Die bron ook alleen al. Lekker objectief zal dat zijn... Ach waarom ga ik hier ook op in?
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Flash op 28-11-2003 15:20]
quote:aah, cool een marokkanen-bash-topic!
Op vrijdag 28 november 2003 15:18 schreef BramRechtsen het volgende:
Echt belachelijk, weer een roofmoord op een student economie met nog een heel leven voor zich, en dat voor een gsm en portomonnee.
Het lijkt bijna normaal te worden, en weer zijn er Marrokanen bij betrokken. GVD IK WORD ECHT ZIEK VAN DIE MARROKANEN EN HUN CRIMINELE VERGRIJPEN, ROT OP NAAR JE HEIMAT! Er zijn best aardige Marrokanen maar het overgrote deel verkloot de maatschappij hier. GVD WEGWEZEN NAAR MARROKO!bron: http://www.nieuwrechts.nl/artikelen/1069768912.html
quote:En een productieve insteek voor een gebalanceerd topic
Op vrijdag 28 november 2003 15:19 schreef BdR het volgende:
zeer objectieve bron trouwens..
quote:Weer die rechtse eikels
Echt belachelijk, weer een roofmoord op een student economie met nog een heel leven voor zich, en dat voor een gsm en portomonnee.
Het lijkt bijna normaal te worden, en weer zijn er Marrokanen bij betrokken. GVD IK WORD ECHT ZIEK VAN DIE MARROKANEN EN HUN CRIMINELE VERGRIJPEN, ROT OP NAAR JE HEIMAT! Er zijn best aardige Marrokanen maar het overgrote deel verkloot de maatschappij hier. GVD WEGWEZEN NAAR MARROKO!bron: http://www.nieuwrechts.nl/artikelen/1069768912.html
quote:Nederlanders ook!
Op vrijdag 28 november 2003 15:21 schreef Conflict het volgende:
Finnen doen zulke dingen ookIk pleit voor uitzetting van alle Finnen!
ik pleit voor uitzetting van alle Nederlanders !
quote:Nee, weer die Marrokanen die bij elk misdrijf een rol spelen.
Op vrijdag 28 november 2003 15:21 schreef Ype het volgende:[..]
Weer die rechtse eikels
quote:Ben het met je eens dat dit erg is. Maar Nederlanders die blank zijn doen deze dingen niet. Dat betwijfel ik.
GVD IK WORD ECHT ZIEK VAN DIE MARROKANEN EN HUN CRIMINELE VERGRIJPEN, ROT OP NAAR JE HEIMAT!bron: http://www.nieuwrechts.nl/artikelen/1069768912.html
quote:Inderdaad, naar hun eiguh lant man!
Op vrijdag 28 november 2003 15:22 schreef Tiemie het volgende:[..]
Nederlanders ook!
quote:Rot toch op man, het overgrote deel van de gevangenissen in nederland wordt bevolkt door allochtonen, meer dan 80% van de misdrijfen word gepleegd door ze. Gaat er een belletje rinkelen?
Nederlanders ook!
quote:Iedere crimineel terugsturen naar hun land van herkomst! Ik ben ervoor, geen problemen met de grondwet, want iedereen wordt gelijk behandelt!
Nederlanders ook!
quote:En je punt is?
Op vrijdag 28 november 2003 15:22 schreef BramRechtsen het volgende:[..]
Nee, weer die Marrokanen die bij elk misdrijf een rol spelen.
http://www.rijnmond.nl/index.html?pid=4&item=17786
quote:Ja, het ongenuanceerde-user-geblaat-belletje.
Op vrijdag 28 november 2003 15:23 schreef BramRechtsen het volgende:[..]
Rot toch op man, het overgrote deel van de gevangenissen in nederland wordt bevolkt door allochtonen, meer dan 80% van de misdrijfen word gepleegd door ze. Gaat er een belletje rinkelen?
quote:Marokkanen.
...MARROKANEN...
Know thine enemy...
V.
quote:De jongeren zijn hier geboren.
Op vrijdag 28 november 2003 15:24 schreef SocialDisorder het volgende:[..]
Iedere crimineel terugsturen naar hun land van herkomst! Ik ben ervoor, geen problemen met de grondwet, want iedereen wordt gelijk behandelt!
quote:lol
Op vrijdag 28 november 2003 15:25 schreef Verbal het volgende:[..]
Marokkanen.
Know thine enemy...
V.
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 15:23 schreef BramRechtsen het volgende:[..]
Rot toch op man, het overgrote deel van de gevangenissen in nederland wordt bevolkt door allochtonen, meer dan 80% van de misdrijfen word gepleegd door ze. Gaat er een belletje rinkelen?
quote:Nee, iedere crimineel het land uitzetten
Op vrijdag 28 november 2003 15:24 schreef SocialDisorder het volgende:[..]
Iedere crimineel terugsturen naar hun land van herkomst! Ik ben ervoor, geen problemen met de grondwet, want iedereen wordt gelijk behandelt!
quote:Hoe licht zou de indruk kunnen ontstaan dat rechtse mensen niet kunnen spellen. Per definitie.
Op vrijdag 28 november 2003 15:25 schreef Verbal het volgende:[..]
Marokkanen.
Know thine enemy...
V.
Niet oordelen voordat alle feiten bekend zijn. Mocht het echt zo zijn dat marokkanen deze persoon hebben vermoord dan is je openingspost nog enigszins te rechtvaardigen maar pasop dat je niet te vroeg oordeelt.
Maar waar gaat het heen met nederland zeg . Iemand vermoorden om een gsm en wat zakgeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |