Ze gebruiken het op de cover van het album "The End of All Things to Come".
Het logo van Pennywise. Uiteraard staat er gewon PW, maar veel mensen denken aan WP; White Power. Dit kan soms tot enige ergenis bij mij lijden als ik weer eens in een PW trui rondloop en men denkt dat ik een of andere kutracist ben terwijl dat dus niet zo is.
quote:Ook een zeer ongelukkig gekozen logo vind ik.
Op maandag 1 december 2003 23:19 schreef =HellFire= het volgende:
[afbeelding]Het logo van Pennywise. Uiteraard staat er gewon PW, maar veel mensen denken aan WP; White Power. Dit kan soms tot enige ergenis bij mij lijden als ik weer eens in een PW trui rondloop en men denkt dat ik een of andere kutracist ben terwijl dat dus niet zo is.
![]()
Ze hadden bij het ontwerpen al kunnen weten dat het dit soort verkeerde associaties met zich meebrengt.
quote:Wat bedoel je daarmee?
Op maandag 1 december 2003 23:35 schreef koetjeboe het volgende:
ignorance is a bliss ... niet altijd dus
quote:Maar dat Mudvayne logo, welke intellectueel kan me vertellen wat dat betekent?
Op maandag 1 december 2003 23:45 schreef =HellFire= het volgende:
Ik zie die P gewoon eerder dan de W. Tis dat ik het ook pas vorige maand op school hoorde... Anders had ik er nooit bij stilgestaan.
Ik ben het vergeten.
quote:Wrom quote je mij eerst en zet je intellectueel cursief? Ben ik niet intelligent genoeg voor je? Is dat het he? He he he?
Op maandag 1 december 2003 23:46 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Maar dat Mudvayne logo, welke intellectueel kan me vertellen wat dat betekent?
Ik ben het vergeten.
geintje.
Kzou het niet weten joh, tis wel pyramide-achtig iig.
quote:je kunt het ook anders zien; als maar genoeg mensen dit logo met Pennywise associeren raakt die white power-club een belangrijk wapen kwijt.
Op maandag 1 december 2003 23:34 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Ook een zeer ongelukkig gekozen logo vind ik.
Ze hadden bij het ontwerpen al kunnen weten dat het dit soort verkeerde associaties met zich meebrengt.
quote:Ja, ik liep ook eens rond in mijn PW-trui, en toen attendeerde iemand me er ook op.
Op maandag 1 december 2003 23:19 schreef =HellFire= het volgende:
[afbeelding]Het logo van Pennywise. Uiteraard staat er gewon PW, maar veel mensen denken aan WP; White Power. Dit kan soms tot enige ergenis bij mij lijden als ik weer eens in een PW trui rondloop en men denkt dat ik een of andere kutracist ben terwijl dat dus niet zo is.
![]()
..om heel eerlijk te zijn weet ik de achterliggende gedachte niet, iemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |