abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 december 2003 @ 08:26:16 #1
64281 Drannel
Nee jij bent handig.......
pi_15108018
Om maar even verder te gaan op de thailand verslagen.

Kheb mijn 8 maanden durende reis door Oz afgesloten met maandje Thailand. Eerst Bangkok (veel te druk) toen Chiang Mai, met de verplichte trekking, maar had de beste tijd twee weken op Ko Samui.

Full Moon party was geweldig, het rondcrossen op de brommertjes over het hele eiland was ook genieten.

Nog meer mensen onlangs naar Ko Samui geweest?

Kill nothing but time
pi_15108624
Wat heb je in Bangkok gedaan? Nog naar het Grand Palace geweest?

Als je hier een verslag post, blijft je topic vast open. Anders verwacht ik dat je verder moet gaan in het 3e Thailand topic.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 3 december 2003 @ 11:30:27 #3
64281 Drannel
pi_15111741
Nee ben niet naar Grand Palace geweest.
Heb met een long tail boat door de stad gevaren en cat-fish farm bezocht.
Die buddha van 5 ton goud bezocht en verder vooral geslenterd over Kho San Road natuurlijk.

Ben in totaal maar een week, met tussenpozen, in Bangkok geweest. Na Sydney vond ik het de zoveelste drukke en vooral smerige stad. Niet dat Sydney smerig is, ik vond dat ook een geweldige stad!

In Chiang Mai echt in een geweldig hostel gezeten, zeer vriendelijk daar en het kostte geen stuiver(bijna). In Bangkok bij een van die overheidsreisburo's de hele trip geboekt. Dat was nog wel een leuk verhaal.

Als je bij zo'n reisburo komt word je echt als koning ontvangen; ze staan je buiten op te wachten, je krijgt flesje water (wat wel nodig is) en dragen je tas naar binnen. Wij boekten het verblijf in Chiang mai (de heenreis hadden wel al geboekt voor 5 euri) voor een week inclusief de trektocht, de trein terug naar bangkok en ook heen en terugreis met verblijf op Ko Samui.

De man van het reisburo zei toen een bedrag van weet ik veel hoeveel baht, klonk ons redelijk dus wij gaan pinnen. Wij namen aan dat het pp was dus beide dat gepint. Heeft m'n reisgenoot betaald is het klaar! Wij echt elkaar aankijken van kan dit. Wij hadden dat hele pakket voor nog geen 100 euri ofzo, echt belachelijk. Nadeel was dat ik toen met veel geld op zak liep en dat vond ik minder fijn idee in Bangkok maar goed we gingen toch s'avonds weg.

Het was echt allemaal perfect geregeld, vooral in Chiang Mai. De night market rouleert echt!
Op Ko Samui aangekomen moesten we ff wennen aan de accomodatie, houten hutjes met kakkerlakken en muskieten en een plee die je zelf moest doorspoelen. Maar wel op het strand en zeer gezellige mensen.
Hebben daar echt 2 weken lang feestgevierd en geen reet gedaan behalve op het strand liggen en brommertje crossen.
Daar waren wel aan toe na veel gewerkt te hebben in Oz maar das weer een ander verhaal...

Kill nothing but time
pi_15168236
Klinkt goed!

Wij zijn ook met een longtail boot gegaan, echt leuk om zo de 'andere' kant van de stad te zien. Bedoel je die Boeddha in China town? Daar ben ik dan ook geweest.

Wil je je post kopiėren naar: Thailand, #3.?dan staat alles over Thailand wat overzichtelijker bij elkaar.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  vrijdag 5 december 2003 @ 10:51:08 #5
64281 Drannel
pi_15168383
ja prima,

hoe?
Die gouden buddha ontdekten ze omdat ze hem wilden verplaatsen en toen viel het pleisterwerk eraf en kwamen ze erachter dat ie van goud was

Kill nothing but time
pi_15168451
Bovenaan je post zie je dit plaatje: . Als je daar op klikt, dan zie je je eigen post, waar je weer op kunt reageren. Deze tekst kun je makkelijk kopiėren en dan plakken in het andere topic. Als het niet lukt, wil ik het ook wel even doen.
*OUD heilige*
  vrijdag 5 december 2003 @ 16:14:01 #7
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15178242
Thailand, #3.

Dubbel

YPPY op dreef

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: