quote:*Al* wakker of *nog* wakker?
Op dinsdag 2 december 2003 05:35 schreef pijn het volgende:
morguh!
Ah, na edit wordt duidelijk dat het hier een geval van *nog* wakker betreft...
[Dit bericht is gewijzigd door bolivian op 02-12-2003 05:38]
quote:Nog. Maar ik hoef pas om 15:00 uur op school te zijn.
Op dinsdag 2 december 2003 05:37 schreef bolivian het volgende:[..]
*Al* wakker of *nog* wakker?
Ik edit te veel. En jij? Net wakker, of ook nog wakker?
quote:Joh! Ik hoef pas om 17:55 uur op m'n werk te zijn! Colleges heb ik reeds afgeschreven voor morgen.
Op dinsdag 2 december 2003 05:38 schreef pijn het volgende:[..]
Nog. Maar ik hoef pas om 15:00 uur op school te zijn.
quote:Eh, jij edit teveel
Op dinsdag 2 december 2003 05:38 schreef pijn het volgende:[..]
Nog. Maar ik hoef pas om 15:00 uur op school te zijn.
Ik edit te veel. En jij? Net wakker, of ook nog wakker?
quote:Fok! is een godgeklaagde afleiding!
Op dinsdag 2 december 2003 05:41 schreef pijn het volgende:
Zit wel nog steeds aan mn huiswerk, maar kan me voor geen meter er op concentreren, zoals je merkt.
quote:Om in de vloeiende woorden van je ondertitel te spreken:
Op dinsdag 2 december 2003 05:44 schreef pijn het volgende:
Daar heb je ook aardig wat creativiteit voor nodig, en die heb ik laatste tijd niet meer. Zo moet ik voor morgenavond een gedicht en een suprise klaarhebben, en dat gaat me nooit lukken. Net als het cadeau, zou niet weten wat ik kopen moet.
quote:OK, dan kunnen we elkaar helpen.
Op dinsdag 2 december 2003 05:48 schreef pijn het volgende:
Heh. Nah ik moet een Informatiekwadrant en een Objectinformatietabel bouwen voor het vak Software Engineering 2.
Daar heb je ook aardig wat creativiteit voor nodig, en die heb ik laatste tijd niet meer. Zo moet ik voor morgenavond een gedicht en een suprise klaarhebben, en dat gaat me nooit lukken. Net als het cadeau, zou niet weten wat ik kopen moet.
En voor wie moet jij een surprise + gedicht maken? M/V?
quote:Zo kom je er nooit natuurlijk
Placebo - The Bitter End
edit: trouwens, Heerlen, zit daar die verdoemde Pepermill niet?
Voor een leuke vrouw? Zo origineel mogelijk, en aangezien de normale dingen niet meer origineel zijn, koop iets raars. Een vriend van me kocht laatst een eivormige steen op een tafeltje voor een meid die hij leuk vond.
We hebben een internet-loting gedaan met onze studentenvereniging. Voor een jongen van rond de 20 die vrouwen haat om wat ze m steeds aan doen...
quote:Ja ok, zo origineel mogelijk, I got myself that far. Punt is, het moet niet alleen origineel maar ook onvergetelijk zijn! In de categorie 'lasting impression', snap je.
Op dinsdag 2 december 2003 05:59 schreef pijn het volgende:
LOLVoor een leuke vrouw? Zo origineel mogelijk, en aangezien de normale dingen niet meer origineel zijn, koop iets raars. Een vriend van me kocht laatst een eivormige steen op een tafeltje voor een meid die hij leuk vond.
quote:Teensokken??? Dat moet je me toch even uitleggen...
Op dinsdag 2 december 2003 06:04 schreef pijn het volgende:
Iets extreem raars dus. Kheb op t moment geen meid, bespaart me weer wat. Maar als ik zown vrouw ding geval had, dan zou ik ..hm ja misschien voor de lol een set fleurige teensokken, die dingen roeleren wel.
http://www.teensokken.nl/html/index2.html
quote:Over die teensokken ga ik nog even nadenken, over juffrouw Lewis niet! Heb je haar wel eens in From Dusk Till Dawn gezien? Damn! De ultieme natte droom, wat mij betreft! Juliette is echt zo onwaarschijnlijk lekker!
Op dinsdag 2 december 2003 06:12 schreef pijn het volgende:
En dat zijn inderdaad Juliette Lewis, een ONTZETTEND lekkere actrice. Ben nog niemand tegen gekomen die die mening deelt, maar ik heb wel een aparte smaak.
quote:Woot! Ja, ik had laatst hier een Tarantino marathon in de bioscoop, daar zat ie in, en was de 2e keer dat ik m zag in mn leven. De meeste mensen zien liever een Carmen Electra, maar dat geval zie ik dus absoluut niet graag.
Op dinsdag 2 december 2003 06:16 schreef bolivian het volgende:[..]
Ofwel, ik deel in dezen jouw mening
quote:Je bedoelt slobkousen voor vrouwen!
Op dinsdag 2 december 2003 06:12 schreef pijn het volgende:
http://www.teensokken.nl/html/index2.html
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Huh.. wat?
Op dinsdag 2 december 2003 06:19 schreef bolivian het volgende:[..]
Je bedoelt slobkousen voor vrouwen!
As in Dagobert Duck, maar dan anders
quote:Ik heb FDTD hier als VCD [voor een prikkie gehaald in Maleisië. Zo, weet je dat ook weer
Op dinsdag 2 december 2003 06:18 schreef pijn het volgende:[..]
Woot! Ja, ik had laatst hier een Tarantino marathon in de bioscoop, daar zat ie in, en was de 2e keer dat ik m zag in mn leven. De meeste mensen zien liever een Carmen Electra, maar dat geval zie ik dus absoluut niet graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |