quote:Juist...zo had ik het ook bekeken.... die mc zit er dus idd niet bij
Op zondag 30 november 2003 14:51 schreef TBC_Mysterio het volgende:
Als ik jou was zou ik voor de X-Box gaan. Die kost nu 200 euro met 2 games en 2 maanden gratis X-Box Live. De Cube is 100 euro zonder iets. De games van de cube zijn even duur als de xbox (ongeveer 60 euro). Ook zit bij de cube niet standaard een memorycard. Die zijn ook nog eens 20 euro per stuk. Dus dan ben je voor een cube met een spel en memory card 180 euro kwijt. Dus financieel gezien zou ik voor de X-Box gaan.
quote:Dit soort topics gaan altijd op slot om de simpele reden dat er al honder-duizend topics over zijn!
Op zondag 30 november 2003 14:52 schreef freshprins2 het volgende:
oké...ik gok dat ik iets fout doe
quote:Aha! juist ja... oke... wat de mod wil. Kon het antwoord echter 1 2 3 niet in de andere 59 !! topic's vinden.
Op zondag 30 november 2003 14:53 schreef gieling het volgende:[..]
Dit soort topics gaan altijd op slot om de simpele reden dat er al honder-duizend topics over zijn!
quote:
Op zondag 30 november 2003 14:54 schreef freshprins2 het volgende:[..]
Aha! juist ja... oke... wat de mod wil. Kon het antwoord echter 1 2 3 niet in de andere 59 !! topic's vinden.
Tja... elke merk heeft wel spellen die mij aanspreken. Dus niet zo'n makkelijke keuze.... Xbox spellen lijken mij beter qua kwaliteit
Het werkelijke verschil tussen de consoles is erg klein maar de spellen zitten grote verschillen in.
Maarre nogmaals dan maar weer:
Neem de cube, veel goedkoper en er zitten echt heeeeeel veel leuke spellen bij.
quote:Tja... elke merk heeft wel spellen die mij aanspreken. Dus niet zo'n makkelijke keuze.... Xbox spellen lijken mij beter qua kwaliteit
Op zondag 30 november 2003 14:59 schreef freshprins2 het volgende:
Maar na mijn mening ga echt af op de games die je het meeste aanspreken!
quote:Tja... elke merk heeft wel spellen die mij aanspreken. Dus niet zo'n makkelijke keuze.... Xbox spellen lijken mij beter qua kwaliteit
Op zondag 30 november 2003 14:59 schreef freshprins2 het volgende:
Maar na mijn mening ga echt af op de games die je het meeste aanspreken!
Qua aanbieding is de xbox op dit moment het gunstigste.
Misschien is het handig om even te inventariseren of je vrienden ook een console hebben, kun je altijd spellen lenen (scheelt weer een sloot geld).
Live van xbox is echt dikke pret.
Van de andere kant, mario kart met 4 vrienden is ook erg leuk.
misschien mag je wel zeggen dat de gamecube meer gericht is op meerdere spelers achter 1 console en de xbox meer op alleen spelen.
Zie bijvoorbeeld het succes van mario party,mario kart etc met daar tegenover xbox live met al zijn spellen.
quote:Dat laatste is juist een reden om hem wel te kopen, je hebt alles in een.
Op zondag 30 november 2003 15:06 schreef ivetje het volgende:
Cube, als ik jou was zou ik uitkijken naar de special mariokart-cube. Daar zit de console in, controller, mariokart doubledash krijg je erbij en 4 zelda-games (als ik me niet vergis, oude zelda-games). Deze kost geloof ik iets van 139/149 euro. Daarnaast heb je op de cube veel leukere games vind ik persoonlijk. En nadeel van de xbox is...je kan er meer mee. Hij kan ook dvd's enz afspelen, dus als er 1 ding in kapot gaat heb je meteen geen dvd-speler meer, geen cd-speler EN geen spelcomputer meer.
quote:Ik vind dat een reden om hem niet te kopen...je bent dan wel 5 dagen lang alles kwijt...je dvd-speler, je cd-speler en je spelcomputer. Als je cube kapot gaat kan je iig nog film kijken om de wachttijd te doden
Op zondag 30 november 2003 15:08 schreef Fliepke het volgende:[..]
Dat laatste is juist een reden om hem wel te kopen, je hebt alles in een.
Mijn XBox is ook naar de haaien geweest, ik heb gewoon gebeld naar microsoft, ze hebben hem toen gehaald en 5 dagen later was hij weer terug. Gerepareerd en wel. dus de service is erg goed
quote:Maar kijk ook eens hoe vaak zo'n ding echt kapot gaat. Een dvd speler kan ook kapot gaan en ben je vaak langer wkijt dan 5 dagen. Ik vind dit erg goede service van Microsoft als ik het zo lees. 5 dagen i erg netjes. Het zou nog netter zijn als ze je een compleet nieuwe gaven natuurlijk, garantie is garantie vind ik maar goed
Op zondag 30 november 2003 15:16 schreef ivetje het volgende:[..]
Ik vind dat een reden om hem niet te kopen...je bent dan wel 5 dagen lang alles kwijt...je dvd-speler, je cd-speler en je spelcomputer. Als je cube kapot gaat kan je iig nog film kijken om de wachttijd te doden
Daarnaast, als je al een dvd-speler hebt en een cd-speler is het natuurlijk onzin om geld te gaan betalen voor iets wat je al lang hebt
quote:MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR in de regel gaan die apparaten niet kapot, dus lighten up. Ik heb meestal pech met dat soort dingen.
Op zondag 30 november 2003 15:16 schreef ivetje het volgende:[..]
Ik vind dat een reden om hem niet te kopen...je bent dan wel 5 dagen lang alles kwijt...je dvd-speler, je cd-speler en je spelcomputer. Als je cube kapot gaat kan je iig nog film kijken om de wachttijd te doden
Daarnaast, als je al een dvd-speler hebt en een cd-speler is het natuurlijk onzin om geld te gaan betalen voor iets wat je al lang hebt
als je het dus niet hebt is het een ideale oplossing, die je ook nog flink ruimte bespaart.
quote:ik kreeg zelfs nog een telefoontje van ze erna, wat ze nog konden verbeteren.
Op zondag 30 november 2003 15:17 schreef erikh het volgende:[..]
Maar kijk ook eens hoe vaak zo'n ding echt kapot gaat. Een dvd speler kan ook kapot gaan en ben je vaak langer wkijt dan 5 dagen. Ik vind dit erg goede service van Microsoft als ik het zo lees. 5 dagen i erg netjes. Het zou nog netter zijn als ze je een compleet nieuwe gaven natuurlijk, garantie is garantie vind ik maar goed
quote:nog een nadeel van de xbox...hij is van microsnot
Op zondag 30 november 2003 15:17 schreef erikh het volgende:[..]
Maar kijk ook eens hoe vaak zo'n ding echt kapot gaat. Een dvd speler kan ook kapot gaan en ben je vaak langer wkijt dan 5 dagen. Ik vind dit erg goede service van Microsoft als ik het zo lees. 5 dagen i erg netjes. Het zou nog netter zijn als ze je een compleet nieuwe gaven natuurlijk, garantie is garantie vind ik maar goed
quote:beste product van hun tot nu toe,
Op zondag 30 november 2003 15:20 schreef ivetje het volgende:[..]
nog een nadeel van de xbox...hij is van microsnot
Zegt al genoeg lijkt me zo
quote:De randapparatuur is het beste wat je kunt vinden op de markt. Mijn FF stuur van MS is nog steeds niet kapot, terwijl dat dure Momo ding na een week al stuk was...
Op zondag 30 november 2003 15:24 schreef Fliepke het volgende:[..]
beste product van hun tot nu toe,
nou ja windows xp is ook erg goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |