abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 12 juni 2001 @ 14:20:24 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1019012
Spoiler Alert:
.
.
.
.
.
.
.

Voor de Mexican begon zag ik een 3 minuten durende trailer van BOUNCE. Je zag achtereenvolgens een feestende Ben Affleck die een ticket verruilde met een vader, een bericht dat het vliegtuig was ontploft, een radeloze Affleck, die een bezoek brengt aan weduwe Paltrow, je ziet ze verliefd worden en als hij de waarheid vertelt (hij is verantwoordelijk voor de dood van haar man) krijgen ze ruzie om elkaar toch weer in de armen te vliegen.

Afgelopen weekend zag ik Bounce die zich precies zo afspeelde. Hetzelfde probleem had ik dus met Meet the Parrents, waar in 3 minuten alle grappen werden verteld.

Heb jij ook zulke ervaringen?

pi_1019025
Ongelooflijk veel. Ik vind dit een zware onderschatting van het keuzegedrag van de kijkers. Gewoon niet heen gaan of huren, dus. Voordat ik een film kijk of huur, wil ik er het liefst heel weinig vanaf weten. Dat houdt het tenminste nog een beetje verrassend of spannend, toch?
  dinsdag 12 juni 2001 @ 14:34:11 #3
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_1019118
Ik had laatst "Cruel Intentions 2" gehuurd op DVD. De trailer van die film bevatte juist zeer veel beelden die helemaal niet in de film zelf voorkwamen! Dat kwam waarschijnlijk omdat die film bedoeld was als pilot voor een "Cruel Intentions" televisie-serie. Maar niemand wilde die serie aankopen en toen hebben ze er een film van gemaakt

P.S. Het is trouwens een behoorlijke domme film. Haalt bij lange na niet de kwaliteit van deel 1.

What's the speed of Dark?
  dinsdag 12 juni 2001 @ 14:36:46 #4
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_1019139
Als je 'What Lies Beneath' nog wilt zien, zou ik de trailer mijden als de pest.

Spoilers galore

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 juni 2001 @ 14:39:14 #5
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_1019150
Cast Away is ook een mooi voorbeeld.
Als je de trailer ziet, heb je eigenlijk heel de film gezien
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 juni 2001 @ 14:40:48 #6
862 Arcee
Look closer
pi_1019165
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 14:20 schreef SunChaser het volgende:
Afgelopen weekend zag ik Bounce die zich precies zo afspeelde.
Maar dat had je ook zonder die trailer natuurlijk wel kunnen raden.
quote:
Heb jij ook zulke ervaringen?
Nee, want ik vermijd trailers als de pest, als het even kan. Ik heb er echt een gruwelijke hekel aan. Waanzinnig gewoon hoeveel er in weggegeven wordt. Ze zouden teaser-trailers moeten maken zoals je heel soms wel 'es ziet: gewoon 1 scène met de hoofdrolspelers en dan alleen het filmlogo en de namen. Alleen om je nieuwsgierigheid te prikkelen dus en niet om alvast een ruime samenvatting voor te schotelen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_1019310
DE 2 trailers van de Phantom Menace waren wel zeer goed. Ze gaven niet teveel weg, maar wel een tipje van de sluier so to speak. Vooral die eerste was supergoed...
pi_1019377
Lord of the Rings trailer
  Redactie Frontpage maandag 2 juli 2001 @ 00:54:52 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1125483
Zag vandaag de trailer van What Lies Beneath, daar zaten scenes in die ik niet terugzag in de film. OOk erg storend: dat je gaat opletten waar die ene scene blijft.
pi_1125534
quote:
Op maandag 02 juli 2001 00:54 schreef SunChaser het volgende:Ook erg storend: dat je gaat opletten waar die ene scene blijft.
idd...

dat was ook zo met de trailer van Liar Liar...

want dat waar de trailer mee eindigt, bleek voor het begin van de film te zijn... en ik maar wachten...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 2 juli 2001 @ 10:43:03 #11
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_1126652
Ook leuk: als je een beetje oplet, kun je in de trailer van Ransom al zien wie in de film de slechterik is.
ERRUG DOM.....

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  Redactie Frontpage maandag 2 juli 2001 @ 10:44:29 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1126659
Als je de trailer nog eens ziet van AS GOOD AS IT GETS: Dan zie je Helen Hunt met onblote rug op de rand van de badkuip zitten en hebben ze haar borst digitaal geamputeerd.
  maandag 2 juli 2001 @ 10:51:58 #13
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_1126694
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 14:39 schreef Tokus het volgende:
Cast Away is ook een mooi voorbeeld.
Als je de trailer ziet, heb je eigenlijk heel de film gezien
jah idd, maar ik zag als eerste de trailer in amerika, en die verklapte dus helemaaaaal niet zoveel!! liet net genoeg zien om je nieuwsgierig te maken zeg maar...

Je ziet het wel vaak in voorstukjes idd, en daarom roeleert de Sneak Preview ook zo Vaak krijg je films die voorlopig nog niet in premiere zijn, en vaak heb ik er ook nog geen voorstukje van gezien en soms weet je er ECHT helemaal niks van, is het totaal onbekend

* texelonia mist de sneak preview

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Redactie Frontpage maandag 2 juli 2001 @ 10:57:17 #14
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1126714
Spoiler alert

De trailer van WLB duurde dus ook 3 minuten en daar zag je dus meteen al dat Harrison Ford zijn vrouw naar het leven stond.

maandag 2 juli 2001 @ 11:17:43 #15
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_1126819
quote:
Op maandag 02 juli 2001 10:44 schreef SunChaser het volgende:
Als je de trailer nog eens ziet van AS GOOD AS IT GETS: Dan zie je Helen Hunt met onblote rug op de rand van de badkuip zitten en hebben ze haar borst digitaal geamputeerd.
Damn!

Vanavond meteen ff de DVD checken als ik thuis ben....

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  vrijdag 6 juli 2001 @ 10:01:24 #16
10794 Blindfold
Donde estan los Conejos?
pi_1154693
quote:
Op maandag 02 juli 2001 10:51 schreef texelonia het volgende:

[..]

jah idd, maar ik zag als eerste de trailer in amerika, en die verklapte dus helemaaaaal niet zoveel!! liet net genoeg zien om je nieuwsgierig te maken zeg maar...

Je ziet het wel vaak in voorstukjes idd, en daarom roeleert de Sneak Preview ook zo Vaak krijg je films die voorlopig nog niet in premiere zijn, en vaak heb ik er ook nog geen voorstukje van gezien en soms weet je er ECHT helemaal niks van, is het totaal onbekend

* texelonia mist de sneak preview

Ik ga altijd naar de Sneak in Nieuwegein en daar draaien ze trailers voor het begin van de film Erg vaak gebeurt het dat één van die films uiteindelijk in de sneak komt. Ze hebben het zelfs een keer geflikt om een trailer te laten zien van de Sneak van diezelfde avond (AAARGH).
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 juli 2001 @ 10:29:47 #17
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1154817
Ik vond de trailers van o.a. Harry Potter en LotR juist amper wat weggeven
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 6 juli 2001 @ 10:30:16 #18
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_1154819
Soms is 3 minuten al genoeg van een een film...
- end of days
- pearl harbour
- Perfect Storm..

(valt het jullie trouwens ook op dat hoe meer reclame voor een film, des te slechter ie is?)

Dennis

Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
pi_1157788
-Scary movie, de leukste grappen in de trailer.
-Mission Impossible 2, Hele film - trailer = heeeeeeeeeeel slaapwekkend
-Dude where's my car,hé wacht eens dat is geen film, sorry
  Redactie Frontpage woensdag 6 februari 2002 @ 11:46:27 #20
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3064765
quote:
Op vrijdag 06 juli 2001 10:30 schreef Is2Funky het volgende:

(valt het jullie trouwens ook op dat hoe meer reclame voor een film, des te slechter ie is?)

Ja, vaak is dat zo. Al kan ik Harry Potter en LOTR niet slecht noemen. MAar HP had veel beter (lees: korter) gekund.
pi_3091223
dude where is my car geen film?????

Dan vraag ik mezelf toch af wat ik dan eigenlijk gedownload heb..

<chinees accent> and then???? <\chinees accent>

I love RPG Warhammer
pi_3091354
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 09:14 schreef wjlaak01 het volgende:
dude where is my car geen film?????

Dan vraag ik mezelf toch af wat ik dan eigenlijk gedownload heb..

<chinees accent> and then???? <\chinees accent>

ehe ehe ehe
pi_3097532
quote:
Op maandag 02 juli 2001 00:54 schreef SunChaser het volgende:
Zag vandaag de trailer van What Lies Beneath, daar zaten scenes in die ik niet terugzag in de film. OOk erg storend: dat je gaat opletten waar die ene scene blijft.
What lies beneath is met stip op nummer 1 de allerslechtste trailer aller tijden.
Deze trailer verraad bijna de hele film!! en vooral de plotwendingen. Ik raad het iedereen bij deze ook af om de trailer te gaan kijken, als je de film nog niet kent.
"When you have insomnia, you're never really asleep, and you're never really awake."
  Redactie Frontpage dinsdag 12 maart 2002 @ 00:50:45 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3461925
De trailer van Scooby Doo vond ik wel leuk. Dat zijn trailers die niks met de film qua inhoud te maken heeft.
pi_3462028
From Hell.

had ik het maar bij de trailer gelaten

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')