quote:dat check ik altijd wel ja :p
Op vrijdag 28 november 2003 21:01 schreef Furby het volgende:
Staan je boxen aan ? Zit je koptelefoon ingeplugd ?
quote:euhm, wel - daarom ben ik er nu ook zo naar om
Op vrijdag 28 november 2003 21:03 schreef Kiedis het volgende:
zeker geen legale versie?
2. de faq lezen, dan zou je weten dat het b.v. in dit topic moet: [MULTI] FIFA 2004 Deel 3
quote:1. je muil houden, als je je ogen open zou hebben gehouden zou je gelezen hebben dat ik de legale versie heb
Op vrijdag 28 november 2003 21:05 schreef gieling het volgende:
1. officiele versie kopen, wij helpen hier niet met warez gezeik2. de faq lezen, dan zou je weten dat het b.v. in dit topic moet: [MULTI] FIFA 2004 Deel 3
2. dit is een totaal ander probleem, dat is een centraal topic over fifa zelf, niet over installatieproblemen
kortom, stil zijn als je niks bruikbaars te melden hebt
quote:Als je blijkbaar niet zoveel verstand hebt van fora's moet je toch eens policys enzo lezen. En zeker de faq van de sub forums.
Op vrijdag 28 november 2003 21:08 schreef DiviNe- het volgende:[..]
1. je muil houden, als je je ogen open zou hebben gehouden zou je gelezen hebben dat ik de legale versie heb
2. dit is een totaal ander probleem, dat is een centraal topic over fifa zelf, niet over installatieproblemen
kortom, stil zijn als je niks bruikbaars te melden hebt
Oja, als je je niet kan beheersen, koop dan een stress balletje ofzo
quote:kennelijk valt iets je alleen op als het wat harder aan komt, jij bent mij aan het vertellen dat ik beter moet lezen terwijl je kennelijk zelf enorm scheel bent.
Op vrijdag 28 november 2003 21:12 schreef gieling het volgende:[..]
Oja, als je je niet kan beheersen, koop dan een stress balletje ofzo
quote:Nee, ik kom hier al sinds dit sub forum bestaat, dus ik denk dat ik de regels wel íets beter ken dan jij. Surf nou eens naar beneden en kijk in andere gesloten fifa 2003 topics.
Op vrijdag 28 november 2003 21:14 schreef DiviNe- het volgende:[..]
kennelijk valt iets je alleen op als het wat harder aan komt, jij bent mij aan het vertellen dat ik beter moet lezen terwijl je kennelijk zelf enorm scheel bent.
En als je duidelijk geen inhoudelijke argumenten hebt, zeg dan niks
quote:oja, en lees die faq nou eens over centrale topics, maakt een hoop duidelijker!
Op vrijdag 28 november 2003 21:15 schreef gieling het volgende:[..]
Nee, ik kom hier al sinds dit sub forum bestaat, dus ik denk dat ik de regels wel íets beter ken dan jij. Surf nou eens naar beneden en kijk in andere gesloten fifa 2003 topics.
quote:Volgens mij snap je het niet, of draai je er gewoon om heen. Jij vertelt mij dat ik de faq moet lezen, terwijl jij niet eens topics doorleest voordat je post. Maakt in principe ook niet uit, aub vanaf nu gewoon stil zijn omdat je totaal niks toevoegt..
Op vrijdag 28 november 2003 21:15 schreef gieling het volgende:[..]
quote:ok, roy (de mod) is vanavond pas thuis, dus je hebt nog tijd voordat deze dicht gaat
Op vrijdag 28 november 2003 21:19 schreef DiviNe- het volgende:[..]
Volgens mij snap je het niet, of draai je er gewoon om heen. Jij vertelt mij dat ik de faq moet lezen, terwijl jij niet eens topics doorleest voordat je post. Maakt in principe ook niet uit, aub vanaf nu gewoon stil zijn omdat je totaal niks toevoegt..
quote:Stakker
Op vrijdag 28 november 2003 21:19 schreef gieling het volgende:
Ik leg hem allen ff de forum regels van gam uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |