Ik heb verder geen smetvrees hoor, en er zijn mensen die zeggen dat t allemaal niks meer uitmaakt als je maar geil genoeg bent (dan word ik zeker niet geil genoeg?) maar ik vind seks maar vies. Oke, het voelt soms wel lekker, maar eigenlijk moet die piemel/kut niet in de buurt van mijn mond komen en tongzoenen als t even kan ook niet. Die dingen doe ik echt alleen maar voor andermans plezier. . Ik snap ook niet goed hoe mensen het leuk kunnen vinden om bij iemand anders iets te doen. Bah, daar geniet je zelf toch niet van?
Ik heb nooit van mijn ouders ofzo meegekregen dat seks vies is en ik voel me ook niet schuldig na masturberen of iets dergelijks.
En nee, ik ben ook niet a-seksueel want ik voel zeker wel wat, en ik ben ook veel bezig met seks, altijd al geweest. Als klein kind experimenteerde ik erop los. Maar als die kinderen in de puberteit komen gaan die zweetklieren werken, de hele boel daarbeneden stinken, komt er overal haar; en dat zou dan bedoeld zijn om de ander seksueel op te winden mijn oma .
En nee ik doe t ook niet met iemand die zichzelf niet weet te verzorgen.
Maar ik vind t wel vies. En nu? en zijn er meer mensen zoals ik?
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:03 schreef Yamyam het volgende:
Tja...Ik heb verder geen smetvrees hoor, en er zijn mensen die zeggen dat t allemaal niks meer uitmaakt als je maar geil genoeg bent (dan word ik zeker niet geil genoeg?) maar ik vind seks maar vies. Oke, het voelt soms wel lekker, maar eigenlijk moet die piemel/kut niet in de buurt van mijn mond komen en tongzoenen als t even kan ook niet. Die dingen doe ik echt alleen maar voor andermans plezier.
. Ik snap ook niet goed hoe mensen het leuk kunnen vinden om bij iemand anders iets te doen. Bah, daar geniet je zelf toch niet van?
Ik heb nooit van mijn ouders ofzo meegekregen dat seks vies is en ik voel me ook niet schuldig na masturberen of iets dergelijks.
En nee, ik ben ook niet a-seksueel want ik voel zeker wel wat, en ik ben ook veel bezig met seks, altijd al geweest. Als klein kind experimenteerde ik erop los. Maar als die kinderen in de puberteit komen gaan die zweetklieren werken, de hele boel daarbeneden stinken, komt er overal haar; en dat zou dan bedoeld zijn om de ander seksueel op te winden mijn oma
.
En nee ik doe t ook niet met iemand die zichzelf niet weet te verzorgen.
Maar ik vind t wel vies. En nu?en zijn er meer mensen zoals ik?
Volgens je vorige topics was je nog maagd en had je nog nooit ook maar 1 relatie gehad. Dus waar heb je het over? En als je sex vies vindt, dan klopt er iig iets niet.
Of je bent nog steeds verschrikkelijk aan het puberen
Alleen het eten van de vleeswaren is niet bepaald lekker.
Maar het sap is wel gezond voor jou!
quote:Als je dan zo nodig research wil doen doe t dan goed, ik ben allang geen maagd meer en inmiddels relatie gehad. Alleen geen serieuze nee.
Op maandag 1 december 2003 22:08 schreef Robert_Jensen het volgende:
En je vindt ook al suiker, vlees, alcohol, en wat eigenlijk niet vies?Volgens je vorige topics was je nog maagd en had je nog nooit ook maar 1 relatie gehad. Dus waar heb je het over? En als je sex vies vindt, dan klopt er iig iets niet.
quote:Ja, maar maakt dat dan uit?
Op maandag 1 december 2003 22:10 schreef Luke_SuperDude het volgende:
Je bent ook pas 16!Volgens je fotoalbum
maar dit kan ook aan mij liggen natuurlijk.........
quote:Natuurlijk zijn er ook meiden/vrouwen die dat helaas nooit zullen meemaken, hoe triest dat ook is.
Op maandag 1 december 2003 22:13 schreef BretsiG het volgende:
Mag ik ff mijn mening geven? Je moet gewoon een fatsoenlijke gozer tegenkomen die je een onvoorstelbare goeie beurt geeft en daarna praten we verder, goed?
Ik ken genoeg meiden die vroeger riepen dat ze nooit zouden pijpen, maargoed, hetzelfde riep menig kind over roken....
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:08 schreef Robert_Jensen het volgende:
En je vindt ook al suiker, vlees, alcohol, en wat eigenlijk niet vies?Volgens je vorige topics was je nog maagd en had je nog nooit ook maar 1 relatie gehad. Dus waar heb je het over? En als je sex vies vindt, dan klopt er iig iets niet.
quote:Ja dat doe ik dus niet. Ik ben zowat de enige in mijn klas die er enigzins serieus over kan praten (en dat ook veel doet)
Op maandag 1 december 2003 22:12 schreef stoepjong het volgende:
Iiiiieee seks *giegel
quote:hmm klinkt als een doorsnee puber!....
Op maandag 1 december 2003 22:15 schreef Yamyam het volgende:[..]
Ja dat doe ik dus niet. Ik ben zowat de enige in mijn klas die er enigzins serieus over kan praten (en dat ook veel doet)
[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 02-12-2003 09:16]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |