quote:bron
De Duitser die in maart 2001 een internetkennis heeft gedood en gedeeltelijk opgegeten ontkent schuldig te zijn aan moord. Het was meer een soort stervensbegeleiding, zegt de 42-jarige Armin Meiwes in een interview met het Kasseler Sonntagsblatt. Woensdag begint in Kassel zijn proces.Meiwes kwam in contact met zijn latere slachtoffer, de 43-jarige Bernd Jürgen B. uit Berlijn, via een advertentie op internet waarin B. te kennen gaf dat hij gedood wilde worden. Uiteindelijk kwam het tot een ontmoeting. Meiwes sneed B.'s penis af, waarna de twee die samen opaten. Daarna stak Meiwes hem dood. Later heeft hij delen van het lijk opgegeten en delen ingevroren. Het hele festijn is op video vastgelegd.
Hij wilde nog veel ergere dingen, maar dat heb ik geweigerd, zegt Meiwes, die tegenspreekt dat zijn daad seksueel van aard was. B. doodsteken was een zonde, zegt hij. Mijn vriend heeft genoten van de dood, van het sterven. Ik heb hevig ontdaan op het einde zitten wachten. Het duurde zo vreselijk lang.
Meiwes zegt niet te begrijpen hoe hij B. heeft kunnen doden. Met het opeten heeft hij veel minder moeite. Daardoor is hij een deel van mij geworden. Toch zegt Meiwes dat hij wilde dat hij nooit op de advertentie had gereageerd. Hij constateert dat B. en hijzelf zich psychisch hadden moeten laten behandelen.
Het openbaar ministerie heeft overwogen Meiwes te vervolgen wegens hulp bij zelfdoding, maar besloot uiteindelijk dat hij terecht moet staan wegens moord. Terecht, zei de ex-vriendin van B., de 30-jarige Bettina L., tegen het televisiestation Sat1. Bernd zou zich nooit uit vrije wil om het leven hebben laten brengen. In 1998 kwam B. tot het inzicht dat hij homo was. L. bleef hij geregeld zien. Zij is er zeker van dat hij van de afspraak met Meiwes niets meer verwachtte dan goede seks en 's avonds weer naar huis.
Eet smakelijk jongens en meisjes
.
.
quote:"Daardoor is hij een deel van mij geworden."
Op dinsdag 2 december 2003 18:40 schreef tong80 het volgende:
De liefde van een man gaat door de maag.
quote:Idd, ze hadden minstens de moeder van de persoon in kwestie uit moeten nodigen.
Op dinsdag 2 december 2003 18:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ze hebben samen z'n penis opgegeten...
quote:Maar die slikt niet.
Op dinsdag 2 december 2003 18:45 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Idd, ze hadden minstens de moeder van de persoon in kwestie uit moeten nodigen.
Je kan nu trouwens wel weer zien hoe ziek sommige mensen zijn
Was laatst ook op Reportage iets over kanibalen en in Japan is er gewoon zo'n gek vrijgesproken en loopt nu lekker rond daaro
Ik wil wel een kopie van de film
quote:Eén minder inmiddels.
Op dinsdag 2 december 2003 18:49 schreef Speed1971 het volgende:
Wat een mongolen lopen er rond op deze aardkloot
[Dit bericht is gewijzigd door NorthernStar op 02-12-2003 18:52]
quote:Nee, dat was een sigaar.
Op dinsdag 2 december 2003 18:50 schreef LuVyA het volgende:
Had het een tijdje terug op tv gezien volgens mij
Is toch in dat grote witte huis?
quote:Je kunt Bush veel verwijten maar dit gaat te ver.
Op dinsdag 2 december 2003 18:50 schreef LuVyA het volgende:Is toch in dat grote witte huis?
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 18:50 schreef NorthernStar het volgende:
Er staat dat hij hem doodstak maar het ging er juist om levend geslacht te worden. In een reportage van een tijdje terug werd gezegd dat het hele gebeuren uren geduurd heeft (het slachtoffer nog zo'n 6 uur bij bewustzijn geweest is). Na de penis is hij begonnen het vlees van zijn benen af te snijden.
quote:Ja de een had en fantasie om een ander op te eten en de ander had een fantasie om levend geslacht en opgegeten te worden. En toen vonden ze elkaar toevallig via internet.
Op dinsdag 2 december 2003 18:52 schreef pro_jeex het volgende:
En die ander was het er kennelijk mee eens, anders ga je je eigen lul niet opeten en je 6 uur lang laten fileren
quote:Nou, wat is het probleem dan? Gaan ze die tape ook op ebay verhandelen ?
Op dinsdag 2 december 2003 18:55 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Ja de een had en fantasie om een ander op te eten en de ander had een fantasie om levend geslacht en opgegeten te worden. En toen vonden ze elkaar toevallig via internet.
k heb dat kookboek nog ergens...
[Dit bericht is gewijzigd door Beasjtie op 02-12-2003 19:21]
quote:bron
Omdat kannibalisme in Duitsland niet strafbaar is, is de man moord ten laste gelegd. Het probleem is echter dat het slachtoffer opgegeten wilde worden. Hierdoor kan zijn straf veel lager uitvallen dan voor moord staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |