quote:ja
Op vrijdag 28 november 2003 22:04 schreef Alicey het volgende:
wat doet een googelaar eigenlijk? ik kijk uit mijn raam en zie bijna niets door dikke mist. is een googelaar die dingen zoekmaakt toevallig ook iemand die slim gebruik maakt van mist ofzo?
quote:Maar alleen op donderdag én als het regent...
Op vrijdag 28 november 2003 22:06 schreef Zwansen het volgende:
Spiegels enzo...
Waar gáát dit over????????
quote:ik heb het over googelaars die dingen kwijtmaken niet over googelaars die kwijtgeraakte dingen terugvinden
Op vrijdag 28 november 2003 22:05 schreef Heliospan het volgende:
http://www.googel.nl
quote:Scherp
Op vrijdag 28 november 2003 22:08 schreef Alicey het volgende:[..]
ik heb het over googelaars die dingen kwijtmaken niet over googelaars die kwijtgeraakte dingen terugvinden
Trouwens de betere trucs kun je gewoon kopen. Gaan flinke bedragen rond in het illusionisten wereldje.
quote:nee, je hebt het over illusionisten, niet over goochelaars
Op vrijdag 28 november 2003 22:08 schreef Alicey het volgende:[..]
ik heb het over googelaars die dingen kwijtmaken niet over googelaars die kwijtgeraakte dingen terugvinden
quote:jij ook al?
Op vrijdag 28 november 2003 22:09 schreef MarkzMan_X het volgende:Ik word gek van al die spel/taalfouten hier op FOK.
quote:* pakt wat rieken en fakkels
Op vrijdag 28 november 2003 22:11 schreef daReaper het volgende:[..]
jij ook al?
zullen we in opstand komen?
Voor goede interpunctie, tegen taalfouten!!!
quote:Lijkt mij een ordinaire dikke-mist-tovenaar! Jaja, ze bestaan!
Op vrijdag 28 november 2003 22:04 schreef Alicey het volgende:
wat doet een googelaar eigenlijk? ik kijk uit mijn raam en zie bijna niets door dikke mist. is een googelaar die dingen zoekmaakt toevallig ook iemand die slim gebruik maakt van mist ofzo?
quote:willen jullie het even ontopic houden
Op vrijdag 28 november 2003 22:19 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
* pakt wat rieken en fakkels
quote:Een googelaar is iemand die iets zoekt, een goochelaar is iemand die iets zoek maakt
Op vrijdag 28 november 2003 22:09 schreef MarkzMan_X het volgende:Ik word gek van al die spel/taalfouten hier op FOK.
HET IS FUCKING GOOCHELAAR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |