quote:PROBLEEM!!! Jongen er staan dan nog een hoop te wachten in de wereld als je je hier al druk om maakt. Denk om je rikketik... Dit is nog maar het puntje van de ijsberg
Op donderdag 27 november 2003 19:05 schreef djdano het volgende:[..]
Volslank is wat anders dan een gigantische buik die je constant op en neer ziet vliegen (ja ze ging nog springen ook!
)
Dat je de andere kant maar op moet kijken is echt onzin. Als mensen seks gaan hebben in de disco zeg je toch ook niet kijk maar de andere kant in?
Get a life, ga je druk maken om serieuze dingen... Amerika is bezig met de 3de wereld oorlog kan je je daar niet beter tegen afzetten?
Lijkt me nuttiger...
Dat meisje heeft zichzelf ook niet gemaakt, en misschien heeft ze wel een ziekte weet jij veel. Maar als je hier al druk om maakt wil ik niet weten hoe het verder in je leven gaat...
quote:ben het hier gewoon mee eens
Op donderdag 27 november 2003 20:14 schreef 6666 het volgende:[..]
PROBLEEM!!! Jongen er staan dan nog een hoop te wachten in de wereld als je je hier al druk om maakt. Denk om je rikketik... Dit is nog maar het puntje van de ijsberg
of zou ik zeggen puntje van der buik?
Get a life, ga je druk maken om serieuze dingen... Amerika is bezig met de 3de wereld oorlog kan je je daar niet beter tegen afzetten?
Lijkt me nuttiger...Dat meisje heeft zichzelf ook niet gemaakt, en misschien heeft ze wel een ziekte weet jij veel. Maar als je hier al druk om maakt wil ik niet weten hoe het verder in je leven gaat...
quote:Klets!!
Op donderdag 27 november 2003 20:10 schreef Sessy het volgende:
maar 34 hebben zoiezo alleen korte meisjes... want boven de 1.70 heb je anorexia als je die maat hebt
* ParanoidEv draagt met 40/42 ook 'strakke' dingen.
Als ik loszittende dingen ging dragen, DAN zie ik er pas als een jutenzak uit. (hangt dan vanaf tieten recht omlaag zeg maar)
En meerdere vrouwen met mij
quote:Link graag.
Op donderdag 27 november 2003 18:36 schreef ChimeraOffline het volgende:
waar begon het dan?
quote:Als het goed past is er niks mis mee maar als iemand met maat 42 met alle geweld iets in maat 38 aantrekt vind ik dat er behoorlijk "vies" uitzien.
Op donderdag 27 november 2003 21:39 schreef ParanoidEv het volgende:
Sjah ach je kan ook een beetje kleding dragen die strak is op je eigen maat (en die je dus nog geen rollade maakt)* ParanoidEv draagt met 40/42 ook 'strakke' dingen.
Als ik loszittende dingen ging dragen, DAN zie ik er pas als een jutenzak uit. (hangt dan vanaf tieten recht omlaag zeg maar)
quote:Inderdaad. Maar iemand die 42 of meer heeft (naja 42 vind ik wel meevallen dan) en die dan zo'n superwijd shirt aandoet waar heel het figuur in wegvalt is ook niets. Alle kenmerken waaraan je nog kon zien dat het een vrouw was weg
Op donderdag 27 november 2003 21:49 schreef Vava het volgende:[..]
Als het goed past is er niks mis mee maar als iemand met maat 42 met alle geweld iets in maat 38 aantrekt vind ik dat er behoorlijk "vies" uitzien.
quote:niet volgens de dokters...
Op donderdag 27 november 2003 21:35 schreef rx7_turbo_II het volgende:[..]
Klets!!
M'n ex was 1.75-1.76 en had maatje 34
Sommige dingen 36 en ze had dus geen anorexia, ze was gewoon lekker slank (strak kontje, strak buikje, 70D)
ik weet natuurlijk niet wat voor botten je ex had, misschien van lood of zo...
quote:Het gaat er niet om dat ze dik is. Sterker nog dat maakt niks uit. Maar kleed je er dan ook naar. Maar trek jij kleding aan waar door je net een rolade bent. Dat echt aan alle kanten het vet er uit komt. Kan je dit soort dingen verwachten.
Op donderdag 27 november 2003 20:14 schreef 6666 het volgende:Dat meisje heeft zichzelf ook niet gemaakt, en misschien heeft ze wel een ziekte weet jij veel. Maar als je hier al druk om maakt wil ik niet weten hoe het verder in je leven gaat...
Je kan dat soort kleding niet dragen als je zo dik ben. Is dat zo moeilijk om te begrijpen
quote:Dat heeft niets te maken met "dat soort kleding" maar alles met iets in de juiste maat kopen.
Op donderdag 27 november 2003 22:34 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je kan dat soort kleding niet dragen als je zo dik ben. Is dat zo moeilijk om te begrijpen
quote:zelfde stad he
Op donderdag 27 november 2003 20:20 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
ben het hier gewoon mee eens
quote:Nee hoor. Als vetklomp zijnde moet je gewoon geen kort rokje aan doen.
Op donderdag 27 november 2003 22:38 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Dat heeft niets te maken met "dat soort kleding" maar alles met iets in de juiste maat kopen.
quote:ligt zeker aan je bouw..
Op donderdag 27 november 2003 22:45 schreef Killah_Priest het volgende:
dat is bij iedereen anders ik ben 1m58 en weeg 48 kilo als ik 58 kilo weeg ben ik al stevig is idd bij iedereen anders de 1 heeft 34 (zoals ik ) de ander 36 en de ander weer 38 of 40 ligt ook een beetje aan je bouw vindt je niet
als ik hierzo op t forum zeg dat ik 1m90 ben en 122 kilo weeg, dan zou je denken dat ik een fat bastard was (zou ik zelf ook denken)
ik had 2,5 jaar geleden hetzelfde figuur.. naja niet exact maar ik kon dezelfde kledingmaat aan... alleen woog ik 90 kilo
als ik nu een t-shirt niet pas, is t niet omdat ik m niet om me pens heen krijg, maar omdat mijn schouders te breed zijn... (wil niet zeggen dat ik supergespierd ben geworden ofzow.. ben nog wel te zwaar maar ik ben niet dik, mensen schatten mij altijd op 90-100 kilo in)
quote:Is maar net hoe je het wil noemen
Op donderdag 27 november 2003 22:38 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Dat heeft niets te maken met "dat soort kleding" maar alles met iets in de juiste maat kopen.
quote:Anders trek je het ff in 't belachelijke.
Op donderdag 27 november 2003 20:14 schreef 6666 het volgende:
PROBLEEM!!! Jongen er staan dan nog een hoop te wachten in de wereld als je je hier al druk om maakt. Denk om je rikketik... Dit is nog maar het puntje van de ijsbergof zou ik zeggen puntje van der buik?
Lijkt me nuttiger...Dat meisje heeft zichzelf ook niet gemaakt, en misschien heeft ze wel een ziekte weet jij veel. Maar als je hier al druk om maakt wil ik niet weten hoe het verder in je leven gaat...
quote:Een stretch broek in de goede maat ziet er gewoon normaal uit bij een "volslank" iemand, terwijl dezelfde broek, maar dan 2 maten kleiner een rollade effect geeft.
Op donderdag 27 november 2003 22:53 schreef ook_gek het volgende:[..]
Is maar net hoe je het wil noemen
De bekrompen en denigrerende reacties van sommige posters in deze topics storen me meer dan welke slechtgeklede dikke/dunne man/vrouw dan ook.
een andere kwestie is of zij er mooier door wordt, maar als ze dat zelf niet snapt, tja d'r is een mooi gezegde in het russisch voor: "je kunt haar jouw eigen kop niet opzetten", betekent dat jij niet voor haar kunt gaan denken.
quote:eej same here
Op donderdag 27 november 2003 21:39 schreef ParanoidEv het volgende:
Sjah ach je kan ook een beetje kleding dragen die strak is op je eigen maat (en die je dus nog geen rollade maakt)* ParanoidEv draagt met 40/42 ook 'strakke' dingen.
38 vind ik een mooie maat, maar ben niet super ontevreden met mn 40, wel dat et allemaal strakker kan (toonen).
Ik kan dr nix aan doen, maar een dikke(dus vet banden) man of vrouw vind ik zeer onaantrekkelijk. Mollig heb ik niet zo problemen mee.
Maar ja... met een banana(rolletjes enzo) buik en dan iets dragen waar dat bloot staat. ARG doe dat AUB niet. beetje zelf respect en respect tegen over anderen. Dat wil je toch niet zien.
quote:Bah bah. Ik vind dat kroegen en discotheken dat soort onsmakelijke vertoningen maar lekker buiten moeten laten staan!
Op donderdag 27 november 2003 22:59 schreef Sessy het volgende:
zolang ze van de dikheid geen wonden op haar benen krijgt mag ze van mij een rokje aantrekken zo kort als zij dat wil...een andere kwestie is of zij er mooier door wordt, maar als ze dat zelf niet snapt, tja d'r is een mooi gezegde in het russisch voor: "je kunt haar jouw eigen kop niet opzetten", betekent dat jij niet voor haar kunt gaan denken.
(maar ik pas zoiezo in geen conventionele maat, als ik me volgens "standaard"maten nameet heb ik buik maat 38 en kont maat 42
danku joodse oma, had u de gen voor een dikke achterzijde niet bij zich kunnen houden?
ahhh het voordeel van standaardmaten!
en zelfs de burda heeft geen tijdschrift voor vrouwen met een dikke reet.
voor kinderen, voor mannen, voor kleine vrouwen, voor normale vrouwen, maar niet voor vrouwen met een groot zitvlak.
fijn
quote:I hear ya, *schudt met haar booty*
Op donderdag 27 november 2003 23:09 schreef Sessy het volgende:
ik draag soms ook iets straks, maar dan voornamelijk broeken.
(maar ik pas zoiezo in geen conventionele maat, als ik me volgens "standaard"maten nameet heb ik buik maat 38 en kont maat 42
danku joodse oma, had u de gen voor een dikke achterzijde niet bij zich kunnen houden?ahhh het voordeel van standaardmaten!
![]()
![]()
en zelfs de burda heeft geen tijdschrift voor vrouwen met een dikke reet.voor kinderen, voor mannen, voor kleine vrouwen, voor normale vrouwen, maar niet voor vrouwen met een groot zitvlak.
fijn
knoem et altijd zo'n neger kontje hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |