met pen en muis
verder zit er niks bij
windows XP herkent hem automatisch, en er zijn drivers bij aiptek te downloaden
ik doe hem weg omdat ik hem nooit gebruik
biddings start at 10 euro
quote:Ben op zich wel geīnteresseerd. Enig idee kwa verzendkosten? Mocht het <5,50 euro blijven dan biedt ik bij deze 15 euro inclusief verzenden.
Op maandag 24 november 2003 22:16 schreef mtv het volgende:
merk Vevion, is hetzelfde als de medion, en eigenlijk een aiptekmet pen en muis
verder zit er niks bij
windows XP herkent hem automatisch, en er zijn drivers bij aiptek te downloadenik doe hem weg omdat ik hem nooit gebruik
biddings start at 10 euro
Edit: mail staat in m'n profiel
[Dit bericht is gewijzigd door mtv op 26-11-2003 06:39]
goed ?
quote:is goed, mail mij anders maar effe
Op zaterdag 29 november 2003 09:45 schreef Wh33L het volgende:
ik wacht zelf nog ff de hcc af.
dan hoor je mijn definitieve beslissinggoed ?
net als die personen dat ze zeggen dat ze langskomen, om iets op te halen, en dat ik dan de hele dag thuisblijf, en dan komen ze niet opdagen
quote:Dat moet je gewoon melden, zeker als het personen alhier betreft ...
Op dinsdag 2 december 2003 20:37 schreef mtv het volgende:
ik vindt ook, dat als er iets geboden wordt, dat ze het dan moeten kopen
maar er zijn er hier genoeg die zich er niet aan houdennet als die personen dat ze zeggen dat ze langskomen, om iets op te halen, en dat ik dan de hele dag thuisblijf, en dan komen ze niet opdagen
quote:Ik geef je 15 euro incl verzenden. Of eventueel aanstaande vrijdag (middag/avond) of maandag (ook middag of avond) op een willekeurig station tussen Schiphol en Nijmegen afgeven & betalen (en dan betaal ik ook gewoon 15 euro).
Op dinsdag 2 december 2003 20:14 schreef mtv het volgende:
te koop voor 20 euro inclusief verzendkosten
quote:20 euro staat er toch
Op woensdag 3 december 2003 15:14 schreef Fogel het volgende:[..]
Ik geef je 15 euro incl verzenden. Of eventueel aanstaande vrijdag (middag/avond) of maandag (ook middag of avond) op een willekeurig station tussen Schiphol en Nijmegen afgeven & betalen (en dan betaal ik ook gewoon 15 euro).
Als dat OK is, stuur me dan een mailtje met je rekeningnummer en dan maak ik het geld dezelfde dag over (tenzij je voor de station-optie gaat).
quote:In je openingspost staat "biddings start at 10 euro". Zit er dus mooi tussenin. Maar ik heb je al een mail gestuurd met een bod van 17,50, inclusief.
Op woensdag 3 december 2003 19:34 schreef mtv het volgende:[..]
20 euro staat er toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |