abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 november 2003 @ 23:17:12 #1
73980 Viper-X
O+ Alice O+ for Idol 2004
pi_14958790
vs.

Donderdag 27 November, 18:00.

SELECTIE FEYENOORD:

Doel: Edwin Zoetebier en Patrick Lodewijks
Verdediging: Chris Gyan, Peter van den Berg, Ramon van Haaren, Kees van Wonderen, Patrick Paauwe, Ferne Snoyl en Reinhard Breinburg.
Middenveld: Alfred Schreuder, Shinji Ono, Sebastián Pardo, Hossam Ghaly en Chong-Gug Song
Aanval: Dirk Kuyt, Anthony Lurling, Mariano Bombarda, Ebi Smolarek, Thomas Buffel en Robin van Persie

quote:
VAN MARWIJK GELOOFT ER NOG IN

De uitgangspositie, een 2-0 nederlaag goed maken in een uitwedstrijd, is verre van ideaal. Desondanks toonde Bert van Marwijk zich aan de vooravond van de return tegen Teplice strijdbaar. Logisch, zei de coach voorafgaand aan de avondtraining in Tsjechië, als ik er niet meer in zou geloven, had ik beter thuis kunnen blijven.
Het zal heel moeilijk gaan worden morgen, maar aan de andere kant zijn de wonderen de wereld nog niet uit. Als wij vroeg weten te scoren, zijn we in elk geval een heel eind in de goede richting.

Het gematigd optimisme dat ook binnen de Rotterdamse selectie waarneembaar is, werd afgelopen zaterdag gevoed door de 3-0 overwinning op Vitesse. Van Marwijk voelde dat in aanloop naar de return ook. Hoewel ik al eerder het idee had dat de ploeg steeds iets beter ging spelen, heeft de manier waarop we tegen Vitesse speelden ons inderdaad goed gedaan. En dan doel ik met name op het zelfvertrouwen van mijn selectie. Het team heeft aan zichzelf bewezen goed te kunnen voetballen. En niet een kwartiertje, maar eigenlijk de gehele wedstrijd. Dat kan, in aanloop naar een belangrijke wedstrijd als die van morgen, een behoorlijke steun in de rug zijn voor deze ploeg.

Toch wilde Van Marwijk de realiteit niet uit het oog verliezen. Teplice heeft meer kansen op de volgende ronde dan wij. Zij zullen minder druk voelen, kennen een comfortabele voorsprong en spelen thuis. Bovendien lijkt mij dit een ploeg die zich er niet voor zal schamen om zich morgen negentig minuten lang in te graven, ook al spelen ze dan thuis. Het zal dus een hele klus worden, maar onmogelijk is het natuurlijk niet.

Het scoreverloop zal daarbij van doorslaggevende betekenis zijn, meende de coach. Als wij er in slagen vroeg een goal te maken, dan wil ik het nog weleens zien. Ik denk dat Teplice daar toch knap nerveus van zal worden. Als het zo ver komt, zullen we daar van moeten profiteren.

In de eigen competitie draait Teplice stroef. Ook het afgelopen weekeinde werd weer verloren. Desondanks neemt Feyenoord de tegenstander zeer serieus en liet het zich ook over de afgelopen competitiewedstrijd nog uitgebreid informeren. Toch is het moeilijk in te schatten hoe Feyenoord zich nu werkelijk tot de Tsjechen verhoudt, al was het alleen maar omdat de Rotterdammers in de heenwedstrijd al binnen drie minuten met tien man kwamen te staan en kort daarna tegen een achterstand aankeken.

Zij hebben het echte Feyenoord nog niet gezien, meende Van Marwijk ook. Het team dat drie weken geleden speelde, was nog niet in staat om die rode kaart en die vroege tegengoal te verwerken. Met name die goal is daarin cruciaal geweest. Was die niet gevallen, dan waren er na de rode kaart van Swerts misschien juist extra krachten vrijgekomen binnen de ploeg. Nu gebeurde dat niet, omdat die tegengoal de doodsteek was voor ons.
.

[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 26-11-2003 23:26]

"Weet je wat ook leuk is? Een peperdure camera kopen, hem een week later terugbrengen, en dan zeggen dat ie stinkt!" © Hans Teeuwen
pi_14958834
Song in de basis.

Bibberen in Teplice!

A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_14959139
Gek genoeg denk ik dat Feyenoord best een kans heeft morgen. Het centrum Paauwe - Van Wonderen is degelijk en de aanvallers van Feyenoord kunnen voor het nodige gevaar zorgen. En in de toto had ik het tot nu toe steeds goed mbt de Nederlandse clubs en ik had hier 0-3 gezegt
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_14959619
quote:
Op woensdag 26 november 2003 23:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Gek genoeg denk ik dat Feyenoord best een kans heeft morgen. Het centrum Paauwe - Van Wonderen is degelijk en de aanvallers van Feyenoord kunnen voor het nodige gevaar zorgen. En in de toto had ik het tot nu toe steeds goed mbt de Nederlandse clubs en ik had hier 0-3 gezegt
Verwacht eigenlijk ook dat Feyenoord absoluut nog kansen heeft. Ik verwacht een 0-2, waarna in blessuretijd invaller V.Haaren na zijn lange blessure, de beslissende maakt
  donderdag 27 november 2003 @ 00:17:25 #5
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14960699
quote:
Op woensdag 26 november 2003 23:42 schreef Afunados het volgende:

[..]

Verwacht eigenlijk ook dat Feyenoord absoluut nog kansen heeft. Ik verwacht een 0-2, waarna in blessuretijd invaller V.Haaren na zijn lange blessure, de beslissende maakt

Ik gok op een ongeinspireerd Feyenoord wat 1 goaltje erin prikt, maar in de laatste 20 minuten een definitieve tik op de neus krijgt en 't 1-1 wordt.

Als Teplice het weg kan geven tegen dit Feyenoord, dan weet ik het niet meer hoor.

pi_14963995
Ik hoorde gister De Verlosser zeggen dat Van Persie een mogelijke kandidaat voor Oranje zou zijn.
Zelf absoluut niet overtuigd van de man zijn kwaliteiten, maar misschien laat hij het vandaag eindelijk eens zien.
Nu maar hopen dat Feijenoord rustig van start gaat anders is het binnen een kwartier echt voorbij.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  donderdag 27 november 2003 @ 09:32:15 #7
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_14964046
Kampioenen
A.M.A.B
pi_14964144
Zo, gisteren hebben jullie genoten (waarom is mij eigenlijk een raadsel, Ajax is niet uitgeschakeld ofzo, heeft alles in eigen hand) en vanavond ga ik eventjes genieten.

Voorspel een 2-1 verlies voor Feyenoord.

pi_14970105
Als de 1e goal maa rop naam van Feyenoord komt, hebben ze kans, als Teplice eerst scoort is het K.O. op punten denk ik.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 november 2003 @ 13:43:24 #10
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_14970242
Leeft deze wedstrijd niet bij de fans?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_14970281
quote:
Op donderdag 27 november 2003 13:43 schreef Doc het volgende:
D'r zijn best een aantal vrienden van me die nu in Teplice zitten

Mbt de mensen hier: Geen idee, maar het topic stroomt nog niet vol iig.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 27 november 2003 @ 13:46:15 #12
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_14970315
Als Feyenoord het redt zal ik ze stiekum feliciteren

Maar ze vliegen eruit denk ik. Kansloos.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_14970468
Ik denk dat het een verloren zaak is voor Feyenoord

Mischien met het team van het vorig jaar was het te doen...

pi_14971171
v Marwijk noemt het iets van 'bijna kansloos'
Volgens mij moet het toch echt mogelijk zijn om met 2 doelpunten verschil van zo'n onbekende ploeg te winnen.
2-0, 3-1 is allemaal genoeg
  donderdag 27 november 2003 @ 14:13:48 #15
21066 Potter
At your service
pi_14971303
Ik heb er nog alle vertrouwen in, maar wanneer ze verliezen heb ik me er toch al een kleint beetje bij neergelegd.

Ik spreek mezelf in 1 zin compleet tegen, best knap.

"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_14971644
Als er in de eerste helft niet door FEYENOORD gescoord wordt, dan heb ik er een hard hoofd in. Ze moeten wel achterin de boel verrekte goed op slot houden, anders heb je der zo eentje in liggen uit zo'n lepe counter. Gelukkig is Teplice niet echt in vorm, en is FEYENOORD op de weg terug (klein beetje) anders had ik me vanavond alweer bij een uitschakeling neergelegd.
Nu houd ik me graag vast aan de kleine strohalm die er nog voor ons overeind staat.

Voor de poule: 2-0 rust en eind 3-1 1e verlenging F. door

pi_14972569
ik denk dat het wel gaat lukken vanavond. als we de scheids maar een beetje mee krijgen. ik gok: 0-1 na 45 minuten, 1-3 na 90 minuten.
pi_14972659
quote:
[b]Op donderdag 27 november 2003 14:24 schreef DivineJester
Voor de poule: 2-0 rust en eind 3-1 1e verlenging F. door
bij feyenoord-3 teplice-1 toch geen verlenging? of heb ik het nu mis
pi_14973632
quote:
Op donderdag 27 november 2003 14:55 schreef mart1984 het volgende:

[..]

bij feyenoord-3 teplice-1 toch geen verlenging? of heb ik het nu mis

Nee, 1-3 na 1e verlening, eindstand 0-2
pi_14973786
Het staat er ook wel wat onduidelijk:

rust: 0-2
eind: 0-2
1e v: 1-2, dan 1-3

Of hebben ze geen silver goal?
dan wordt het gewoon 0-3

[Dit bericht is gewijzigd door DivineJester op 27-11-2003 15:29]

pi_14974858
Veel succes vanavond.

Het kan echt wel!

Enige nadeel is dat een goal in de verlening niet dubbel telt!

Let yourself go and enjoy the bassline...
  donderdag 27 november 2003 @ 16:01:56 #22
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_14974947
quote:
Op donderdag 27 november 2003 13:43 schreef Doc het volgende:
Tuurlijk leeft het wel...heb alleen geen zin om hier allerlei analyses los te laten over vanavond..
A.M.A.B
  donderdag 27 november 2003 @ 16:05:09 #23
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_14975031
ik vrees voor Feyenoord. Het zal iig niet makkelijk worden Maar met een snelle treffer moet het mogelijk zijn.
  donderdag 27 november 2003 @ 16:11:17 #24
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_14975217
quote:
Op donderdag 27 november 2003 13:45 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Mbt de mensen hier: Geen idee, maar het topic stroomt nog niet vol iig.

Ik wil best helpen

Maar eigenlijk sluit ik me bij Popolon aan, ze scoren niet zo even tegen Teplice ben ik bang. Maar we zullen zien

De Narcis van Gabon
pi_14975246
Ik hoop zooo dat ze het halen...
Alleen de last dat Song in basis staat ipv Swerts bezorgt me een vervelend gevoel: Last!!
Commercieel zal Song best goed zijn voor Feyenoord.. maar op het veld kan ie net meedraaien met Top Oss..

Ik denk zelf dat het vanavond een 0-3 overwinning word.
Kuyt, v Persie en Lurling scoren.
Spannend is het wel.. want die 0-2 nederlaag thuis ben ik nog niet vergeten!

I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')