quote:-edit- Niet doen!
Op zondag 30 november 2003 10:00 schreef MacBeth het volgende:
Niets moet, doorrijden is een gok, die als je weinig waarde hecht aan ethiek en veel aan financiën aantrekkelijk kan zijn.Op het eerste gezicht lijkt de dader zich een enorme hoeveelheid financieele schade en een strafblad bespaart te hebben. Da's niet schofterig, da's opportunistisch. Hij zorgt gewoon goed voor zichzelf. Denk ook aan de familie die hij misschien moet onderhouden, ook heb blijft nu een grote klap bespaart.
[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 01-12-2003 17:00]
quote:Dan toch maar liever zonder die zwanger vrouw , die kan er niets aan doen en het ongeboren kind al helemaal niet...
Op maandag 1 december 2003 13:04 schreef Oosthoek het volgende:[..]
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 01-12-2003 17:02]
quote:Zou zeggen laat je even onderzoeken door je mede studenten psychologie , hopelijk vinden ze dan wat bij je
Op maandag 1 december 2003 11:06 schreef MacBeth het volgende:[..]
Ik hou ook van jou schat
![]()
![]()
quote:Wat voor auto rij jij? Een blauwe SUV?
Op maandag 1 december 2003 11:06 schreef MacBeth het volgende:[..]
Ik hou ook van jou schat
![]()
![]()
quote:leuk he, zo'n fase waarin je jezelf een genie vindt omdat je alles logisch kunt benaderen en dan ook nog denkt gelijk te hebben. hou deze instelling maar eens een jaartje of 10 vast, moet je eens kijken hoever je ermee komt..
Op zondag 30 november 2003 10:00 schreef MacBeth het volgende:[..]
Niets moet, doorrijden is een gok, die als je weinig waarde hecht aan ethiek en veel aan financiën aantrekkelijk kan zijn.
Op het eerste gezicht lijkt de dader zich een enorme hoeveelheid financieele schade en een strafblad bespaart te hebben. Da's niet schofterig, da's opportunistisch. Hij zorgt gewoon goed voor zichzelf. Denk ook aan de familie die hij misschien moet onderhouden, ook heb blijft nu een grote klap bespaart.
typisch een opmerking van iemand die geen vrienden, maar wel zijn gelijk heeft...
quote:
Op maandag 1 december 2003 13:04 schreef Oosthoek het volgende:
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 01-12-2003 18:12]
quote:Maar hij heeft wel gelijk
Op maandag 1 december 2003 15:33 schreef MNeMoNiCS het volgende:[..]
Wat een eikel in die SUV zeg, je mag blij zijn dat hij in een BMW reed, want met een Smartje oid had je et wel kunnen vergeten....
quote:Aangezien sommige mensen wel de ernst van het ongeluk inzien, een quote van Rico zelf:
Op maandag 1 december 2003 15:43 schreef Xanthe het volgende:
Hoe is het nou met de baby?
Bikkel (bijnaam baby) ziet er op de echo goed uit. hartslag is OK, maar je weet nooit wat uiteindelijk de gevolgen zullen zijn.
k heb er wel een goed gevoel over, dat had ik direkt toen we onderste boven in de gordel hingen.
Maar Miranda heeft warschijnlijk toch inwendig wat gebroken of zwaar gekneusd, vermoedelijk het schaambeen.
quote:Ik heb geen oordeel wie er goed of fout is, maar zoiets mag je niemand toewensen.
Op maandag 1 december 2003 15:50 schreef MrTorture het volgende:Maar hij heeft wel gelijk
quote:Goed om te horen dat het met Bikkel goed is , maar wat vervelend dat Miranda misschien d'r schaambeen gebroken heeft.
Op maandag 1 december 2003 15:53 schreef Brooky het volgende:[..]
Maar Miranda heeft warschijnlijk toch inwendig wat gebroken of zwaar gekneusd, vermoedelijk het schaambeen.
quote:zal dan een moeilijke bevalling worden
Op maandag 1 december 2003 15:53 schreef Brooky het volgende:[..]
Aangezien sommige mensen wel de ernst van het ongeluk inzien, een quote van Rico zelf:
Bikkel (bijnaam baby) ziet er op de echo goed uit. hartslag is OK, maar je weet nooit wat uiteindelijk de gevolgen zullen zijn.
k heb er wel een goed gevoel over, dat had ik direkt toen we onderste boven in de gordel hingen.
quote:Ik kan alleen heel erg blij zijn dat ze zich niet in een koekblik verplaatsten.
Op maandag 1 december 2003 15:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[afbeelding]-edit- foto's zichtbaar gemaakt.
quote:Holly crap
Op maandag 1 december 2003 15:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[afbeelding]-edit- foto's zichtbaar gemaakt.
quote:Tja op het eerste gezicht lijkt het een zwaar gehavend wrak, maar eigenlijk valt t wel mee...
Op maandag 1 december 2003 20:36 schreef Vampier het volgende:[..]
Holly crap
Kijk maar naar de kooiconstructie, die is nog vrij intact, en dat bij een wagen die meerdere keren over de kop is geslagen!
Hulde dus voor de BMW-ingenieurs, met deze veilige auto's kan je levens redden...
quote:En daar kan ik het wel mee eens zijn. In de toekomst moet je je maar niet meer ergeren aan dit soort mensen, maar gewoon medelijden met ze hebben om wat ze zijn.
Op maandag 1 december 2003 20:26 schreef Oosthoek het volgende:
Excuses voor de eerdere opmerking, maar als ik dat soort reacties lees van dergelijke idioten dan knapt er iets in me. Er zijn gvd 2 mensen aan de dood ontsnapt, en meneer gaat lopen verkondigen dat het allemaal zo erg niet is en dat het vooral z'n eigen schuld was omdat hij maarliefst 130 km/h reed met vrouw en een ongeboren kind naast zich. Jij moet vast heel erg veel gepest zijn vroeger. Zo te lezen ben je daar nog steeds niet overheen.
Punt is dat door extreem rijgedrag een (dodelijk) ongeval is veroorzaakt en dan heb je ook te stoppen, hoewel je niets geraakt heb, sta je wel aan de basis van een ongeluk van anderen.....
Sterkte en succes aan beide BMW rijders en ik ben het eens met de poster hierboven dat het geen klopjacht dient te worden, maar hopelijk werkt het medium internet mee aan het oplossen van dit ongeluk.
N.
quote:Wat mensen al niet doen om hun beeld van een rechtvaardige wereld recht te zetten, de ergste verwensingen
Op maandag 1 december 2003 20:26 schreef Oosthoek het volgende:
Excuses voor de eerdere opmerking, maar als ik dat soort reacties lees van dergelijke idioten dan knapt er iets in me. Er zijn gvd 2 mensen aan de dood ontsnapt, en meneer gaat lopen verkondigen dat het allemaal zo erg niet is en dat het vooral z'n eigen schuld was omdat hij maarliefst 130 km/h reed met vrouw en een ongeboren kind naast zich. Jij moet vast heel erg veel gepest zijn vroeger. Zo te lezen ben je daar nog steeds niet overheen.
Ge-wel-dig wat een overreactie
Uiteraard hoort daar een emmer modder richting de verkondiger van de ongewenste boodschap bij. Jongens, ga je gang, altijd leuk om te lezen wat voor beeld je schept door op een bepaalde manier te reageren
Dan komt even later het 'medelijden' ook om de hoek kijken, om nogmaals te stellen hoe superieur de boe-roepers zijn. Jongens, laat ik jullie eens een veer in je reet steken, dat zijn jullie ook. Voelen jullie je weer beter
Rico en Miranda plus kind, het beste hoor, ik heb gewoon een beetje een hekel aan rellen gebaseerd op een eenzijdig verhaal zonder wederhoor. Never mind the mess, veel gezondheid, en be happy
Ik wens de man, vrouw en ongeboren kind heel veel sterkte en ik hoop dat ze de dader snel vinden. De auto is kapot, nou ja dat is metaal. Jullie lijken allemaal nog heel en dat is vele malen belangrijker.
Sterkte.
quote:Zakelijk gezien is het een 'slimme' zet van de SUV-rijder, totdat ie opgepakt wordt natuurlijk. Maar het blijft hoe dan ook een schofterige actie om door te rijden, hoe opportunistisch ook.
Op dinsdag 2 december 2003 01:01 schreef MacBeth het volgende:
Rico en Miranda plus kind, het beste hoor, ik heb gewoon een beetje een hekel aan rellen gebaseerd op een eenzijdig verhaal zonder wederhoor. Never mind the mess, veel gezondheid, en be happy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |