Namelijk. De niet-roker heeft weet van de nieuwe maatregel: er mag niet gerookt worden op de perrons. De overdekte weltestaan .
Let wel: er ontstaat een verbod om in de buitenlucht te gaan roken...!
De niet-roker ergert zich dubbel. Hij/zij haat roken. En hij ziet dat velen een verbod overtreden.
Nu de rokers. De rokers balen omdat zij zelfs in de overdekte buitenlucht geen overheerlijke overbrugging naar de vertraagde trein kunnen genieten. Sommigen lopen naar het onoverdekte gedeelte van het perron om te zien hoe de door hun uitgeademde rook 'in rook opgaat' over het gedeelte waar ze zojuist nog stonden.....
En sommige rokers riskeren de chagrijnige blik van de dubbelgeirriteerde niet-roker door toch gewoon een peukje op te steken, wetende dat hun rook toch verwaaiert over de rails.
BTW ik ben geen trotse roker, ik ben een verslaafde roker
Zijn er toevallig mensen die wat foto's of films hebben van rokende medemensen? Dan kunnen we er namelijk wel een leuke film van maken...
quote:FF Googlen naar Theo van Gogh en de peuken vliegen je om de oren...
Op vrijdag 28 november 2003 05:09 schreef wingerd het volgende:
De strijd tussen rokers en niet-rokers gaat een nieuw tijdperk in. Er is misschien wel sprake van een koude oorlog tussen beide kampen nu de ns het volgende ridicule plan gaat lanceren, namelijk rookvrije perrons. Beter kan je de klant niet wegjagen, volgens mij.Namelijk. De niet-roker heeft weet van de nieuwe maatregel: er mag niet gerookt worden op de perrons. De overdekte weltestaan
.
Let wel: er ontstaat een verbod om in de buitenlucht te gaan roken...!
De niet-roker ergert zich dubbel. Hij/zij haat roken. En hij ziet dat velen een verbod overtreden.Nu de rokers. De rokers balen omdat zij zelfs in de overdekte buitenlucht geen overheerlijke overbrugging naar de vertraagde trein kunnen genieten. Sommigen lopen naar het onoverdekte gedeelte van het perron om te zien hoe de door hun uitgeademde rook 'in rook opgaat' over het gedeelte waar ze zojuist nog stonden.....
En sommige rokers riskeren de chagrijnige blik van de dubbelgeirriteerde niet-roker door toch gewoon een peukje op te steken, wetende dat hun rook toch verwaaiert over de rails.BTW ik ben geen trotse roker, ik ben een verslaafde roker
Zijn er toevallig mensen die wat foto's of films hebben van rokende medemensen? Dan kunnen we er namelijk wel een leuke film van maken...
Een tevreden roker is geen onruststoker
quote:Een leuke film. Zeker.
Op vrijdag 28 november 2003 05:11 schreef Conflict het volgende:
Een leuke film?
quote:Ok, ik heb er zin in
Op vrijdag 28 november 2003 05:15 schreef wingerd het volgende:[..]
Een leuke film. Zeker.
quote:Om te kijken of om mee te doen?
Op vrijdag 28 november 2003 05:16 schreef Conflict het volgende:[..]
Ok, ik heb er zin in
quote:Maakt niet uit, wat heb jij het liefst?
Op vrijdag 28 november 2003 05:18 schreef wingerd het volgende:[..]
Om te kijken of om mee te doen?
quote:Het liefst wat mensen die zich rokend willen laten filmen.
Op vrijdag 28 november 2003 05:23 schreef Conflict het volgende:[..]
Maakt niet uit, wat heb jij het liefst?
quote:Mij mag je wel filmen hoor
Op vrijdag 28 november 2003 05:24 schreef wingerd het volgende:[..]
Het liefst wat mensen die zich rokend willen laten filmen.
quote:dat is dan al geregeld.
Op vrijdag 28 november 2003 05:28 schreef Conflict het volgende:[..]
Mij mag je wel filmen hoor
quote:Een tevreden pedo ook. Maar moet dat ook toegestaan worden? Tis beide schadelijk voor een medemens...
Op vrijdag 28 november 2003 05:11 schreef Scorpionsworld het volgende:[..]
Een tevreden roker is geen onruststoker
quote:lol wat n vergelijking..
Een tevreden pedo ook. Maar moet dat ook toegestaan worden? Tis beide schadelijk voor een medemens...
Ze moete hier niet doorslaan wat roken betreft.. zolang er een flinke teug buitenlucht bij zit (zoals op het perron) moet het gewoon kunnen. Als ze zoiets gaan verbieden heb je in 1 x hoge cijfers van regelovertreders.
De reden om t roken te verbieden daar is dat er dan minder poppetjes rond hoeven te lopen om t perron aan te vegen
soort van post-mortem rouwkaartje
quote:Weirde geesten die met verschrikkelijk absurde vergelijkingen aankomen ook...
Op vrijdag 28 november 2003 07:19 schreef _Flash_ het volgende:Een tevreden pedo ook. Maar moet dat ook toegestaan worden? Tis beide schadelijk voor een medemens...
quote:Jajajaja! Eerst zie je de mensen roken en lekker diep inhaleren met een tragisch muziekje op de achtergrond en dan zie je de kanker en de longen en de grafkisten.
Op vrijdag 28 november 2003 08:00 schreef Conorach het volgende:
Een leuke film over de toekomstige mensen die aan herseninfarcten, longkanker, hartaanvallen en longemfyseem overlijdensoort van post-mortem rouwkaartje
quote:pourquoi ?
Op vrijdag 28 november 2003 09:35 schreef yavanna het volgende:[..]
Weirde geesten die met verschrikkelijk absurde vergelijkingen aankomen ook...
Het is een extreme vergelijking maar daarom niet minder waar.
Ik ben van mening dat roken momenteel sociaal geaccepteerd is en dat dit niet wenselijk is. Hoe verder de verboden gaan hoe beter, omdat dat de sociale status van het roken aantast. En dit levert uiteindelijk een gezondere bevolking op.
Dan beperken we alle risico's om ziek te worden of dood te gaan ! Gelijk goed aanpakken die hap ! Roken verbieden is maar een begin.
Ik rook overigens ook, en die peuk in de trein mis ik nu wel eens, maar daar wen ik wel aan. En als ik uitgestapt ben, rook ik er soms sneller 2 achter elkaar. Maar in de frisse buitenlucht, dus geen poging tot moord van mijn medemensen. Ik hou best wel rekening met anderen, zo rook ik niet als er kinderen op bezoek zijn, of op visite in een huis waar men niet rookt. Maar men mag ook best wel rekening met mij houden.
Als we in al die junkies geld en hulp stoppen, mag mijn verslaving ook wel begrip krijgen. Heb nog geen behoefte te stoppen, en ja ik weet dat ik mijn gezondheid kan schaden, en dat het geld kost. Maar is mijn eigen keuze
quote:Wingerd wil je graag filmen.
Op zaterdag 29 november 2003 06:13 schreef defender het volgende:
Inderdaad, roken verbieden, vet eten (snackbar, MacDonalds, Burger King), te weinig slaap, auto rijden, achtbanen, alcohol, supporters (tribunes storten ook wel eens in) bij sport, borrelnootjes (stikgevaar) en nog veel meer ! We spelen met ons leven !Dan beperken we alle risico's om ziek te worden of dood te gaan ! Gelijk goed aanpakken die hap ! Roken verbieden is maar een begin.
Ik rook overigens ook, en die peuk in de trein mis ik nu wel eens, maar daar wen ik wel aan. En als ik uitgestapt ben, rook ik er soms sneller 2 achter elkaar. Maar in de frisse buitenlucht, dus geen poging tot moord van mijn medemensen. Ik hou best wel rekening met anderen, zo rook ik niet als er kinderen op bezoek zijn, of op visite in een huis waar men niet rookt. Maar men mag ook best wel rekening met mij houden.
Als we in al die junkies geld en hulp stoppen, mag mijn verslaving ook wel begrip krijgen. Heb nog geen behoefte te stoppen, en ja ik weet dat ik mijn gezondheid kan schaden, en dat het geld kost. Maar is mijn eigen keuze
quote:Toch wel in de buitenlucht ? Wil niemand schade toebrengen ?
Op zaterdag 29 november 2003 06:15 schreef bolivian het volgende:[..]
Wingerd wil je graag filmen.
quote:Als het niet overdekt is, kan alles! Als de rook maar zichtbaar is!
Op zaterdag 29 november 2003 06:17 schreef defender het volgende:[..]
Toch wel in de buitenlucht ? Wil niemand schade toebrengen ?
quote:Die strop van rook moet er toch wel zitten, na zoveel jaren roken
Op zaterdag 29 november 2003 06:19 schreef bolivian het volgende:[..]
Als het niet overdekt is, kan alles! Als de rook maar zichtbaar is!
quote:Gokje: de helft van je leven?
Op zaterdag 29 november 2003 06:20 schreef defender het volgende:[..]
Die strop van rook moet er toch wel zitten, na zoveel jaren roken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |