Als ze niet hebben, zou ik me er niet al teveel druk over maken.
Afgezien van dat balkje met nieuwsberichten, de smiley's en de poll op de FP lijkt 't voor geen kant op Fok!.
Het lijkt sowieso nergens op, trouwens... wat 'n soepzooitje.
quote:
wat is het probleem??
dit forum komt van http://www.activetopics.nl/ het wordt met deze kleuren, en deze smilies geleverd, dus niets is gejat, althans niet door mij.
Eerste instantie zag ik helemaal geen menu enzo.....
Jat dan ook de goede source...
hey die icoontjes zijn toch copyrighted door FokZine en Tweakers ze hebben de gejat.....
[Dit bericht is gewijzigd door Gertsan op 04-12-2003 12:08]
quote:hij zegt dat ie 60 euro voor die forum-layout heb betaalt
Op donderdag 4 december 2003 12:07 schreef Gertsan het volgende:
bagger kopieEerste instantie zag ik helemaal geen menu enzo.....
Jat dan ook de goede source...
hey die icoontjes zijn toch copyrighted door FokZine en Tweakers ze hebben degejat.....
quote:http://gathering.tweakers.net/forum/faq/11
Op donderdag 4 december 2003 12:12 schreef Steve-O het volgende:[..]
hij zegt dat ie 60 euro voor die forum-layout heb betaalt
bij een website
dan mag hij nog steeds niet gebruiken...... En die stats komen idd van een andere site (zag ik in de source) maar nog is dat icoontje identiek aan die van Dr Crouton en dus is het niet echt netjes om te kopieren....... En datie 60 euri heeft betaald lkijkt met sterk..... Meeste amateurs pakken gewooon PHP BB en dat soort zooi.
edit:
die justplay is eigenlijk best netjes kwa kleuren.... (mb nog mooier dan FOK! )
quote:Heel toevallig dat die online-demo opeens niet werkt
Op donderdag 4 december 2003 12:12 schreef Steve-O het volgende:[..]
hij zegt dat ie 60 euro voor die forum-layout heb betaalt
bij een website
quote:ff ludo maile
Op donderdag 4 december 2003 12:15 schreef Gertsan het volgende:[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/11
dan mag hij nog steeds niet
gebruiken...... En die stats komen idd van een andere site (zag ik in de source) maar nog is dat icoontje identiek aan die van Dr Crouton en dus is het niet echt netjes om te kopieren....... En datie 60 euri heeft betaald lkijkt met sterk..... Meeste amateurs pakken gewooon PHP BB en dat soort zooi.
edit:
die justplay is eigenlijk best netjes kwa kleuren.... (mb nog mooier dan FOK!)
alleen de kleuren zijn misschien overgenomen, thats it, het menu lijkt er inderdaad verdacht veel op, maar is NIET hetzelfde, dus niet gekopieerd.
wat betreft het forum, dat komt van www.activetopics.nl en het ik daar dus echt gekocht.
is het tegenwoordig ook al verboden om kleuren over te nemen?? maarre, ze zijn er zat sites die op startpagina.nl lijken, en zat sites die op marktplaats.nl lijken, enz enz...
iemand anders noemt ook al de site www.justplay.nl, zo zijn er volgens mij nog wel een heleboel die op fok.nl lijken, fok.nl zit gewoon goed in elkaar, en vandaar dat andere mensen zoals ik, daar gebruik van maken. maar dus niet de complete site kopieeren. alleen de indeling overnemen, dat is zeker niet verboden.
quote:
Hallo 82.16X.X.XX
je bent gebanned, hieronder staat de eventuele reden:
ref: fok.nl, spammen doe je maar ergens andersdoe geen moeite met emailen naar info@street-race.nl
Dit moet echt op de FP van fok, als dan 70.000 man eventjes op die link clickt dan is hun ban lijst echt niet meer te overzien. Plus ze zullen dan ook waarachijnlijk een stel eigen bezoekers bannen
quote:Dat menu aan de linkerkant van de frontpage is absoluut of letterlijk geript of gewoon nagemaakt van de fok frontpage.
Op vrijdag 5 december 2003 03:23 schreef qweras het volgende:
alleen de kleuren zijn misschien overgenomen, thats it, het menu lijkt er inderdaad verdacht veel op, maar is NIET hetzelfde, dus niet gekopieerd.
quote:Dan nog mag je die smilies niet gebruiken omdat daar copyright op zit. Nu je het weet kun je ze of weghalen of netjes vragen aan de makers of je ze mag gebruiken.
wat betreft het forum, dat komt van www.activetopics.nl en het ik daar dus echt gekocht.
quote:Ook op internet geldt een gedragscode. Dat meerdere mensen zich daar niet aan houden betekent niet dat jij je daar niet aan moet houden.
is het tegenwoordig ook al verboden om kleuren over te nemen?? maarre, ze zijn er zat sites die op startpagina.nl lijken, en zat sites die op marktplaats.nl lijken, enz enz...
quote:Waar haalt die gast het gore lef vandaan om te denken dat ik ga spammen, misschien houd ik wel van auto's ik eis een unban op alle ref-bans. Hij kan zo zien wie er loopt te kutten! wat een relnicht. sorry hoor.
Op vrijdag 5 december 2003 04:42 schreef dfr0st het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit moet echt op de FP van fok, als dan 70.000 man eventjes op die link clickt dan is hun ban lijst echt niet meer te overzien. Plus ze zullen dan ook waarachijnlijk een stel eigen bezoekers bannen
Maargoed, het zal ook wel allemaal weer...
doe geen moeite met emailen naar info@street-race.nl
quote:Zie mijn post op je eigen forum: http://www.street-race.nl/forum/topic.php?id=40
Op vrijdag 5 december 2003 03:23 schreef qweras het volgende:
nou jongens ik ben er, kom maar op met die vragen...alleen de kleuren zijn misschien overgenomen, thats it, het menu lijkt er inderdaad verdacht veel op, maar is NIET hetzelfde, dus niet gekopieerd.
iemand anders noemt ook al de site www.justplay.nl, zo zijn er volgens mij nog wel een heleboel die op fok.nl lijken, fok.nl zit gewoon goed in elkaar, en vandaar dat andere mensen zoals ik, daar gebruik van maken. maar dus niet de complete site kopieeren. alleen de indeling overnemen, dat is zeker niet verboden.
quote:Hier ook. Ik stel voor om effe met z'n allen te mailen naar info@street-race.nl. Ik wil hier graag wat informatie over...
Op vrijdag 5 december 2003 10:37 schreef Cart_man het volgende:
Hallo 80.xx.xxx.xx
ref: fok.nl, spammen doe je maar ergens andersdoe geen moeite met emailen naar info@street-race.nl
_edit_
http://www.street-race.nl/forum/index.php werkt nog wel gewoon. Effe aanmelden met z'n allen!!!
quote:
Hallo
ref: fok.nldoe geen moeite met emailen naar info@street-race.nl
quote:Extra / Internetopties / Verbindingen / LAN-Instellingen
Op vrijdag 5 december 2003 16:17 schreef Steve-O het volgende:
Hoe krijg ik zo'n proxy aan de praat ben nog niet klaar daar
quote:Heb je een goede proxy voor me
Op vrijdag 5 december 2003 16:19 schreef QuietGuy het volgende:[..]
Extra / Internetopties / Verbindingen / LAN-Instellingen
maar is meer een vraag voor DIG![]()
|