abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 december 2003 @ 23:24:24 #51
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_15132146
quote:
Op woensdag 3 december 2003 23:23 schreef Jordy-B het volgende:
Ze hebben ook MSN-smiley's

.

woensdag 3 december 2003 @ 23:27:14 #52
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_15132249
Idem voor www.justplay.nl
Schaamteloos plugwerk.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_15132309
maar eh...

Als ze niet hebben, zou ik me er niet al teveel druk over maken.

Afgezien van dat balkje met nieuwsberichten, de smiley's en de poll op de FP lijkt 't voor geen kant op Fok!.

Het lijkt sowieso nergens op, trouwens... wat 'n soepzooitje.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_15132422
die reply buttons gejat van tnet :|
Op woensdag 7 december 2005 19:46 schreef Thomasumo het volgende:
Ik probeer uit alle macht iets te verzinnen maar besef me opeens dat ik mijn hele schooljeugd heb verkwanseld aan het staren naar de buitenproportioneel dikke tieten van Naomie.
pi_15141225
Mail van ludo
quote:
wat is het probleem??

dit forum komt van http://www.activetopics.nl/ het wordt met deze kleuren, en deze smilies geleverd, dus niets is gejat, althans niet door mij.
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_15141431
bagger kopie

Eerste instantie zag ik helemaal geen menu enzo.....

Jat dan ook de goede source...

hey die icoontjes zijn toch copyrighted door FokZine en Tweakers ze hebben de gejat.....

[Dit bericht is gewijzigd door Gertsan op 04-12-2003 12:08]

pi_15141569
quote:
Op donderdag 4 december 2003 12:07 schreef Gertsan het volgende:
bagger kopie

Eerste instantie zag ik helemaal geen menu enzo.....

Jat dan ook de goede source...

hey die icoontjes zijn toch copyrighted door FokZine en Tweakers ze hebben de gejat.....

hij zegt dat ie 60 euro voor die forum-layout heb betaalt
bij een website
pi_15141666
quote:
Op donderdag 4 december 2003 12:12 schreef Steve-O het volgende:

[..]

bij een website

http://gathering.tweakers.net/forum/faq/11

dan mag hij nog steeds niet gebruiken...... En die stats komen idd van een andere site (zag ik in de source) maar nog is dat icoontje identiek aan die van Dr Crouton en dus is het niet echt netjes om te kopieren....... En datie 60 euri heeft betaald lkijkt met sterk..... Meeste amateurs pakken gewooon PHP BB en dat soort zooi.

edit:
die justplay is eigenlijk best netjes kwa kleuren.... (mb nog mooier dan FOK! )

pi_15141723
quote:
Op donderdag 4 december 2003 12:12 schreef Steve-O het volgende:

[..]

bij een website

Heel toevallig dat die online-demo opeens niet werkt .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_15141757
quote:
Op donderdag 4 december 2003 12:15 schreef Gertsan het volgende:

[..]

http://gathering.tweakers.net/forum/faq/11

dan mag hij nog steeds niet gebruiken...... En die stats komen idd van een andere site (zag ik in de source) maar nog is dat icoontje identiek aan die van Dr Crouton en dus is het niet echt netjes om te kopieren....... En datie 60 euri heeft betaald lkijkt met sterk..... Meeste amateurs pakken gewooon PHP BB en dat soort zooi.

edit:
die justplay is eigenlijk best netjes kwa kleuren.... (mb nog mooier dan FOK! )

ff ludo maile
pi_15143940
dat forum kost dus echt 60 euro, klinkt wel interessant als je een groot goed werkend forum wilt.
maar het klopt wel, de site lijkt verdacht veel op Fok, als je niet beter zou weten leek het bijna een onderdeel van Fok over street racen.
pi_15164771
nou jongens ik ben er, kom maar op met die vragen...

alleen de kleuren zijn misschien overgenomen, thats it, het menu lijkt er inderdaad verdacht veel op, maar is NIET hetzelfde, dus niet gekopieerd.

wat betreft het forum, dat komt van www.activetopics.nl en het ik daar dus echt gekocht.

is het tegenwoordig ook al verboden om kleuren over te nemen?? maarre, ze zijn er zat sites die op startpagina.nl lijken, en zat sites die op marktplaats.nl lijken, enz enz...

iemand anders noemt ook al de site www.justplay.nl, zo zijn er volgens mij nog wel een heleboel die op fok.nl lijken, fok.nl zit gewoon goed in elkaar, en vandaar dat andere mensen zoals ik, daar gebruik van maken. maar dus niet de complete site kopieeren. alleen de indeling overnemen, dat is zeker niet verboden.

vrijdag 5 december 2003 @ 03:41:08 #63
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_15164884
Volgens die site ben ik gebanned
Ik ben daar nooit geweest
Nooooit aangemeld ofzo
mja who care?
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_15165171
quote:
Hallo 82.16X.X.XX
je bent gebanned, hieronder staat de eventuele reden:
ref: fok.nl, spammen doe je maar ergens anders

doe geen moeite met emailen naar info@street-race.nl

Dit moet echt op de FP van fok, als dan 70.000 man eventjes op die link clickt dan is hun ban lijst echt niet meer te overzien. Plus ze zullen dan ook waarachijnlijk een stel eigen bezoekers bannen

x
pi_15167144
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 03:23 schreef qweras het volgende:
alleen de kleuren zijn misschien overgenomen, thats it, het menu lijkt er inderdaad verdacht veel op, maar is NIET hetzelfde, dus niet gekopieerd.
Dat menu aan de linkerkant van de frontpage is absoluut of letterlijk geript of gewoon nagemaakt van de fok frontpage.
quote:
wat betreft het forum, dat komt van www.activetopics.nl en het ik daar dus echt gekocht.
Dan nog mag je die smilies niet gebruiken omdat daar copyright op zit. Nu je het weet kun je ze of weghalen of netjes vragen aan de makers of je ze mag gebruiken.
quote:
is het tegenwoordig ook al verboden om kleuren over te nemen?? maarre, ze zijn er zat sites die op startpagina.nl lijken, en zat sites die op marktplaats.nl lijken, enz enz...
Ook op internet geldt een gedragscode. Dat meerdere mensen zich daar niet aan houden betekent niet dat jij je daar niet aan moet houden.
  vrijdag 5 december 2003 @ 09:54:45 #66
59537 Korneel
DEATH TO OATMEAL!
pi_15167266
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 04:42 schreef dfr0st het volgende:

[..]

Dit moet echt op de FP van fok, als dan 70.000 man eventjes op die link clickt dan is hun ban lijst echt niet meer te overzien. Plus ze zullen dan ook waarachijnlijk een stel eigen bezoekers bannen

Waar haalt die gast het gore lef vandaan om te denken dat ik ga spammen, misschien houd ik wel van auto's ik eis een unban op alle ref-bans. Hij kan zo zien wie er loopt te kutten! wat een relnicht. sorry hoor.
I must obey the inscrutable exhortations of my soul.
  vrijdag 5 december 2003 @ 10:06:04 #67
3878 Vork
Manisch creatief
pi_15167433
Ik vraag me toch af he hoe dat zit met die copyright van die smiley's waar zo op wordt gehamerd. ik kan me niet herinneren dat ik activetopics daar ooit toestemming voor heb gegeven, of dat ze dat gevraagd hebben. En dit geval: zelfde verhaal.

Maargoed, het zal ook wel allemaal weer...

vrijdag 5 december 2003 @ 10:37:27 #68
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15168089
Hallo 80.xx.xxx.xx

A.M.A.B
  vrijdag 5 december 2003 @ 10:45:53 #69
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_15168279
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 03:23 schreef qweras het volgende:
nou jongens ik ben er, kom maar op met die vragen...

iemand anders noemt ook al de site www.justplay.nl, zo zijn er volgens mij nog wel een heleboel die op fok.nl lijken, fok.nl zit gewoon goed in elkaar, en vandaar dat andere mensen zoals ik, daar gebruik van maken. maar dus niet de complete site kopieeren. alleen de indeling overnemen, dat is zeker niet verboden.

Zie mijn post op je eigen forum: http://www.street-race.nl/forum/topic.php?id=40
Heel makkelijk schermen: Ja die gestolen auto heb ik van de rommelmarkt, kan ik niets aan doen hoor
Als je inderdaad van niets weet kan je er niets aan doen, maar ik zou mijn geld terugeisen als ik jou was. En wat dingetjes aanpassen zou ook niet misstaan!
  vrijdag 5 december 2003 @ 10:47:21 #70
30106 Hiawatha
Had ie nu maar een camera.....
pi_15168309
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 10:37 schreef Cart_man het volgende:
Hallo 80.xx.xxx.xx

Hier ook. Ik stel voor om effe met z'n allen te mailen naar info@street-race.nl. Ik wil hier graag wat informatie over...

_edit_
http://www.street-race.nl/forum/index.php werkt nog wel gewoon. Effe aanmelden met z'n allen!!!

vrijdag 5 december 2003 @ 16:13:12 #71
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_15178212
Inmiddels zitten ze ook eigen gebruikers te bannen
http://www.street-race.nl/forum/topic.php?id=40
pi_15178249
quote:
Hallo
ref: fok.nl

wat een losers
pi_15178352
Hoe krijg ik zo'n proxy aan de praat ben nog niet klaar daar
  vrijdag 5 december 2003 @ 16:19:48 #74
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_15178415
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 16:17 schreef Steve-O het volgende:
Hoe krijg ik zo'n proxy aan de praat ben nog niet klaar daar
Extra / Internetopties / Verbindingen / LAN-Instellingen
maar is meer een vraag voor DIG
pi_15178456
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 16:19 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Extra / Internetopties / Verbindingen / LAN-Instellingen
maar is meer een vraag voor DIG

Heb je een goede proxy voor me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')