Voor de Mexican begon zag ik een 3 minuten durende trailer van BOUNCE. Je zag achtereenvolgens een feestende Ben Affleck die een ticket verruilde met een vader, een bericht dat het vliegtuig was ontploft, een radeloze Affleck, die een bezoek brengt aan weduwe Paltrow, je ziet ze verliefd worden en als hij de waarheid vertelt (hij is verantwoordelijk voor de dood van haar man) krijgen ze ruzie om elkaar toch weer in de armen te vliegen.
Afgelopen weekend zag ik Bounce die zich precies zo afspeelde. Hetzelfde probleem had ik dus met Meet the Parrents, waar in 3 minuten alle grappen werden verteld.
Heb jij ook zulke ervaringen?
P.S. Het is trouwens een behoorlijke domme film. Haalt bij lange na niet de kwaliteit van deel 1.
Spoilers galore
V.
quote:Maar dat had je ook zonder die trailer natuurlijk wel kunnen raden.
Op dinsdag 12 juni 2001 14:20 schreef SunChaser het volgende:
Afgelopen weekend zag ik Bounce die zich precies zo afspeelde.
quote:Nee, want ik vermijd trailers als de pest, als het even kan. Ik heb er echt een gruwelijke hekel aan. Waanzinnig gewoon hoeveel er in weggegeven wordt. Ze zouden teaser-trailers moeten maken zoals je heel soms wel 'es ziet: gewoon 1 scène met de hoofdrolspelers en dan alleen het filmlogo en de namen. Alleen om je nieuwsgierigheid te prikkelen dus en niet om alvast een ruime samenvatting voor te schotelen.
Heb jij ook zulke ervaringen?
quote:idd...
Op maandag 02 juli 2001 00:54 schreef SunChaser het volgende:Ook erg storend: dat je gaat opletten waar die ene scene blijft.
dat was ook zo met de trailer van Liar Liar...
want dat waar de trailer mee eindigt, bleek voor het begin van de film te zijn... en ik maar wachten...
quote:jah idd, maar ik zag als eerste de trailer in amerika, en die verklapte dus helemaaaaal niet zoveel!! liet net genoeg zien om je nieuwsgierig te maken zeg maar...
Op dinsdag 12 juni 2001 14:39 schreef Tokus het volgende:
Cast Away is ook een mooi voorbeeld.
Als je de trailer ziet, heb je eigenlijk heel de film gezien
Je ziet het wel vaak in voorstukjes idd, en daarom roeleert de Sneak Preview ook zo Vaak krijg je films die voorlopig nog niet in premiere zijn, en vaak heb ik er ook nog geen voorstukje van gezien en soms weet je er ECHT helemaal niks van, is het totaal onbekend
* texelonia mist de sneak preview
De trailer van WLB duurde dus ook 3 minuten en daar zag je dus meteen al dat Harrison Ford zijn vrouw naar het leven stond.
quote:Damn!
Op maandag 02 juli 2001 10:44 schreef SunChaser het volgende:
Als je de trailer nog eens ziet van AS GOOD AS IT GETS: Dan zie je Helen Hunt met onblote rug op de rand van de badkuip zitten en hebben ze haar borst digitaal geamputeerd.
Vanavond meteen ff de DVD checken als ik thuis ben....
quote:Ik ga altijd naar de Sneak in Nieuwegein en daar draaien ze trailers voor het begin van de film
Op maandag 02 juli 2001 10:51 schreef texelonia het volgende:[..]
jah idd, maar ik zag als eerste de trailer in amerika, en die verklapte dus helemaaaaal niet zoveel!! liet net genoeg zien om je nieuwsgierig te maken zeg maar...
Je ziet het wel vaak in voorstukjes idd, en daarom roeleert de Sneak Preview ook zo
Vaak krijg je films die voorlopig nog niet in premiere zijn, en vaak heb ik er ook nog geen voorstukje van gezien en soms weet je er ECHT helemaal niks van, is het totaal onbekend
* texelonia mist de sneak preview
(valt het jullie trouwens ook op dat hoe meer reclame voor een film, des te slechter ie is?)
Dennis
quote:Ja, vaak is dat zo. Al kan ik Harry Potter en LOTR niet slecht noemen. MAar HP had veel beter (lees: korter) gekund.
Op vrijdag 06 juli 2001 10:30 schreef Is2Funky het volgende:
(valt het jullie trouwens ook op dat hoe meer reclame voor een film, des te slechter ie is?)
Dan vraag ik mezelf toch af wat ik dan eigenlijk gedownload heb..
<chinees accent> and then???? <\chinees accent>
quote:ehe ehe ehe
Op vrijdag 08 februari 2002 09:14 schreef wjlaak01 het volgende:
dude where is my car geen film?????Dan vraag ik mezelf toch af wat ik dan eigenlijk gedownload heb..
<chinees accent> and then???? <\chinees accent>
quote:What lies beneath is met stip op nummer 1 de allerslechtste trailer aller tijden.
Op maandag 02 juli 2001 00:54 schreef SunChaser het volgende:
Zag vandaag de trailer van What Lies Beneath, daar zaten scenes in die ik niet terugzag in de film. OOk erg storend: dat je gaat opletten waar die ene scene blijft.
had ik het maar bij de trailer gelaten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |