toch ?
Ik wil dit omdat een topic met meerdere spullen voor mij veel overzichtelijker is en voor jullie natuurlijk ook minder leeswerk is.
Als ik de links van de topics die gesloten kunnen worden post, mag ik dan een nieuywe openen?
dit: [TE HUUR] Studentenkamer in Vlissingen
Ook in SES is er een topic voor, je kunt het in beide tegelijk plaatsen
quote:Dit ruikt naar een uitzuigende lamp, whahaha.
Op woensdag 10 december 2003 09:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
lol@heatwave , [gez] ajax supporters met een grote mond
is geen bagger, maar grappig, wel terecht slotje (verkeerde forum, zal het niet meer doen).
Dit ruikt naar een slotje van een modje met ajax voorkeur. whahaha
Zou het misschien handig zijn een [centraal] Gamecube ruilbeurs topic te maken?
[Dit bericht is gewijzigd door 3FM op 11-12-2003 13:19]
quote:Daarom is het laatste topic van haar hand ook gesloten
Op donderdag 11 december 2003 13:18 schreef 3FM het volgende:
Het is niets persoonlijks en ik heb ook geen slechte ervaringen met deze user, maar ik vind het aantal gsmtopics dat door FreeCavalli wordt geopend toch wel als handel beschouwd mag worden.
En daarmee de achterliggende gedachte van V&A en Fok! een beetje voorbijschiet..
Dat wilde ik even kwijt
mmm, aan het eind teveel offtopic reacties
quote:
Op donderdag 11 december 2003 21:13 schreef detulp050 het volgende:
Dank je, verwijderd
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 10:12 schreef detulp050 het volgende:
Tegelijk met jouw post gesloten
Dank je voor de tip
Ik dacht al, die is snel
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:15 schreef speknek het volgende:
Nee natuurlijk loopt dat niet snel. Geen enkele ruilbeurs van dingen van 60 euro per stuk verloopt snel, maar het kan er wel toe aansporen. Is overzichtelijker en kan gelinkt worden vanuit de centrale reeksen in GAM.
*meteen opent.
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 18:12 schreef detulp050 het volgende:
Wat dacht je: " Ik zet er lekker niet bij dat hij omgebouwd is, dan zien die blinde mods het toch niet whehehe"
Think again !
quote:Oww, das natuurlijk waar
Op zaterdag 13 december 2003 18:21 schreef detulp050 het volgende:
Kijk maar eens naar zijn andere posts
Zijn vorige topic eerder vandaag ging over dezelfde Playstation, maar die was wonderwel omgebouwd
Graag de KUT USERS uit dit topic ff weg editten en flink op de vingers tikken aub.
ik ben echt pissed.
als ik mod was.. oef.
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 22:38 schreef detulp050 het volgende:
killermj is weg, de rest was niet echt je topic aan het verkloten, maar reageerde op killermj.
Je topic is weer schoon
Zo raak ik die set nooit kwijt natuurlijk
quote:Mag ik even opmerken dat ik niet met geweld heb gedreigd!
Op donderdag 18 december 2003 18:51 schreef detulp050 het volgende:
Zo, deze gaat mooi op slot. Als zowel een niet geinteresseerd persoon als de TS gaan dreigen met allerlei geweld dan houdt het gewoon op.
Veel plezier nog zou ik zeggen en vrede op aarde
quote:Je opmerkingen kwamen redelijk dreigend over en ik zie niets dubieus aangezien hij al heeft verklaard wel een originele bon te hebben. Hij mag gewoon een nieuw topic openen, want ik ga niet 30 reacties verwijderen.
Op donderdag 18 december 2003 18:54 schreef mcintosh het volgende:[..]
Mag ik even opmerken dat ik niet met geweld heb gedreigd!
En waarom zeg je niets over de dubieusheid van de verkoop mbt de bon??
quote:Ik zie hem nergens zeggen dat ie de aankoopbon kan leveren, hij heeft alleen een brief van de phonehouse met daarop het type telefoon en soort abbonnement...
Op donderdag 18 december 2003 19:02 schreef detulp050 het volgende:[..]
Je opmerkingen kwamen redelijk dreigend over en ik zie niets dubieus aangezien hij al heeft verklaard wel een originele bon te hebben. Hij mag gewoon een nieuw topic openen, want ik ga niet 30 reacties verwijderen.
En verder legt ie ook niet duidelijk uit wat hij met " geen bon ivm met verzekeringswerk" bedoeld. Hij heeft de mobiel ter reparatie aangeboden en dan hoef je de aankoopbon echt niet in te leveren hoor...
quote:Mja en ik vind het vreemd dat ie niet gewoon de originele aankoopbon kan leveren en als daar om gevraagd wordt dat er dan gezegd wordt "geen bon ivm verzekeringswerk" , wat de hell dat ook mag inhouden anders dan "ik til de verzekering"
Op donderdag 18 december 2003 19:38 schreef detulp050 het volgende:
Een bon van het type abonnement en GSM lijkt me voldoende.
waarom zit iedereen verkoop dwars te bomen?
quote:Oke
Op donderdag 18 december 2003 19:46 schreef detulp050 het volgende:
Dan koop je de telefoon niet
Vreemd dat de warez regels streng worden nageleefd, maar (ogenschijnlijke) verzekeringsfraude door de vingers wordt gezien ...
quote:Verzekeringsfraude is amper tot niet vast te stellen en kunnen wij als Fok! zijnde ook niet direct op aangesproken worden, op warez wel
Op donderdag 18 december 2003 20:22 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Oke
Vreemd dat de warez regels streng worden nageleefd, maar (ogenschijnlijke) verzekeringsfraude door de vingers wordt gezien ...
quote:Hij laat een aanbieding van een of andere site zien
Op donderdag 18 december 2003 20:35 schreef Magneet het volgende:
Ik zie niet wat er in jouw topic gedwarsboomd wordgewoon een vraag van bmwking
quote:Volgens mij heeft hij interesse in jouw aanbod voor 10 incl. als je er batterijen bij doet
Op donderdag 18 december 2003 22:21 schreef HomerJ het volgende:[..]
Hij laat een aanbieding van een of andere site zien
quote:Sorry hoor, maar ik kan er geen fraude uit afleiden. Warez zijn duidelijk, maar hier is geen enkel bewijs voor. Hij geeft zelfs zeer duidelijk aan dat hij een bon heeft van de Phonehouse met de telefoon en het abonnement erop. Er is dus wel een bon. Lijkt me toch echt ontzettend duidelijk.
Op donderdag 18 december 2003 20:22 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Oke
quote:Sorry, maar doe je nu express zo stom???
Op donderdag 18 december 2003 23:15 schreef detulp050 het volgende:[..]
Sorry hoor, maar ik kan er geen fraude uit afleiden. Warez zijn duidelijk, maar hier is geen enkel bewijs voor. Hij geeft zelfs zeer duidelijk aan dat hij een bon heeft van de Phonehouse met de telefoon en het abonnement erop. Er is dus wel een bon. Lijkt me toch echt ontzettend duidelijk.
Hij heeft alleen een papiertje waarop abbo en type toestel op staan, wat the fuck heeft dat te maken met de aankoopbon waar prijs etc. op staan?? DIE heb je namelijk nodig voor de verzekering en om aanspraak te maken op garantie.
Dus als ie die aankoopbon heeft en em niet mee wil leveren zou het nog wel eens zo kunnen zijn dat ie het toestel verkoopt en dan als gestolen opgeeft. Wat zou kunnen leiden tot een onbruikbaar toestel want je zal aangifte moeten doen waarbij er een sms bom op het toestel zal worden gezet....
Kortom een papiertje van de Phonehouse met daarop type en abbo heb je geen drol aan
quote:Zoals ik al zei zie ik geen fraude in die verkoop. Daarmee is de kous af.
Op vrijdag 19 december 2003 13:51 schreef mcintosh het volgende:[..]
Sorry, maar doe je nu express zo stom???
Hij heeft alleen een papiertje waarop abbo en type toestel op staan, wat the fuck heeft dat te maken met de aankoopbon waar prijs etc. op staan?? DIE heb je namelijk nodig voor de verzekering en om aanspraak te maken op garantie.
Dus als ie die aankoopbon heeft en em niet mee wil leveren zou het nog wel eens zo kunnen zijn dat ie het toestel verkoopt en dan als gestolen opgeeft. Wat zou kunnen leiden tot een onbruikbaar toestel want je zal aangifte moeten doen waarbij er een sms bom op het toestel zal worden gezet....
Kortom een papiertje van de Phonehouse met daarop type en abbo heb je geen drol aan
quote:Prima, wat jij wil, maar een beetje helder verstand en wat doortastende vragen in zulke gevallen kan imo geen kwaad ! Bedankt voor de medewerking
Op vrijdag 19 december 2003 13:52 schreef detulp050 het volgende:[..]
Zoals ik al zei zie ik geen fraude in die verkoop. Daarmee is de kous af.
Met speculaties kan ik niets.
quote:Dat probeerde ik ook, maar dat viel niet mee, wat de twijfel groter maakte, naja genoeg hierover... water onder de brug
Op vrijdag 19 december 2003 13:59 schreef detulp050 het volgende:
Bij twijfel zal ik altijd proberen een duidelijk antwoord te krijgen.
quote:
water onder de brug
quote:Engelse uitdrukking letterlijk vertaald naar het Nederlands
Op vrijdag 19 december 2003 14:08 schreef detulp050 het volgende:[..]
Die uitdrukking ken ik niet ?
Bedoel je:
put dempen als het kalf verdronken is ?
Zoiets als zand erover, maar dan iets andere betekenis...
Het woord foutje kan je vinden op www.vandale.com
Als je verder nog iets wilt weten hoor ik het wel.
quote:ok, even goede vrienden, welkom op fok
Op vrijdag 19 december 2003 19:49 schreef Magneet het volgende:
Is al wegik haal die laatste 2 reacties van ons ook nog ff weg
quote:Ja je was er heel ff, dat klopt.
Op vrijdag 19 december 2003 19:53 schreef Magneet het volgende:
Ik was er al ff hoor
quote:dus niet meer dan normaal.
Ben je gebanned?
Al je topics in V&A gaan op slot. Heropenen gebeurt niet. Je kunt na je ban opnieuw een topic openen.
quote:Belachelijk en ik heb nog nooit gezien dat men dat werkelijk deed.
Op maandag 22 december 2003 22:04 schreef Magneet het volgende:
mag ik even quoten uit de FAQ ja het is de korte hoor :
[..]dus niet meer dan normaal.
Jij wel? Geef me eens een voorbeeld dan!
quote:sorry, maar dit is ook voor het eerst dat ik dat meemaak in mijn 2 en een half jaar fok
Op maandag 22 december 2003 22:04 schreef Magneet het volgende:
mag ik even quoten uit de FAQ ja het is de korte hoor :
[..]dus niet meer dan normaal.
quote:Ik vind het te schofterig voor woorden.
Op maandag 22 december 2003 22:10 schreef Magneet het volgende:
Ja aantal dagen geleden nog, hierbij valt het gewoon op doordat Fallox zoveel topics had waarvan er overigens ook veel dubbel waren. Als hij weer mag posten hier mag hij gewoon een paar nieuwe topics openen met wat hij wil kopen/verkopen.
Als je dat bij mij moet gaan doen ben je wel ff bezig
Ik zie al die slotjes trouwens gewoon als post-opkrik-slotjes-zet-spam.
quote:Ik vind het echt niet kunnen maar ja, het is jullie beleid. Reken er wel op dat mensen dit niet pikken en al die topics weer openen.
Op maandag 22 december 2003 22:16 schreef Magneet het volgende:
anders kreeg ik daarna weer vragen waarom ze op slot zaten, liever dit is duidelijker.
quote:Ik zou er echt heel erg ziek van zijn als dat bij mij zou gebeuren en ieder topic exact hetzelfde openen. Deze regel vervuilt alleen maar het forum en je dupeert er niet alleen de TS mee maar alle mensen die willen reageren in die topics. Komt er nog bij dat het volkomen nutteloos is wat je vandaag gedaan hebt. Je verneukt zo de hele topiclijst van V&A.
Op maandag 22 december 2003 22:24 schreef Magneet het volgende:
Ik heb er geen probleem mee hoor dat hij weer nieuwe topics opent volgens de regels als hij terug is. Zie het maar zo dat er nu een aantal oude topics niet meer omhooggekicked kunnen worden en hij een paar mooie lege schone topics heeft straks, alle info staat er daar nog in ik heb niks weggehaald.
quote:Ten eerste zijn wij er erg ziek van dat mensen continu offtopic reageren in warempel elk topic. Het modereren neemt steeds meer tijd in beslag en wordt ook al een tijdje strenger, waardoor we ook steeds vaker genoodzaakt zijn om bans uit te delen.
Op maandag 22 december 2003 22:53 schreef Conflict het volgende:[..]
Ik zou er echt heel erg ziek van zijn als dat bij mij zou gebeuren en ieder topic exact hetzelfde openen. Deze regel vervuilt alleen maar het forum en je dupeert er niet alleen de TS mee maar alle mensen die willen reageren in die topics. Komt er nog bij dat het volkomen nutteloos is wat je vandaag gedaan hebt. Je verneukt zo de hele topiclijst van V&A.
quote:Geldt dat alleen als je een v&a ban hebt dan? Dus stel dat ik weer eens een ban heb (voor baggeren in onzin) bllijven mijn topics wel open. Het gaat dus alleen om rotte appels in de V&A mand?
Op maandag 22 december 2003 22:57 schreef detulp050 het volgende:[..]
Ten eerste zijn wij er erg ziek van dat mensen continu offtopic reageren in warempel elk topic. Het modereren neemt steeds meer tijd in beslag en wordt ook al een tijdje strenger, waardoor we ook steeds vaker genoodzaakt zijn om bans uit te delen.
In het verleden is gebleken dat de topics van TS dan nog gewoon doorliepen, maar TS niet kon reageren. Dat is de eerste reden waarom de topics op slot gaan.
Daarnaast is het een extra reden om ontopic te reageren in andermans topics. Je krijgt echt geen ban omdat je twee keer offtopic heb gereageerd; het is consequent het niet houden aan regels. Een gebanned iemand mag die topics na zijn ban gewoon heropenen, geen problemen mee hoor, daar is V&A voor.
quote:Ja. Het gaat alleen om de mensen die een V&A ban hebben gekregen; en die krijg je niet snel !
Op maandag 22 december 2003 23:03 schreef Conflict het volgende:[..]
Geldt dat alleen als je een v&a ban hebt dan? Dus stel dat ik weer eens een ban heb (voor baggeren in onzin) bllijven mijn topics wel open. Het gaat dus alleen om rotte appels in de V&A mand?
quote:Nou, dan geloof ik dat het niet helemaal duidelijk was voor mij
Op maandag 22 december 2003 23:09 schreef detulp050 het volgende:[..]
Ja. Het gaat alleen om de mensen die een V&A ban hebben gekregen; en die krijg je niet snel !
Dus het is bedoeld voor het behoud van een leuk V&A.
Als je een algehele ban hebt of een ban in 't Keldertje, blijven je topics in V&A gewoon open
Puike regel
quote:Dat vonden wij nou ook
Op maandag 22 december 2003 23:31 schreef Conflict het volgende:[..]
Nou, dan geloof ik dat het niet helemaal duidelijk was voor mij
Puike regel
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 00:11 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Kan het eerste plaatje in dit topic [tk] nokia 3330 worden verwijderd? Totaal ongepast en a-sociaal.
quote:Aangepast nu wel even een richtprijs melden aub.
Op maandag 22 december 2003 22:50 schreef Platina het volgende:
Kan iemand de tag van deze tread: [TK/TR]Bruce Almighty DVDaub in [TK/TR] veranderen?
Alvast bedankt!
quote:Hij zal het zelf al wel hebben veranderd, neem ik aan. 'T was een plaatje van de gsm met een screensaver van een hakenkruis...
Op dinsdag 23 december 2003 07:30 schreef Magneet het volgende:waarom ?
quote:de TS was ook nog onbeschoft volgens anderen.
Op dinsdag 23 december 2003 21:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Hij zal het zelf al wel hebben veranderd, neem ik aan. 'T was een plaatje van de gsm met een screensaver van een hakenkruis...
quote:Yo makker
Op woensdag 24 december 2003 05:58 schreef Magneet het volgende:
Even schoongemaakt
Zeg.. ik heb een serieus bericht gepost richting iemand die hoogstwaarschijnlijk nog te dom is om ooit de basisschool af te maken.. Diegene loopt dieren te verkopen tegen alle geldende regels in.. veel te vroeg, geënt met drie weken etc.
a) Dat is een misdrijf als het waar is
b) Nu het topic weg is, komt die boodschap nooit meer over en weet je nooit of de TS er wat mee doet..
Ik weet dat V&A niet voor offtopic is, maar dit offtopic verhaal over nu levende dieren is wel even een stuk belangrijker dan een stom telefoontje of een pakje magic kaarten..
Als die jongen niet uit zn nek lult en ze wel verkoopt op grond van zn verhaal dat hij doet, dan is de situatie rijp voor de dierenbescherming en is het tijd om een dierenarts uit zn functie te laten ontheffen.. Ik snap dan ook niet dat je het topic eruit gooit..
Je doet je mod werk goed, don't get me wrong, maar deze zou ik graag nog even terug zien.. want er is wat meer gaande dan een normale verkoop .. Tevens vind ik dat de mods ook zouden moeten controleren op dit soort verkopen, want dit soort mensen moet je kort houden en niet tolereren op Fok! Dus ipv het topic weggooien > zorgen dat die mensen aangepakt kunnen worden.
Hoop dat je er wat mee doet
Groet, Patrique
quote:uuhm, ik heb niks met dat topic gedaan, zag ook opeens dat het wegwas ( staat ergens waar ik het ook niet kan lezen ). Misschien 1 van de andere mods die iets weet?
Op woensdag 24 december 2003 09:51 schreef Patrique het volgende:[..]
Yo makker
Zeg.. ik heb een serieus bericht gepost richting iemand die hoogstwaarschijnlijk nog te dom is om ooit de basisschool af te maken.. Diegene loopt dieren te verkopen tegen alle geldende regels in.. veel te vroeg, geënt met drie weken etc.
a) Dat is een misdrijf als het waar is
b) Nu het topic weg is, komt die boodschap nooit meer over en weet je nooit of de TS er wat mee doet..Ik weet dat V&A niet voor offtopic is, maar dit offtopic verhaal over nu levende dieren is wel even een stuk belangrijker dan een stom telefoontje of een pakje magic kaarten..
Als die jongen niet uit zn nek lult en ze wel verkoopt op grond van zn verhaal dat hij doet, dan is de situatie rijp voor de dierenbescherming en is het tijd om een dierenarts uit zn functie te laten ontheffen.. Ik snap dan ook niet dat je het topic eruit gooit..
Je doet je mod werk goed, don't get me wrong, maar deze zou ik graag nog even terug zien.. want er is wat meer gaande dan een normale verkoop .. Tevens vind ik dat de mods ook zouden moeten controleren op dit soort verkopen, want dit soort mensen moet je kort houden en niet tolereren op Fok! Dus ipv het topic weggooien > zorgen dat die mensen aangepakt kunnen worden.
Hoop dat je er wat mee doet
Groet, Patrique
of iets dergelijks...
en in reactie op jouw reactie: kun je niet nagaan wie het weggegooid heeft? Die functies zitten vaak wel in de admin functie van een dergelijk board.
quote:Ok, er is nu wel met woorden gestrooid, maar wat gaan we nu doen? Komt dat topic nog terug in Flora en Fauna bijvoorbeeld ofzo of wordt het heropend? Of gaan we oogkleppen opzetten en die beesten aan hun lot overlaten me zo'n baasje wat gewoon niet weet wat ie doet (hopelijk is dat het) ..
Op woensdag 24 december 2003 10:03 schreef Magneet het volgende:
Nee dat kan ik nietHeb het wel even nagevraagd en het is naar en forum verplaatst waar ik dus niet in kan. Wat er verder met de eigenaar van de beestjes en de beestjes gebeurd hebben wij geen hand in helaas.
quote:Oeps dit had ik eerst gepost in Verkoopmeldingen 5
Op donderdag 25 december 2003 00:12 schreef Burner2000 het volgende:
[gez] een titelVerkeerde plaats, daarnaast is de TS al verwezen naar het centrale topic.
Zouden jullie dit topic misschien willen verwijderen?
Het is een exacte kopie van mijn topic (de link naar mijn topic staat in de kopie-topic) en dat vind ik niet zo netjes. Zelfs dezelfde fotos zijn gebruikt
Bij voorbaat dank
Zou een van de heren mods even de slowchat willen verwijderen en en passant willen opmerken dat ze moeten opsodetieften met hun geklooi
Alvast bedankt
Ik vind het geen pobleem als je [TK] Nieuwe Compaq S7500 17" CRT zonder connector opschoont, maar doe het dan wel zo dat het ook nog een beetje logisch blijft. Als je de beschuldiging van bmwking erin laat, laat dan ook even mijn reactie daarop staan. Ik vind het zo wel erg suggestief...
quote:Ik wacht altijd eerst de betaling af en geef al mijn gegevens. Betaling binnen ? Pakketje versturen
Op zondag 28 december 2003 18:57 schreef Sitethief het volgende:
Wat is het veiligst/handigst? eerst betalen en dan versturen of andersom?
quote:En om te voorkomen dat mensen gaan zeggen dat het in het verleden wel mocht, heb ik de oude even gesloten
Op maandag 29 december 2003 14:37 schreef gelly het volgende:
Verder alles goed Tulp?[TK] Groot terrarium met spinnen
En mijn vraag is:
Waarom wordt mijn topic dan verwijderd
Maar dit is toch vraag en antwoord.
En mensen verkopen hun producten toch ook.
Ze bieden producten
En ik vraag naar producten.
quote:Ja, ik vind het ook vaag. Ik wil ze gewoon kopen.
Op woensdag 31 december 2003 01:36 schreef Fixxxer het volgende:
Idd en dan krijgt ie te horen "geen diensten te koop zetten". Maar een dienst lijkt me als hij ze wil repareren (evt voor geld), maar hij wil gewoon kopen.... vaag hoor.
quote:
Op woensdag 31 december 2003 01:41 schreef pekel het volgende:
Het is WEL een dienst, want de TS van dat topic biedt mensen aan hun kapotte/defecte scooters bij hem af te leveren.
Ik wil ze gewoon kopen. Ik koop bepaalde scooters.
Het komt op het zelfde neer als ze het zelf aanbieden en ik het koop.
In plaats van dat zij het aanbieden vraag ik ernaar.
Ik wil ze gewoon kopen. Ik lever geen diensten.
( En tussen door, wat is TS. Ik zit voor het eerst op een forum. )
[Dit bericht is gewijzigd door Smartboys1 op 31-12-2003 02:12]
Ik zoek een scooter. Maak niet uit welke merk.
Het maak ook niet uit of het rijd
Dan zou het dus wel gelden.
En het is helemaal geen handel.
Het is mijn Hobby !!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Magneet op 31-12-2003 17:36]
quote:Maar daarvoor hoeft ie niet naar onzin.
Wil je een topic openen ?
1. Gebruik een duidelijke titel met Tags (TK = te koop) (GEZ=gezocht) (TR=te ruil) (GRATIS = gratis dus)done
2. Plaats bij voorkeur een foto in het topic
hoeft niet
3. Plaats altijd een richtprijs
done: zo goedkoop mogelijk
4. Geef altijd genoeg informatie
done, genoeg is genoeg
5. Je topic omhoog kicken mag maar 1 keer per 24 uur.
okay te snel gekicked.
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 20:51 schreef Magneet het volgende:
Daarom kickte ik hem daar wel naartoe aangezien je op dat moment ook op een andere plaats op het forum aan het baggeren was.
Had je dat niet gedaan dan had ik je topic doodsimpel dichtgegooid wegens dat kicken.
quote:Ja, mooie boel.
Maak maar een nieuw topic aan en houd je aan de regels dan heb ik er geen probleem mee. En wees ajb niet te ongeduldig, zo snel is v&a over het algemeen niet.
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 10:43 schreef BYM het volgende:
Ik zou het mooi vinden als de eerste post ge-edit zou kunnen worden, nu krijg je soms on overzichtelijke draadjes omdat er dingen wijzigen ...
quote:Ik doelde op V&A , maar idd jouw oplossing kan ook, is alleen wat omslachtiger
Op donderdag 1 januari 2004 11:08 schreef Magneet het volgende:
Klopt, men kan het mij gewoon vragen/mailen met de nieuwe OP dan zet ik het erin, wel dan graag de url erbij.
quote:ja klopt maar het is zeer lastig om in te bouwen dat mensen alleen in v&a hun eigen OP mogen editten en zou ergens onderaan de lijst van Arjen komen denk ik welke al zeeer lang is
Op donderdag 1 januari 2004 21:31 schreef BYM het volgende:[..]
[..]Ik doelde op V&A , maar idd jouw oplossing kan ook, is alleen wat omslachtiger
Hi, graag die OT reactie trashen.. zat ik net op te wachten SlowChatStart in m'n topic'je
Dank je wel!
[Dit bericht is gewijzigd door NiGeLaToR op 02-01-2004 14:44]
[TK] Abit BP6/Dual 433 Celeron systeem
[Gratis] Buikspieroefending
[TK]Diverse cd's.
Valt me trouwens op dat de laatste 3 dagen steeds meer van die offtopic reacties worden geplaatst in V&A topics...
Btw, gelukkig nieuwjaar allemaal...
[Dit bericht is gewijzigd door PetervdK op 02-01-2004 16:19]
quote:Ik ben er sporadisch, ik heb het gevoel dat het wat beter gaat, maar ik doe voorzichtig. Ik ga maandag naar een fysiotherapeut, kijken of die me verder kan helpen.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:20 schreef Euc- het volgende:
hoe gaatet tegenwoordig eigenlijk met Solomon? is ie al een beetje opgeknapt van zn RSI? Zie hem zo weinig :p
quote:Ik zou idd maar voorzichtig zijn... Nu al rsi, dat zou niet zo mooi zijn... (je bent nog jong, in de bloei van je leven, bla bla bla
Op zaterdag 3 januari 2004 14:35 schreef Solomon het volgende:[..]
Ik ben er sporadisch, ik heb het gevoel dat het wat beter gaat, maar ik doe voorzichtig. Ik ga maandag naar een fysiotherapeut, kijken of die me verder kan helpen.
quote:Haha
Op zaterdag 3 januari 2004 17:54 schreef Arinna het volgende:[..]
Ik zou idd maar voorzichtig zijn... Nu al rsi, dat zou niet zo mooi zijn... (je bent nog jong, in de bloei van je leven, bla bla bla
) En niet te veel sms-en, anders krijg je ook nog een sms-duim enzo
(evengoed nog bedankt voor je smsje, jij ook gelukkig nieuwjaar
![]()
)
Maaruh, ik ben er even mee naar de huisarts geweest, en die maakte zich niet al teveel zorgen (hij wilde het ook geen RSI noemen). Hij meende dat als ik naar de fysiotherapeut zou gaan, ik er snel genoeg compleet vanaf zou zijn.
magneet waarom is mijn reactie getrashed? stond best nuttige info in.
Hier mag de bezem er door heen.
Ik zal effe de hotlink in mijn reply's naar motormaf weghalen.(na het beter bestuderen van de faq)
[Dit bericht is gewijzigd door Agostini op 04-01-2004 22:11]
Met vriendelijke groet,
Agostini
Dit topic gaat niet meer volgens de FAQ. Daarnaast zetten een aantal users een vraagteken op de manier van verkoop.
Het lijkt me verstandig dat er iemand hier ingrijpt.
Daarnaast had in dat topic de TS al een vraagprijs gesteld.
Overigens was de toon in dat topic niet echt beschaafd, dus daar ga ik verder niet serieus op in.
quote:moeje zelf weten!
Op donderdag 8 januari 2004 11:51 schreef detulp050 het volgende:
Ten eerste zou ik zeggen, lees dit eens: Korte regels voor V&A. Eerst lezen, dan Posten !
Daar staan alle toegestane reacties voor V&A in.Daarnaast had in dat topic de TS al een vraagprijs gesteld.
Overigens was de toon in dat topic niet echt beschaafd, dus daar ga ik verder niet serieus op in.
het ging om de eerste reactie die je weghaalde!
waar iemand de vraag voor apk nog eens stelde.. om te laten zien dat meer mensen dat willen weten!
als dat al oFFtopic geqoute is weet ik het ook niet meer!
beter je best doen!
[Dit bericht is gewijzigd door rival op 08-01-2004 11:59]
quote:De vraag stond 4 maal gequote. Daar is echt niemand bij gebaat. Als het antwoord is gegeven, dan kunnen geinteresseerden een bod uitbrengen.
Op donderdag 8 januari 2004 11:54 schreef rival het volgende:[..]
moeje zelf weten!
het ging om de eerste reactie die je weghaalde!
waar iemand de vraag voor apk nog eens stelde.. om te laten zien dat meer mensen dat willen weten!als dat al oFFtopic geqoute is weet ik het ook niet meer!
beter je best doen!
quote:stond 1 maal gequote!!!! doe ff normaal zeg! en het antwoord was nog niet gegeven!
Op donderdag 8 januari 2004 11:58 schreef detulp050 het volgende:[..]
De vraag stond 4 maal gequote. Daar is echt niemand bij gebaat. Als het antwoord is gegeven, dan kunnen geinteresseerden een bod uitbrengen.
quote:ja die vraag heb ik nieuw gevraagd..
Op donderdag 8 januari 2004 11:59 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb geen reactie verwijderd waarin gevraagd wordt om een foto. Ik zie hem ook gewoon staan.
mijn eerste vraa was.. als die golf zo bloedmooi is.. kan je dan foto maken???
en die heb je niet gezien, maar wel weggehaald... vandaar dat ik dus zeg.. BETER JE BEST DOEN EN BETER OPLETTEN
quote:Mocht ik die reactie verwijderd hebben, mijn excuus; maar ik ben me er niet van bewust. Overigens zou je kunnen proberen wat vriendelijker te doen; kost niets en doet anderen veel plezier. Opbouwende kritiek neem ik altijd aan overigens.
Op donderdag 8 januari 2004 12:02 schreef rival het volgende:[..]
ja die vraag heb ik nieuw gevraagd..
mijn eerste vraa was.. als die golf zo bloedmooi is.. kan je dan foto maken???
en die heb je niet gezien, maar wel weggehaald... vandaar dat ik dus zeg.. BETER JE BEST DOEN EN BETER OPLETTEN
quote:daar heb jij weer gelijk in, ik zou het inderdaad wat vriendelijker kunnen brengen! bij deze mijn excuses voor de manier waarop......
Op donderdag 8 januari 2004 12:04 schreef detulp050 het volgende:[..]
Mocht ik die reactie verwijderd hebben, mijn excuus; maar ik ben me er niet van bewust. Overigens zou je kunnen proberen wat vriendelijker te doen; kost niets en doet anderen veel plezier. Opbouwende kritiek neem ik altijd aan overigens.
kan je me hier even een normale reden geven waarom ik hem niet mag verkopen voordat je weer je foCk rechten MISbruikt om mijn topics te sluiten zonder een goede reden ?
je bent een NAAR figuur als je nu voordat je weer een normaal antw. geeft weer het topic dicht pleurt zonder een goed reden te geven waarom mijn laatste gesloten werd omdat ik daar dus probeerde een normale legale xbox te verkopen
ga ik nu ff heel serieus zijn want word een beetje chagerijnig van jou en het BILLEKOEK geven maar okey dat heb ik niet gezegd anders zie je daar weer een reden om het te sluiten.
ik probeer hier een xbox te verkopen in de 1e plaats met modchip (legaal maar okey) en hd..
nou, we zijn er dus achter gekomen dat dat niet gaat lukken hier omdat er kromme regels zijn.
nu probeer ik gvd mijn xbox te verkopen zonder dat spul erbij en sluit jij het alsnog 2 x....
wil je mij even vertellen wat voor reden jij daartoe hebt ?
en gooi niet meteen weer dit topic dicht, of je moet gewoon willen toegeven dat je nogal zielig bezig bent en anders kom gewoon met een normaal tegen antwoord waarvan mensen ook nog eens kunnen zeggen van hij heeft gelijk. en kom er niet mee van IK DENK... nee zeker weten dat ik weer fout zit.
btw.. als jij hier je gelijk kan krijgen van de mede fokkers mag je me hele acount blokkeren zo niet ben jij een slechte mod en je fok rechten niet waard. gewoon een pipo in mijn ogen.
quote:En op mijn vraag?
Op donderdag 8 januari 2004 21:58 schreef detulp050 het volgende:
Van mij ga je op zo'n toon in ieder geval geen antwoord krijgen.
quote:jij doet zomaar zonder reden topics kicken, levert je wmb een v&a ban op.
Op donderdag 8 januari 2004 21:49 schreef Stranger het volgende:
Zeg, waarom zijn er twee reacties van mij verwijderd?
[Dit bericht is gewijzigd door Magneet op 08-01-2004 22:11]
quote:Wat een strak kutforum is dit dan, die fuhrer detulp heeft een goeie aan zo'n pain in the ass hulpje als jij.
Op donderdag 8 januari 2004 22:05 schreef Magneet het volgende:[..]
jij doet zomaar zonder reden topics kicken, levert je wmb een v&a ban op.
quote:Het is heel simpel : 1 keer en topic of een gemodde x-box geopend ga ik ervanuit dat als je hem opnieuw opend die chip er weer bijzit of je hem nu zogenaamd weggegeven hebt of niet oftwel ze krijgen een slotje. <--- PUNT als in einde discussie.
Op donderdag 8 januari 2004 22:07 schreef Ev3rQueST het volgende:
hey magneet, geef dan ook ff antwoord op mijn vraag en laat me dan niet zo lang wachten, je bent ook zo snel met topics closen.
quote:Als ik hier even op mag inhaken.
Op donderdag 8 januari 2004 22:20 schreef Ev3rQueST het volgende:
hmmz... nix einde discussie... jij bent een MODje hier.. geen GODje en je moet je ook aan de regels houden. ik zet het hier een xbox neer die niet illegaal is op dit moment, het gaat er om dat jullie geen gezeik kunnen krijgen met wat ik verkoop. op dit moment sluit jij topics niet omdat er iets illegaals in staat maar om mij gewoon dwars te zitten.
Er zijn hier gewoon regels, wij proberen die zo consequent mogelijk te handhaven.
Jij wilt gewoon een omgebouwde Xbox verkopen.
Een reden om dat aan te nemen is omdat je verhaal nogal vreemd klinkt.
Bijvoorbeeld:
quote:Wij zijn ook niet achterlijk hoor.
veel spellen, daar hebben we het nog over
quote:damn, heb je nog meer wijze opmerking ???? is dit je enige standpunt ?
Een reden om dat aan te nemen is omdat je verhaal nogal vreemd klinkt.
Bijvoorbeeld:quote:
--------------------------------------------------------------------------------
veel spellen, daar hebben we het nog over
--------------------------------------------------------------------------------Wij zijn ook niet achterlijk hoor.
ik zet een advertentie neer waar ik een legale xbox probeer te verkopen omdat ik hier GEEN illegale mag verkopen, dus ik overtreed de regels niet of wel ? dat jij wat dingen aanneemt is jou probleem want degene die jullie site kan platleggen intreseerd dat geen fuck omdat er niets is wat illegaal is. en waarom ik niet nog een x al die spellen erbij heb gezet is omdat ik het daarvoor al 4 x heb gedaan.
dus ga jij maar lekker pinda's pellen ofzo voor je weer met je slimme standpunt komt.
mijn standpunt, een LEGALE xbox nu te koop met originele spellen, een stuk of 13. thats it... en wat jullie daarvan maken, tja das jullie probleem.
quote:Kijk, daar heb ik nu de grootste moeite mee, de manier waarop je je mening geeft.
Op donderdag 8 januari 2004 22:28 schreef Ev3rQueST het volgende:[..]
damn, heb je nog meer wijze opmerking ???? is dit je enige standpunt ?
ik zet een advertentie neer waar ik een legale xbox probeer te verkopen omdat ik hier GEEN illegale mag verkopen, dus ik overtreed de regels niet of wel ? dat jij wat dingen aanneemt is jou probleem want degene die jullie site kan platleggen intreseerd dat geen fuck omdat er niets is wat illegaal is. en waarom ik niet nog een x al die spellen erbij heb gezet is omdat ik het daarvoor al 4 x heb gedaan.
dus ga jij maar lekker pinda's pellen ofzo voor je weer met je slimme standpunt komt.
mijn standpunt, een LEGALE xbox nu te koop met originele spellen, een stuk of 13. thats it... en wat jullie daarvan maken, tja das jullie probleem.
quote:Jullie zijn niet voor rede vatbaar, dat is een punt wat vrij snel duidelijk is, mail duurt vaak nog langer dan een week, en dat weerhoudt velen al ervan om te mailen. ( en nu geen geneuzel dat dit tegenwoordig niet meer zo is, als je een keer bij een restaurant een hoop schijt in je eten vond dan ga je er ook NOOIT meer eten, ook al lag dat aan de vorige eigenaar )
Op donderdag 8 januari 2004 22:32 schreef Solomon het volgende:[..]
Kijk, daar heb ik nu de grootste moeite mee, de manier waarop je je mening geeft.
Als je na je eerste topic een modje had gemailt ofzo (waar het nu te laat voor is) om er over te praten, dan was het waarschijnlijk niet eens zo'n enorm probleem geweest. Maar als je op zo'n manier topics gaat openen, gaan die gewoon op slot.
En dat jullie het topic dicht blijven kijlen wekt alleen maar irritatie en daardoor ga je vanzelf zo irritant typen.
Zijn laatste topic is strict legaal.
quote:jij komt mij vertellen dat de manier waarop ik reageer niet goed is ?
Kijk, daar heb ik nu de grootste moeite mee, de manier waarop je je mening geeft.
Als je na je eerste topic een modje had gemailt ofzo (waar het nu te laat voor is) om er over te praten, dan was het waarschijnlijk niet eens zo'n enorm probleem geweest. Maar als je op zo'n manier topics gaat openen, gaan die gewoon op slot.
is het ooit wel eens in je simpele ziel op gekomen (weer zo een opmerking) dat ik zwaar geiriteerd ben geraakt door jullie modjes omdat jullie elke post dicht pleuren bij het minste gerinste...
de 1e hadden jullie MISCHIEN gelijk (geen illegale modchip)
de overige 4 waren zo legaal als het maar kon. en als die dan dicht gepleurd worden, tja.. dan heb je er van die mensen tussen zitten zoals ik die daar heel zwaar aan geiriteerd worden omdat jullie op dat moment gewoon schijt hebben aan de betreffende user en meteen het topic dichtgooien zonder eerst zelf ff rëeel na te denken of het nu wel of niet legaal is. en niet ervan uitgaan dat ik het msichien toch nog illegaal verkoop... mischien als de koper hier komt verkoop ik wel een gamecube, maar dat is jullie probleem niet, dat is mijn probleem. de advertentie was tot 4 x aan toe legaal en er was nix mis mee, en als jullie dan blijven closen dan word ik zwaar geiriteerd ja... en of ik het wel of niet mag zeggen, een vrij land dus... krijg ik zwaar zin om iemand op ze bek te rammen.
nu mag jij weer met iets zinnigs komen.
nogmaals, waarom ik pissed werd oa ik verkocht in de 1e instantie niets illegaals. tuurlijk weet ik wel dat het doeleind niet legaal is, maar als ze over de hele wereld legaal verkocht mogen worden modchips met linux bios erop dan mag ik dat toch zeker ook wel hier. want het is legaal. sorry dude.
harde schijf, ik heb de spellen hier nou eenmaal legaal liggen dus is aan hetgeen wat ik aanbied ook niets illegaals.
als jij een lening afsluit of een verzekering moet je toch ook altijd de kleine lettertjes lezen omdat ze je anders vet naaien.. ga je daar dan ook tegen in ?
dus nogmaals... alles WAS al legaal de 1e x
Modchips mogen dan wel bij de wet toegestaan zijn maar hier op fok! zijn ze nog steeds niet toegestaan.
quote:hulde aan fok! haha fok! leeft in z'n eigen wereld...
maar hier op fok! zijn ze nog steeds niet toegestaan.
ik vind je maar een heel zielig figuur haha... ik laat het er wel bij.
de reden waarom ik zo bezig ben is omdat jij zo overduidelijk misbruik maakt van je rechten en er gewoon amper bij nadenkt..hmz... machtsmisbruik heet dat geloof ik. en net wat d-devil al zij... het duurt eeuwen voor je antwoord krijgt van jullie net zoals bv. het topic sluiten doe je in 10 sec. en ik MOET om een antwoord vragen in de feedback.
naja, ik laat het hierbij.. jou hele doen van handelen heeft genoeg "reclame" gemaakt voor mij (il)legale xbox en hij word verkocht voor 250 euro.. moet ik je bedanken ? denk het wel... maar dat doe ik niet.
quote:Daar kon ik je geen antwoord op geven, ik wist van niets
Op donderdag 8 januari 2004 22:03 schreef Stranger het volgende:[..]
En op mijn vraag?
Het gaat om:
[Gez] Snowboard K2 Electra
Ik wou nog een opmerking maken over een reply van Everquest in deze post, maar ik zag toevallig dat je al kennis met hem hebt gemaakt.
quote:Misschien dat mailen naar forum@fok.nl lang duurt, dat weet ik niet. Maar daar hebben de mods niets mee te maken
Op donderdag 8 januari 2004 22:35 schreef D-Devil het volgende:[..]
Jullie zijn niet voor rede vatbaar, dat is een punt wat vrij snel duidelijk is, mail duurt vaak nog langer dan een week, en dat weerhoudt velen al ervan om te mailen. ( en nu geen geneuzel dat dit tegenwoordig niet meer zo is, als je een keer bij een restaurant een hoop schijt in je eten vond dan ga je er ook NOOIT meer eten, ook al lag dat aan de vorige eigenaar )
En dat jullie het topic dicht blijven kijlen wekt alleen maar irritatie en daardoor ga je vanzelf zo irritant typen.
Zijn laatste topic is strict legaal.
Dus dan mag je me uitleggen waar je deze loze uitspraak op baseert.
Doe die eens rap weer open! Ik vraag niet om warez of andere illegale zaken. Ik wil een werkende workbench en ik ben in bezit van het origineel. Het is domweg NIET mogelijk om die workbench van Internet te downen en dan zonder tools op je Amiga, die ik dus ook niet bezit. die workbench over te krijgen op je Amiga.
Lijkt me dus een valide topic.
quote:zal ik dan fijn ffies de disk voor je inscannen? ben je dan happy?
Op zondag 11 januari 2004 15:44 schreef Magneet het volgende:
Helaas ook al heb je de originele dan mag je hier op fok! niet vragen om een copy. Het is namelijk voor ons niet na te gaan of je daadwerkelijk een originele hebt.
quote:pfff wat is er knul afgewezen bij de politie of zo?
Op zondag 11 januari 2004 16:21 schreef Magneet het volgende:
Nee want het mag gewoon niet, klaar uit.
Maar laat maar hoor, ik ben er zelf al uit.
Lamlul
quote:Ach regeltjes buig ik ook regelmatig om maar op het gebied van warez zijn we op fok! gewoon snoeihard en laten we het niet toe omdat we zelf niet in de problemen willen komen met de autoriteiten.
Op zondag 11 januari 2004 17:51 schreef AlienBreed het volgende:[..]
pfff wat is er knul afgewezen bij de politie of zo?
je zou je ook wat in kunnen leven ipv je alleen maar met regeltjes bezig te houden.Maar laat maar hoor, ik ben er zelf al uit.
Lamlul
quote:Dit is NIET vragen om warez.
Op zondag 11 januari 2004 18:07 schreef Magneet het volgende:[..]
Ach regeltjes buig ik ook regelmatig om maar op het gebied van warez zijn we op fok! gewoon snoeihard en laten we het niet toe omdat we zelf niet in de problemen willen komen met de autoriteiten.
quote:Misschien zou je je fatsoenlijk kunnen gedragen ?
Op zondag 11 januari 2004 17:51 schreef AlienBreed het volgende:Lamlul
Mag die weer naar V&A?
Ik bied geen cavia's aan, maar de caviakooi.
Cavia's krijg je er gratis bij.
quote:Ja, dat komt op hetzelfde neer.
Op zondag 11 januari 2004 19:41 schreef GizartFRL het volgende:
[TK] Caviakooi.( met inhoud)Mag die weer naar V&A?
Ik bied geen cavia's aan, maar de caviakooi.
Cavia's krijg je er gratis bij.
quote:Ik zie het probleem niet.
Alleen schrijnende gevallen van dieren die per sé asap weg moeten en eventuele puppies&kittens mogen in v&a worden gepost mits ze gratis zijn.
Als ik de koii gratis weggeef dan mag het wel?
quote:Korte regels voor V&A. Eerst lezen, dan Posten !
Op zondag 11 januari 2004 19:48 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Ik zie het probleem niet.
Als ik de koii gratis weggeef dan mag het wel?
Wat is dit voor kut topic? de zooi wordt gewoon voor mijn eigen ogen verkocht, terwijl er nog gewoon volop geboden wordt.
En Magneet, sorry dat ik het zeg, wat ben jij een voor een KutModerator die het ook nog allemaal goedkeurd ook.
Ik weet niet wat jij hebt de laatste tijd want ook in
[TK]2X Compaq So-Dimm geheugen ¤10!!!
Schijn jij niet goed te kunnen/willen te reageren:
quote:my 2 cents.
Op vrijdag 9 januari 2004 23:20 schreef Magneet het volgende:
doe ff de pics in al je topics resizen aub, het verneukt de layout en laad ook nog eens tering traag.
quote:Of het netjes is van de verkoper laten we in het midden.
Op zondag 11 januari 2004 21:00 schreef deantoine het volgende:
[TK] ComputermeukWat is dit voor kut topic? de zooi wordt gewoon voor mijn eigen ogen verkocht, terwijl er nog gewoon volop geboden wordt.
Maar moeten we als mods ons nu overal mee gaan bemoeien? Moeten we gaan controleren of iedere verkoper iedereen wel de kans geeft om te bieden?
En wat als dat niet gebeurt? Moet je dan een verkoop gaan onderbreken (wat compleet onmogelijk is, verkopen gaat namelijk meestal via mail)? Of moeten we de verkoper meteen bannen?
[Dit bericht is gewijzigd door Solomon op 11-01-2004 21:12]
quote:ach man, het lees het topic na! kijk naar de tijden,
Op zondag 11 januari 2004 21:08 schreef Solomon het volgende:[..]
Of het netjes is van de verkoper laten we in het midden.
Misschien wilde de verkoper er snel vanaf?Maar moeten we als mods ons nu overal mee gaan bemoeien? Moeten we gaan controleren of iedere verkoper iedereen wel de kans geeft om te bieden?
En wat als dat niet gebeurt? Moet je dan een verkoop gaan onderbreken (wat compleet onmogelijk is, verkopen gaat namelijk meestal via mail)? Of moeten we de verkoper meteen bannen?
ik was een bod aan het typen, en hup dicht.
[Dit bericht is gewijzigd door deantoine op 11-01-2004 21:12]
quote:Ja, en jij denkt dat wij fulltime ieder topic bij aan het houden zijn?
Op zondag 11 januari 2004 21:11 schreef deantoine het volgende:[..]
ach man, het lees het topic na! kijk naar de tijden,
ik was een bod aan het typen
[edit]
Dat slotje kwam erop omdat de verkoper duidelijk aangaf dat hij het artikel verkocht had.
quote:Waar staat dat? Dat zeg ik toch niet?
Op zondag 11 januari 2004 21:11 schreef Solomon het volgende:[..]
Ja, en jij denkt dat wij fulltime ieder topic bij aan het houden zijn?
De betreffende user kreeg niet eens een waarschuwing OID
ach fuck it, ik verander er toch niks aan...
Wel weer een user aan mijn shitlist toegevoegd.
c yas
quote:Ooow wacht en DAT zag je natuurlijk wel meteen, oo nu snap ik het...
Op zondag 11 januari 2004 21:11 schreef Solomon het volgende:[..]
Dat slotje kwam erop omdat de verkoper duidelijk aangaf dat hij het artikel verkocht had.
ga poepen man.
[Dit bericht is gewijzigd door deantoine op 11-01-2004 21:17]
quote:Als we daarvoor waarschuwingen gaan uitdelen dat blijven we bezig met topics doorlezen en tijden vergelijken. Sowieso vind ik het niet een waarschuwing waard, een verkoper mag zelf weten aan wie hij verkoopt.
Op zondag 11 januari 2004 21:14 schreef deantoine het volgende:[..]
Waar staat dat? Dat zeg ik toch niet?
De betreffende user kreeg niet eens een waarschuwing OID
ach fuck it, ik verander er toch niks aan...
Wel weer een user aan mijn shitlist toegevoegd.
c yas
Dat iemand dan net te laat is dan jammmer maar helaas.
Moderatie heeft daar niks mee te maken.
quote:maar je voelde je wel genoodzaakt om dat in mijn [TK]2X Compaq So-Dimm geheugen ¤10!!! ff af te
Op zondag 11 januari 2004 21:17 schreef Michaeltjuh het volgende:
Als verkoper ben ik vrij te bepalen aan wie ik het verkoop. Nadat na heel erg veel gebagger eindelijk per email een serieus bod kwam heb ik gelijk de deal gesloten.Dat iemand dan net te laat is dan jammmer maar helaas.
Moderatie heeft daar niks mee te maken.
Blijkbaar heeft dat topic door jouw GEKUT wel ff moderatie nodig.
LAMLUL
[Dit bericht is gewijzigd door deantoine op 11-01-2004 21:21]
quote:Sorry hoor maar daarna heb ik in dat bericht nog mijn excuses neergezet, dat jij er dan over doorzeikt kan ik ook niks aan doen. En ja de topicstarter vroeg om een slotje omdat hij het verkocht heeft dan krijgt hij er 1 van mij, dat hij daardoor meer geld misloopt kan ik ook niks aan doen
Op zondag 11 januari 2004 21:00 schreef deantoine het volgende:
[TK] ComputermeukWat is dit voor kut topic? de zooi wordt gewoon voor mijn eigen ogen verkocht, terwijl er nog gewoon volop geboden wordt.
En Magneet, sorry dat ik het zeg, wat ben jij een voor een KutModerator die het ook nog allemaal goedkeurd ook.
Ik weet niet wat jij hebt de laatste tijd want ook in
[TK]2X Compaq So-Dimm geheugen ¤10!!!Schijn jij niet goed te kunnen/willen te reageren:
[..]my 2 cents.
quote:Vervelend als iemand je topic verbaggerd.....
Op zondag 11 januari 2004 21:20 schreef deantoine het volgende:[..]
maar je voelde je wel genoodzaakt om dat in mijn [TK]2X Compaq So-Dimm geheugen ¤10!!! ff af te
reageren?Blijkbaar heeft dat topic door jouw GEKUT wel ff moderatie nodig.
LAMLUL
[Dit bericht is gewijzigd door deantoine op 11-01-2004 21:23]
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 12-01-2004 09:34]
quote:De hamsters zijn inmiddels dood zie ik.
Op zondag 11 januari 2004 20:00 schreef detulp050 het volgende:[..]
Korte regels voor V&A. Eerst lezen, dan Posten !
Daar zie ik de quote iets anders staan
quote:En de Cavia's
Op maandag 12 januari 2004 06:53 schreef GizartFRL het volgende:[..]
De hamsters zijn inmiddels dood zie ik.
Kan slotje op.
quote:En de inhoud is ook al niet goed
Op maandag 12 januari 2004 10:04 schreef Burner2000 het volgende:
Gezocht!Niet echt een geweldige topic titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |