Moet ik nu een Xbox of een Playstation kopen? Wat is leuker? Welke heeft de meeste mogelijkheden? Please, tell me..
edit:
Maar Gamecube is ook heel erg leuk en lekker goedkoop
[Dit bericht is gewijzigd door Infernal op 27-11-2003 17:12]
Oké komt ie ik ga je proberen te overtuigen:
Wie zei dat Cube kiddy is? Alle delen van Resident komen erop, exclusive en een remake van deel 1:
Resident evil: Zero
Resident evil Remake
En de beste Resident evil tot nu toe:
Resident evil 4
Ook Star wars fans komen aan hun trekken:
Star wars: roque leader 3: Rebel strike
Multiplayer anyone?
Super smash brothers:Melee
Mario kart: Double dash!
Dan zijn er ook nog toppers
Metroid prime
Zelda: The windwaker
En dan heb ik het nog niet gehad over:
FZero GX, Super Mario Sunshine, Super Monkey Ball, Eternal Darkness, Ikaruga, Starwars: Rebel Strike, Beyond Good and Evil, Worms3d, Metal Arms, 1080, en natuurlijk de belachelijk lage prijs om te starten! En de Wavebird controller natuurlijk! En de mooie kleur die de Cube heeft...
Maar de PS-2 en de X-box zijn ook goed
[Dit bericht is gewijzigd door HomerJ op 27-11-2003 17:16]
quote:Ik heb geen flauw idee. Ik denk niet zo zeer race spellen, denk eerder De Kleine Zeemeermin of iets dergelijks...
Op donderdag 27 november 2003 17:12 schreef Stoelpoot het volgende:
Het gaat om de spellen die je zusje wilt,
Persoonlijk adviseer ik Gamecube Maar als ze ook dvd's wil kunnen kijken is een van de andere wellicht geiniger.
Bij de PS2 heb je geen aparte afstandsbediening nodig voor DVD films kijken, scheelt 30 euro, maar de DVD kwalteit bij de Xbox is wel veel beter.
Bij de PS2 moet je voor een savegame een memorycard kopen, bij de xbox zit er een harde schijf in, die is sneller en bijna onbeperkt geheugen.
Op deze harde schijf kan je ook CD's opslaan, en die gebruiken als achtergrondmuziek voor spellen.
Voor de PS2 zijn meer spellen.
De graphics van de Xbox zijn mooier.
Bij de xbox kan je via live spelen, omdat de servers bij MS zijn heb je nooit last van lag.
Voor live moet je betalen. Bij de PS2 is het gratis (maar dus slechtere servers).
Wil je online met PS2 moet je extra netwerkadapter inbouwen, bij Xbox zit die er al in.
Bij de Xbox heb je standaar 4 controllerpoort, bij PS2 2. (is uit te breiden)
Ik heb zelf voor de xbox gekozen, vooral vanwege DVD playback
Met die nieuwe actie voor 150 euro met mario kart en nog een spel zou ik hem zelf kopen naast m'n Playstation 2 als ik het geld had.
quote:De games misschien?
Op donderdag 27 november 2003 17:16 schreef Jummy het volgende:
Hmmm... als een GameCube de helft van de prijs is dan is dat ook wel interessant. Maar ik begrijp nog steeds niet wat het verschil is tussen die apparaten.
Tip, verdiep je in godsnaam eens in een console, voordat je het koopt. Want zo kopen op advies van anderen is een no-go.
De gamecube moeten je hebben hoor!!!
Ontzettend veel plezier met al die topspellen die hierboven genoemd worden, zowel voor je zusje als voor jezelf, prachtblokje voor al in het paars
[Dit bericht is gewijzigd door drdolittle op 27-11-2003 17:23]
quote:ik koos voor PS2, vanwege het spelaanbod. PS2 heeft ook games die door kids gespeld kunnen worden (Nemo, Dance Dance Revolution, Jungle Book Dance ding, Eye Toy).
Op donderdag 27 november 2003 17:17 schreef Menyo het volgende:
Voor en nadelen PS2 XboxBij de PS2 heb je geen aparte afstandsbediening nodig voor DVD films kijken, scheelt 30 euro, maar de DVD kwalteit bij de Xbox is wel veel beter.
Bij de PS2 moet je voor een savegame een memorycard kopen, bij de xbox zit er een harde schijf in, die is sneller en bijna onbeperkt geheugen.
Op deze harde schijf kan je ook CD's opslaan, en die gebruiken als achtergrondmuziek voor spellen.
Voor de PS2 zijn meer spellen.
De graphics van de Xbox zijn mooier.
Bij de xbox kan je via live spelen, omdat de servers bij MS zijn heb je nooit last van lag.
Voor live moet je betalen. Bij de PS2 is het gratis (maar dus slechtere servers).
Wil je online met PS2 moet je extra netwerkadapter inbouwen, bij Xbox zit die er al in.
Bij de Xbox heb je standaar 4 controllerpoort, bij PS2 2. (is uit te breiden)
Ik heb zelf voor de xbox gekozen, vooral vanwege DVD playback
Maar de ultieme kiddie gameconsole is GameCube.
quote:Ze is 13 jaar, heeft nog nooit eerder een spelcomputer gehad en kijkt ontzettend veel tekenfilms. Het is geen meisje dat schietspelletjes wil spelen ofzo..
Op donderdag 27 november 2003 17:17 schreef Kiff het volgende:
Hoe oud is je zusje? Heeft ze wel spelervaring op oudere consoles en/of pc?Persoonlijk adviseer ik Gamecube
Maar als ze ook dvd's wil kunnen kijken is een van de andere wellicht geiniger.
Xbox is dus mooier dan een GameCube, waarom moet ik die dan niet nemen?
Als het voor je zusje is een gamecube, voor jezelf een XboX.
(zoals al eerder gezegd dus..)
quote:Xbox is duurder en heeft voornamelijk geweldspellen
Op donderdag 27 november 2003 17:21 schreef Jummy het volgende:[..]
Ze is 13 jaar, heeft nog nooit eerder een spelcomputer gehad en kijkt ontzettend veel tekenfilms. Het is geen meisje dat schietspelletjes wil spelen ofzo..
quote:Koop zo'n Gamecube pakket met Mario Kart, daar zitten ook 4 extra Zelda spellen bij, die je zelf wellicht (ook) tof zult vinden. Je zusje van 13 vindt Mario Kart geheid cool. Vergeet niet dat je ook een memory card los zult moeten kopen (maar dat geldt geloof ik voor alle consoles).
Op donderdag 27 november 2003 17:21 schreef Jummy het volgende:[..]
Ze is 13 jaar, heeft nog nooit eerder een spelcomputer gehad en kijkt ontzettend veel tekenfilms. Het is geen meisje dat schietspelletjes wil spelen ofzo..
Ik ga zeker kijken naar die GameCube. Misschien is het leuk om er een spel bij cadeau te doen. Welke moet je absoluut hebben?
De Xbox en PS2 hebben voornamelijk spellen gericht op jongeren en jonge volwassenen, en schieten nogal te kort voor de kinderen. De GameCube heeft spellen die zich echt richten op alle leeftijden, maar hebben hierdoor weer veel minder bijzondere race-, schiet- etc. games.
Nintendo heeft getracht dit te compenseren door de Resident Evil serie aan zich te binden, maar meer dan een krampachtige poging om van het kiddy-imago af te komen is het niet. Als je van horror-games houdt is het leuk, maar ik loop er niet zo warm van.
Je zusje heeft niet zo heel veel aan een Xbox of een PS2, die vindt het waarschijnlijk prachtig om met Mario, Super Monkey Ball en Pikmin te gamen.
Haal het Mario Kart Pack, dan heb je daar gelijk 4 oude Zelda-games bij. Dan kunnen jullie voorlopig allebei vooruit. En als je Zelda niks vind, zijn er vast wel wat toffe games te vinden die jij ook leuk vindt.
(En dan mag je mij een mailtje sturen om je Zelda bonus disk aan mij te verkopen).
quote:Mario Kart Pack zit al een game bij (Mario Kart dus). Als je zusje dit niet leuk genoeg vind, kun je altijd Super Mario Sunshine of Super Monkey Ball erbij kopen. Die zijn geloof ik iets van Player's Choice en voor 30 euro op te pikken bij de gameshop.
Op donderdag 27 november 2003 17:27 schreef Jummy het volgende:
Het geld is geen probleem omdat ik zelf niet hoef te betalen.Ik ga zeker kijken naar die GameCube. Misschien is het leuk om er een spel bij cadeau te doen. Welke moet je absoluut hebben?
quote:Een Zastava Yugo ook, dat is nog geen reden om 'm te kopen...
Op donderdag 27 november 2003 17:40 schreef Stoelpoot het volgende:
Oja, De Gamecube is ook klein en compact.
Voordeel van een Xbox is wel dat je er een DVD op kunt afdraaien. En volgens haar loop de GameCube wel eens zomaar vast tijdens een game.
P.S: Ze is 14 i.p.v. 13, dat moest ik even rechtzetten!
quote:Een wat?
Op donderdag 27 november 2003 17:50 schreef twi het volgende:[..]
Een Zastava Yugo ook, dat is nog geen reden om 'm te kopen...
quote:we hebben het ook over games, en dat is een auto , dus jouw voorbeeld telt niet
Op donderdag 27 november 2003 17:50 schreef twi het volgende:[..]
Een Zastava Yugo ook, dat is nog geen reden om 'm te kopen...
en die is helemaal niet klein, de Mini is nog kleiner en die koop ik liever dan die Yugo
[Dit bericht is gewijzigd door Stoelpoot op 27-11-2003 18:07]
quote:Mijn gamecube is in bijna 3 jaar nog nooit vastgelopen.
Op donderdag 27 november 2003 18:04 schreef Jummy het volgende:
Pikmin, Prince of Persia, Halo en True Crime lijken haar erg leuk...Voordeel van een Xbox is wel dat je er een DVD op kunt afdraaien. En volgens haar loop de GameCube wel eens zomaar vast tijdens een game.
P.S: Ze is 14 i.p.v. 13, dat moest ik even rechtzetten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |