abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15073241
Tja...

Ik heb verder geen smetvrees hoor, en er zijn mensen die zeggen dat t allemaal niks meer uitmaakt als je maar geil genoeg bent (dan word ik zeker niet geil genoeg?) maar ik vind seks maar vies. Oke, het voelt soms wel lekker, maar eigenlijk moet die piemel/kut niet in de buurt van mijn mond komen en tongzoenen als t even kan ook niet. Die dingen doe ik echt alleen maar voor andermans plezier. . Ik snap ook niet goed hoe mensen het leuk kunnen vinden om bij iemand anders iets te doen. Bah, daar geniet je zelf toch niet van?

Ik heb nooit van mijn ouders ofzo meegekregen dat seks vies is en ik voel me ook niet schuldig na masturberen of iets dergelijks.

En nee, ik ben ook niet a-seksueel want ik voel zeker wel wat, en ik ben ook veel bezig met seks, altijd al geweest. Als klein kind experimenteerde ik erop los. Maar als die kinderen in de puberteit komen gaan die zweetklieren werken, de hele boel daarbeneden stinken, komt er overal haar; en dat zou dan bedoeld zijn om de ander seksueel op te winden mijn oma .

En nee ik doe t ook niet met iemand die zichzelf niet weet te verzorgen.
Maar ik vind t wel vies. En nu? en zijn er meer mensen zoals ik?

pi_15073256
ja
slettebak [@] gmail.com
pi_15073267
nee
slettebak [@] gmail.com
  maandag 1 december 2003 @ 22:06:02 #4
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_15073327
Ik in ieder geval niet.....
Feyenoord!!! * Barça
pi_15073372
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:03 schreef Yamyam het volgende:
Tja...

Ik heb verder geen smetvrees hoor, en er zijn mensen die zeggen dat t allemaal niks meer uitmaakt als je maar geil genoeg bent (dan word ik zeker niet geil genoeg?) maar ik vind seks maar vies. Oke, het voelt soms wel lekker, maar eigenlijk moet die piemel/kut niet in de buurt van mijn mond komen en tongzoenen als t even kan ook niet. Die dingen doe ik echt alleen maar voor andermans plezier. . Ik snap ook niet goed hoe mensen het leuk kunnen vinden om bij iemand anders iets te doen. Bah, daar geniet je zelf toch niet van?

Ik heb nooit van mijn ouders ofzo meegekregen dat seks vies is en ik voel me ook niet schuldig na masturberen of iets dergelijks.

En nee, ik ben ook niet a-seksueel want ik voel zeker wel wat, en ik ben ook veel bezig met seks, altijd al geweest. Als klein kind experimenteerde ik erop los. Maar als die kinderen in de puberteit komen gaan die zweetklieren werken, de hele boel daarbeneden stinken, komt er overal haar; en dat zou dan bedoeld zijn om de ander seksueel op te winden mijn oma .

En nee ik doe t ook niet met iemand die zichzelf niet weet te verzorgen.
Maar ik vind t wel vies. En nu? en zijn er meer mensen zoals ik?

zucht
pi_15073374
Lijkt wel of je alleen foute 'geurtjes' hebt geroken.. Ofwel stank.
Als iemand je erg aantrekt kan dat ook via geur. Vers zweet stinkt niet. Oud zweet wel daar in tegen. Sjah en dat haar valt te scheren.
  maandag 1 december 2003 @ 22:08:38 #7
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15073419
En je vindt ook al suiker, vlees, alcohol, en wat eigenlijk niet vies?

Volgens je vorige topics was je nog maagd en had je nog nooit ook maar 1 relatie gehad. Dus waar heb je het over? En als je sex vies vindt, dan klopt er iig iets niet.

Of je bent nog steeds verschrikkelijk aan het puberen

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  maandag 1 december 2003 @ 22:08:44 #8
67333 Kaboutertje_X
Kleine opneuker..
pi_15073424
jij bent de enigste.

Alleen het eten van de vleeswaren is niet bepaald lekker.

Maar het sap is wel gezond voor jou!

pi_15073428
nee
What happens when you got scared twice half-dead ?
pi_15073478
Je bent ook pas 16!

Volgens je fotoalbum

Ja Ja
pi_15073520
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:08 schreef Robert_Jensen het volgende:

Volgens je vorige topics was je nog maagd en had je nog nooit ook maar 1 relatie gehad. Dus waar heb je het over? En als je sex vies vindt, dan klopt er iig iets niet.

Als je dan zo nodig research wil doen doe t dan goed, ik ben allang geen maagd meer en inmiddels relatie gehad. Alleen geen serieuze nee.
pi_15073567
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:10 schreef Luke_SuperDude het volgende:
Je bent ook pas 16!

Volgens je fotoalbum

Ja, maar maakt dat dan uit?
Ik vind dat geknuffel en het neuken wel lekker hoor maar de rest niet.
pi_15073573
Iiiiieee seks *giegel
Gezellig in de kroeg zitten + communiceren met pre-teens, is best oke.
  maandag 1 december 2003 @ 22:13:20 #15
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_15073618
Voor mij persoonlijk geld: hoe viezer de sex, des te beter de ervaring.

maar dit kan ook aan mij liggen natuurlijk.........

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_15073625
Mag ik ff mijn mening geven? Je moet gewoon een fatsoenlijke gozer tegenkomen die je een onvoorstelbare goeie beurt geeft en daarna praten we verder, goed?
pi_15073644
In de liefde is niks vies.
pi_15073662
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:13 schreef BretsiG het volgende:
Mag ik ff mijn mening geven? Je moet gewoon een fatsoenlijke gozer tegenkomen die je een onvoorstelbare goeie beurt geeft en daarna praten we verder, goed?
Natuurlijk zijn er ook meiden/vrouwen die dat helaas nooit zullen meemaken, hoe triest dat ook is.
  maandag 1 december 2003 @ 22:14:59 #19
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_15073676
Je bent pas 16, lighten up

Ik ken genoeg meiden die vroeger riepen dat ze nooit zouden pijpen, maargoed, hetzelfde riep menig kind over roken....

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_15073684
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:08 schreef Robert_Jensen het volgende:

What happens when you got scared twice half-dead ?
pi_15073691
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:12 schreef stoepjong het volgende:
Iiiiieee seks *giegel
Ja dat doe ik dus niet. Ik ben zowat de enige in mijn klas die er enigzins serieus over kan praten (en dat ook veel doet)
  maandag 1 december 2003 @ 22:16:41 #22
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_15073741
Ik weet het niet hoor
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_15073768
Nee!

Sorry...

pi_15073772
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:15 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Ja dat doe ik dus niet. Ik ben zowat de enige in mijn klas die er enigzins serieus over kan praten (en dat ook veel doet)

hmm klinkt als een doorsnee puber!....
Carpe diem
pi_15073794
edit: offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 02-12-2003 09:16]

Soldaat bij de verbindingsdienst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')