Is er een manier om al die 1100 jongeren en de Imam allemaal terug te sturen naar waar ze vandaan komen
Sorry hoor als dit racistisch klinkt maar ik kan me hier zo kwaad om maken ....
[Dit bericht is gewijzigd door Jeromar op 14-06-2001 11:43]
Wegens hun mening?
nu blijkt dat dat wel zo is, is het 'gewoon een mening'
Dat wil niet zeggen dat deze man geen stigmatiserende opmerkingen heeft gemaakt
~edit..dubbele ontkenning~
quote:Vanwege het WEDEROM 100% dwarszitten van de Nederlandse moraal
Op donderdag 14 juni 2001 11:38 schreef links234 het volgende:
Waarom zouden ze weggestuurd moeten worden?Wegens hun mening?
Deze man heeft gewoon stinkende uitspraken gedaan die in Nederland niet geaccepteerd worden
Daarom moet zo iemand geen steun krijgen
Als Janmaat steun krijgt ga jij ook op je achterpoten staan, en ik zie geen verschil tussen een Imam die zegt dat homosexualiteit een besmettelijke ziekte is, en een Janmaat die zegt dat alle bruinen op moeten rotten
Allebei moeten ze oppleuren
Ik weet wel dat een clubje op Internet geprobeerd heeft handtekeningen/steunbetuigingen te verzamelen en dat dat er uiteindelijk 1100 heeft opgeleverd, die ze vandaag in de vorm van een petitie aan Van Boxtel willen overhandigen.
Niets mis toch mee?
In een democratie mag je handtekeningen en petities overhandigen aan de bestuurders van een land, net zoals jij het democratische recht hebt om hier op een forum jouw mening te verkondigen, zonder weggestuurd te worden.
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 14-06-2001 11:52]
quote:Hear! Hear!
Op donderdag 14 juni 2001 11:41 schreef X-Ray het volgende:
Allebei moeten ze oppleuren
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 11:39 schreef Jeromar het volgende:
Ja, omdat ze zich niet willen aanpassen aan de regels en wetten van dit land...
quote:
Boete geëist tegen dominee wegens belediging homo's
Uitgegeven: 12-6-2001 16:20ARNHEM- Advocaat-generaal mr. J. Wiarda heeft dinsdag voor het gerechtshof te Arnhem een voorwaardelijke geldboete van 500 gulden geëist tegen de 69-jarige dominee E.H. uit Hengelo. Volgens de aanklager heeft de dominee zich onnodig grievend uitgelaten over homoseksuelen.
H. deed zijn uitlatingen in een ingezonden brief in de Twentse Courant Tubantia. Volgens het OM plaatst de dominee homofilie in dezelfde categorie als "vieze en vuile zonden".De dominee ontkende dat hij met opzet homoseksuelen heeft willen beledigen. Hij voerde aan dat hij niets heeft tegen homofielen, maar dat hij zich in zijn brief louter heeft gebaseerd op bijbelse waarden en normen.
Doordraven
H. werd eind 1999 vrijgesproken door de politierechter in Almelo. Het OM ging hiertegen in beroep. De advocaat van H., mr. W. Hendriks, vindt dat justitie doordraaft.
"H. heeft in zijn brief slechts een religieuze visie gegeven. De bijbel is normatief voor hem. Daarin wordt praktizerende homoseksualiteit als een gruwelijke zonde aangemerkt. En gruwelijk is nog erger dan vies en vuil", aldus de raadsman.
Vrijspraak
Hendriks eiste vrijspraak. Hij wees de rechters op de vrijspraak van RPF-Tweede-Kamerlid Van Dijke. Deze werd begin dit jaar door de Hoge Raad vrijgesproken van belediging van homoseksuelen omdat de uitlatingen waren gebaseerd op zijn geloofsovertuiging.
Volgens aanklager Wiarda zijn de zaken niet vergelijkbaar omdat de dominee de kwetsende brief schreef op eigen initiatief, terwijl de gewraakte uitspraken van Van Dijke werden opgetekend tijdens een interview. De rechtbank doet op 26 juni uitspraak.
quote:Het is natuurlijk wel meten met 2 maten.
Op donderdag 14 juni 2001 11:38 schreef links234 het volgende:
Waarom zouden ze weggestuurd moeten worden?Wegens hun mening?
Dus als ik zeg: negers dienen gehoorzaam te zijn aan mij (blanke), want dat staat in de bijbel en dat geloof ik.
Vind je dan dat dat ook moet kunnen? Het is immers mijn mening, godsdienstvrijheid, etc.
Oftewel, waar leg je de grens?
quote:Omdat Nederland dan eerst oorlog moet gaan voeren met de russen.
Op donderdag 14 juni 2001 11:45 schreef Jeromar het volgende:
Waarom geven we al die fascisten/rascisten etc geen landje ergens in Siberie ofzo....
quote:In Afghanistan is al zo'n landje
Op donderdag 14 juni 2001 11:45 schreef Jeromar het volgende:
Waarom geven we al die fascisten/rascisten etc geen landje ergens in Siberie ofzo.... kennen ze daar lekker hun gang gaan.....
Vriendelijke, tolerante inlandse bevolking
quote:Ja precies..... En in Zuid Africa heb je toch nog steeds Oranje Vrijstaat??? stuur je daar de blanke rascisten lekker heen...
Op donderdag 14 juni 2001 11:49 schreef X-Ray het volgende:[..]
In Afghanistan is al zo'n landje
Kunnen ze daarheenVriendelijke, tolerante inlandse bevolking
Het ging om het aanbieden van een petitie, de orginele el-Moumni discussie over zijn uitspraken, is hier al uitgebreid gevoerd.
Dank u.
kijk met realplayer en oordeel zelf...
wat nou verkeerd vertaald?
die uitspraak mbt. Van Dijke heeft helaas tot gevolg dat je alles mag zeggen zolang je maar gelovig bent...
quote:De nederlandse moraal. Yeah right. Alsof die bestaat.
Op donderdag 14 juni 2001 11:41 schreef X-Ray het volgende:[..]
Vanwege het WEDEROM 100% dwarszitten van de Nederlandse moraal
Deze man heeft gewoon stinkende uitspraken gedaan die in Nederland niet geaccepteerd worden
Daarom moet zo iemand geen steun krijgen
Uitspraken die niet geaccepteerd worden? So what? Hij mag die uitspraken doen. Er wordt eventueel naar gekeken of die uispraken in strijd zijn met artikel 1 van de grondwet. Dat mag. Dat kan. Je kunt echter mensen niet van te voren hun mond snoeren. We leven niet in de voormalige sovjet unie.
En dat hij steun krijgt mag. So what? D'r zijn wel meer leipo's die steun krijgen voor idiote uitspraken. Dit figuur dus ook.
Wat dus niet wil zeggen dat ik 123 geloof dat imam El Mouni edele waarheden heeft gezegd, maar in deze democratie kunnen we het toch wel aan beide kanten van het verhaal te horen?
quote:Dus zijn er 1101 marokkanen in Nederland? Wat the fuck maakt iedereen zich dan druk, zeg.
Op donderdag 14 juni 2001 12:38 schreef Bastard het volgende:
Die marokkanen komen toch altijd voor elkaar op? Waarom zijn we daarom verrast??
quote:Jij hebt zo'n onwijze hekel aan Nederland he?
Op donderdag 14 juni 2001 12:02 schreef links234 het volgende:[..]
De nederlandse moraal. Yeah right. Alsof die bestaat.
quote:Artikel 1 uit de grondwet: Niemand mag op grond van geloof, ras, SEXUELE GEAARDHEID etc. gediscrimineerd worden.
Uitspraken die niet geaccepteerd worden? So what? Hij mag die uitspraken doen. Er wordt eventueel naar gekeken of die uispraken in strijd zijn met artikel 1 van de grondwet. Dat mag. Dat kan. Je kunt echter mensen niet van te voren hun mond snoeren. We leven niet in de voormalige sovjet unie.
quote:Helaas wel ja
En dat hij steun krijgt mag. So what? D'r zijn wel meer leipo's die steun krijgen voor idiote uitspraken. Dit figuur dus ook.
quote:Nee, die bestaat al langer dan 10 jaar niet meer
Op donderdag 14 juni 2001 11:54 schreef Jeromar het volgende:[..]
Ja precies..... En in Zuid Africa heb je toch nog steeds Oranje Vrijstaat??? stuur je daar de blanke rascisten lekker heen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |