Wat wel opvallend was is dat er dus geen pauze is!!! vergeten?? Ik zat de hele tijd te wachten op die pauze en die kwam dus maar niet , nadeel is dan dus dat veel mensen de hele tijd heen en weer gaan lopen omdat ze naar de wc moeten.... Ik kon het gelukkig ophouden, want anders mis je natuurlijk wel van alles van de film! Gelukkig had ik wel voloende eten en drinken ingeslagen!
Wie kent dit bioscoop complex en wat zijn jullie ervaringen? Hebben jullie wel eens in een bioscoop complex gezeten waar ze de pauze vergaten, of waar dioe gewoon niet was?
quote:in de bios niet hoor..pauze hoort erbij..
Op vrijdag 28 november 2003 16:33 schreef StrayDog het volgende:
Gebruik de search.En een film zonder pauze is precies zoals het hoort.
quote:Maar dan loopt iedereen steeds heen en weer tijdens de film!
Op vrijdag 28 november 2003 16:33 schreef StrayDog het volgende:
Gebruik de search.En een film zonder pauze is precies zoals het hoort.
quote:Dan ga je naar het toilet voor de film begint. En eten en drinken zouden ze trouwens moeten verbieden in een bioscoop.
Op vrijdag 28 november 2003 16:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Maar dan loopt iedereen steeds heen en weer tijdens de film!
[Dit bericht is gewijzigd door SaintOfKillers op 28-11-2003 16:38]
quote:Niet voor mensen die echt voor de film komen (en niet om te bellen of ouwehoeren of ruzie zoeken zoals een groot deel van het publiek lijkt het vaak wel), een pauze haalt je helemaal uit de film.
Op vrijdag 28 november 2003 16:33 schreef E- het volgende:[..]
in de bios niet hoor..pauze hoort erbij..
quote:Je moet voor de film gaan pissen, en als je trouwens niet eens 1,5 uur je plasje kan ophouden, moet je maar wegblijven vind ik hoor.
Op vrijdag 28 november 2003 16:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Maar dan loopt iedereen steeds heen en weer tijdens de film!
website: www.kinepolis.be en dan kies je gewoon die in Antwerpen.
Idd goede stoelen, super geluid en beeld ! Alleen als sommige mensen nou niet zo asociaal waren en hun troep gewoon opruimden na de film, dan zou het perfect zijn !
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 28-11-2003 16:43]
BTW: Metropolis is in Antwerpen, niet in merksem (en ik weet dat omdat ik er 5 minuten vandaan woon). UGC-cinema in antwerpen is beter en goedkoper
quote:UGC ga ik ook altijd. Maar vooral omdat het gewoon dichterbij is voor mij en makkelijker bereikbaar.
Op vrijdag 28 november 2003 16:43 schreef flupper het volgende:
Metropolis is duur.BTW: Metropolis is in Antwerpen, niet in merksem (en ik weet dat omdat ik er 5 minuten vandaan woon). UGC-cinema in antwerpen is beter en goedkoper
Kom ook regelmatig in Metropolis afslag Merksem in Antwerpen
Vind de zalen zo langzamerhand wel toe aan een opknapbeurt, want het meubilair begint er wat afgeleefd uit te zien en zo, maar verder een perfecte bios. En gelukkig GEEN pauze ... met het heen en weer lopen vind ik het reuze meevallen ... bijna iedereen kan zijn plasje goed ophouden blijkbaar ...
quote:Wel onbeperkt drinken bij de Quick
Op vrijdag 28 november 2003 17:10 schreef _GdR_ het volgende:
owjah en heeft metropolis nog steeds geen bier daar?
quote:ook bier?
Op vrijdag 28 november 2003 17:13 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Wel onbeperkt drinken bij de Quick
quote:Dat helaas niet
Op vrijdag 28 november 2003 17:14 schreef _GdR_ het volgende:[..]
ook bier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |