abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15021244
Ik heb gister dus XIII gekocht (leuk een comic FPS dacht ik nog, en van Ubisoft dus dat moet zeker wel wat worden).
Flikker de eerste cd van de 4 cd's ( ! ) in mn cd-drive en begin te installen (nog niets aan de hand).
Nou eerste cd geinstalled en installer vraagt om cd 2, best cd 2 erin geknikkert en verder denk ik.
Mooi niet dus, ik haal cd 1 eruit (pc is helemaal uitgerateld), leg cd 2 erin en jahoor daar heb je het gezeik al van de pc.
"Onjuist volume in cd drive"!!! WTF?!
Kheb op dit moment op 3 verschillende pc geprobeert deze "boutzooi" te installeren met uiteraard hetzelfde resultaat... waarvan 1 zelfs ging flippen en aangaf dat er een VIRUS op de cd zat!
Hebben andere mensen hetzelfde probleem of kan ik net zogoed deze game gewoon terugbrengen/wegdonderen??
What do blind people see when they're dreaming?
DVD Collectie | Games | Gamertag Xbox Live : Bizkid
pi_15021327
als ie origineel was (wat k betwijfel) zou k meteen ubisoft bellen en een nieuwe vragen
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
  zaterdag 29 november 2003 @ 14:49:59 #3
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_15021355
naar winkel gaan en nieuwe vragen. anders geld terug vragen
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zaterdag 29 november 2003 @ 14:55:48 #4
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_15021417
orgineel zoja ? terug naar winkel of ubisoft mailen en je exemplaar opsturen..

gedownload--> nieuwe en betere ftp zoeken
en dat hoef ik niet dat zoeken ;P ik krijg ze netjes naar me toegestuurd

I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_15024080
Hijs wel origineel gekocht (ja, ik ben nog een van de weinige die games origineel koopt), dus ik gaat wel ff naar ubisoft mailen en vragen of ze hier iets aan kunnen doen...

Thnx voor de info...

What do blind people see when they're dreaming?
DVD Collectie | Games | Gamertag Xbox Live : Bizkid
pi_15027575
Heb m op de Xbox. Geen enkel probleem.
----
pi_15027742
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 21:45 schreef KingLysandus het volgende:
Heb m op de Xbox. Geen enkel probleem.
XIII is goed op de xbox, ps2 en gamecube

ksnap trouwens niet waarom zo'n spel ook niet op dvd wordt uitgebracht voor de pc. Is stuk makkelijker met installeren en het scheelt ruimte

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_15027849
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 21:54 schreef Tain het volgende:

[..]

XIII is goed op de xbox, ps2 en gamecube

ksnap trouwens niet waarom zo'n spel ook niet op dvd wordt uitgebracht voor de pc. Is stuk makkelijker met installeren en het scheelt ruimte

omdat niet iedereen een dvd-speler in z'n pc heeft zitten en je daarmee dus je uiteindelijke doelgroep verkleint..
Scheren is voor schapen!
pi_15028404
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 22:00 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

omdat niet iedereen een dvd-speler in z'n pc heeft zitten en je daarmee dus je uiteindelijke doelgroep verkleint..

Dat gaat niet lang meer op, vanaf april 2004 gaat EA op DVD
pi_15028428
Ik heb hem al uitgespeeld .
Hij is het wel waard.

Ik had deze problemen ook.
Gooi zoveel mogelijk programma's uit, en met name de windows explorer. Dus in een zo kaal mogelijke omgeving volledig installeren.

We'll keep on whispering our mantras.
pi_15028431
XIII
Daar verder
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')