1
Komt een vrouwelijke mummy de bus binnen gelopen......tergend langzaam......(en de busman maar wachten)loop ze helemaal naar achter(tig lege zitplaatsen voorbij) gaat ze achterin de bus naast mij staan en kijkt ze me vol verwachting aan , ik moest opstaan dus. AFFIJN!, heb ik niet gedaan....en ze was helemaal op haar gemummificeerde teentjes getrapt
2
Deze keer een bejaarde kerel....schuift als een slak de bus uit...maar zodra ie op straat staat loopt ie vrolijk weg alsof hij 20 jaar is
ik snap ze niet meer....
ohja...ik ben hier nieuw ....na jaren mee gelezen te hebben heb ik me ook eens een accountje aangemaak
dus...call me a n00b
Ik wil jou wel eens zien als je zo oud bent.
Maar oudjes, die zijn pa vervelend in het openbaar. Op de weg, in het OV bij het oversteken waar geen zebrapad is etc.
Erger mij er dood aan. En ondertussen maar klagen
quote:LEES
Op maandag 1 december 2003 17:11 schreef Posdnous het volgende:
Lachen man...niet opstaan voor oude mensenIk wil jou wel eens zien als je zo oud bent.
en is het voor jou zo'n grote moeite om dan naar voren te lopen in die bus en daar te gaan zitten? geen kado's van de sint voor jou ....
quote:
Lachen man...niet opstaan voor oude mensenIk wil jou wel eens zien als je zo oud bent.
Je zou ze godver van de weg moeten schoppen, het zijn gevaren op de weg.
*kword er scheit ziek van*
Behandel anderen zoals jezelf behandeld wil worden, klaar!
Pisventje!
Ik ga gelukkig niet meer zo vaak met ov, maar toentertijd wild ik best opstaan voor ouderen.. Maar alleen uit beleefdheid, en niet omdat het een ongeschreven plicht is die ons opgelegd wordt...
quote:Heb je het verhaal wel gelezen dwaas...
Als die oma zo`n slecht geheugen heeft dan zou ik ook niet op staan, ze weet dan ook niet meer dat ze 2 sec. geleden iemand gevraagd heeft of ze daar mocht zitten.
AAngezien ze die andere stoelen ook voorbij liep.
quote:Bek houwe
Op maandag 1 december 2003 17:15 schreef Mac11 het volgende:[..]
Heb je het verhaal wel gelezen dwaas...
quote:Dus moet je die oude mensen dan maar straffen?
Als die oma zo`n slecht geheugen heeft dan zou ik ook niet op staan, ze weet dan ook niet meer dat ze 2 sec. geleden iemand gevraagd heeft of ze daar mocht zitten.
AAngezien ze die andere stoelen ook voorbij liep.
quote:Posdnous
Op maandag 1 december 2003 17:17 schreef Posdnous het volgende:[..]
Bek houwe
[..]Dus moet je die oude mensen dan maar straffen?
U liep net een aantal zitplaatsen voorbij en u vraagt mij nu om mijn zitplek te verlaten ?
quote:Zullen we ze afschaffen? Laten we oude mensen gewoon verbieden!
Op maandag 1 december 2003 17:17 schreef Posdnous het volgende:
Dus moet je die oude mensen dan maar straffen?
quote:
Op maandag 1 december 2003 17:19 schreef Stuntpiloot1 het volgende:
meneer de neger met kerstmuts staat dus wel op voor een oma die perse op zijn plaats wil zitten terwijl de halve bus leeg is
Inderdaad. Of ik zeg het gewoon beleefd.
Ik zal er in ieder geval niet triest over gaan zeiken.
Dan ben ik even wat minder enthousiast.
Maar verder heb ik eigenlijk niets tegen bejaarden in het OV. Ze hebben geen walkmans op volume 12. Ze eten geen friet met pindasaus in jouw coupé. Ze roken geen joints. Ze gillen niet.
quote:Als in Brave New World?
Op maandag 1 december 2003 17:19 schreef Luke_SuperDude het volgende:[..]
Zullen we ze afschaffen? Laten we oude mensen gewoon verbieden!
quote:Ander lees je ff wat de TS schrijft zonder je mening klaar te hebben, anders ben je ff dom ofzo
Maar als ik eens in een bus zit, en voorin zijn tig plaatsen vrij waar meneer of mevrouw met 65+ pas plaats kan nemen, en hij/zij moet per se op het plekje achterin de bus zitten waar ík zit... verwacht dan niet dat ik op sta.
Vriendelijk meldt ik deze man/vrouw dat er voorin een groot aantal plaatsen vrij zijn en dat hij/zij daar prima kan gaan zitten.
Daar is niets respectloos aan.
quote:daar ligt het verschil tussen jou en de TS...
Op maandag 1 december 2003 17:29 schreef Natalie het volgende:
Vriendelijk meldt ik deze man/vrouw dat er voorin een groot aantal plaatsen vrij zijn en dat hij/zij daar prima kan gaan zitten.
Daar is niets respectloos aan.
-edit- Dat gezeur over respect. Zolang ze kunnen zitten moeten ze niet zeiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |