abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14942120
Dit is dus echt een super goede schrijver. Vooral Silmarillion, The hobbit, The fellowship of the ring, The Two Towers,
The return of the King en dan tot slot bijelkaargeraapte kladjes en bierfiltjes van tolkien daar kwam uit:

The unfinished tales dit is niet een vervolg op return of the king maar eerder op de silmarillion.

Wat vinden jullie van deze boeken? Of vind je ze niet leuk? Wat is je favoriete boek als je ze gelezen hebt?

Geen kick naar ander forum a.u.b want het gaat hier vooral om wat ik ervan van vind en wat de rest vind dus mag in generaal (slaat ook nergens op maar laten staan )

pi_14942213
That's what I'm Tolkien about
  woensdag 26 november 2003 @ 13:56:41 #3
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_14942250
Ik vind er niks aan. Matig geschreven en niet spannend. Maar goed dat is mijn mening.

Verder had je de search misschien kunnen gebruiken, het zou namelijk kunnen dat er al enkele topics over zijn.

Redactie Games woensdag 26 november 2003 @ 13:57:21 #4
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_14942268
Dat hoef je me niet te vertellen, dat kon ik al uit je nick extraheren
Maar toch leuk dat je het even *meldt

Ojee, tis weer een *meldt-topic. Ik verwacht het ergste

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_14942271
Ja maar ik vraag hier om een mening en heb geen zin om in een inactieve topic een beetje te gaan vertellen wat ik van tolkien vind.
pi_14942283
Naar mijn mening één van de beste boeken ooit........_O_
pi_14942284
Ik haal even de hoofdletters weg uit je titel... en we hebben een ander forum hiervoor, namelijk Literatureluurs. Deze gaat daarheen dus.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_14942355
bah
pi_14942540
Ik vind The Hobbit het beste...
  woensdag 26 november 2003 @ 23:16:41 #10
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_14958767
Tolkien heeft de silmarillion nooit afgemaakt. CHristoffer Tolkien heeft zijn vader's aantekeningen tot een verhaal samen proberen te smeden, maar het is niet af. En dat zie je.

Lord of the rings, mooi verhaal, had beter verteld kunnen worden denk ik.

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_14958916
Ik had het beter kunnen schrijven, maja.. geen zin in.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_14974742
quote:
Op woensdag 26 november 2003 23:20 schreef Kogando het volgende:
Ik had het beter kunnen schrijven, maja.. geen zin in.
LOL

Ik vind de boeken wel erg gaaf ja.

Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_15041451
Echt super boeken. Heb je ze al twee keer gelezen.
pi_15055851
Er was vast nog geen Tolkien topic.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  Redactie Games maandag 1 december 2003 @ 12:16:53 #15
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_15056896
Ik heb de Hobbit gelezen en ik ben nu bezig met het laatste deel van de Lord of the Rings serie - Return of The King. Eerste deel vond ik eerlijk gezegd niet zo bijster spannend gezien het feit dat ik heel de geschiedenis achter de ring eigenlijk wel een beetje wist nog uit The Hobbit. Ik vond het pas aan het einde van deel I echt een beetje spannend worden. 2e en 3e deel daarentegen vind ik bijster spannend.

Ik lees de boeken alleen wel in het Engels. Ik heb meer het idee dat als de schrijver z'n verhaal schrijft in z'n originele taal dat het gewoon beter tot uitdrukking komt. Zowieso heb ik een hekel aan sommige Engels naar Nederlands vertaalde woorden, die betreft betekenis misschien wel gelijk zijn maar eigenlijk voor geen meter passen.

Maar goed, Ik ben nu bij het gedeelte "The Ride of The Rohirrim" en het wordt alleen spannender en spannender...

Hoop dat ik em nog uitgelezen krijg voor de premiere over 2 weken

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_15115501
quote:
Op maandag 1 december 2003 11:37 schreef julekes het volgende:
Er was vast nog geen Tolkien topic.
Ik weet het: het is een beetje laat, maar toch sluit ik dit topic alsnog.
Er is namelijk een overvloed aan Tolkien topics en er is geen nieuw boek uit of zo (en verder ook niet veel nieuws op literair gebied wat Tolkien betreft).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')