Weet iemand waar ik het newbie voorstel topic ofzo kan vinden?
Oh ja en ajb niet meteen schelden op me zoals ik jullie altijd zie doen bij nieuwe leden.
bvd,
Harrie
Oh ja, GDNZ. Maar als je ff wacht komt er denk ik wel iemand met een linkje er naartoe...
quote:goedzo !
Op zondag 23 november 2003 22:03 schreef Principessa het volgende:
ik stelt niets voor.
quote:Heej thx voor de link!
Op zondag 23 november 2003 22:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Volgens mij is dit de nieuwste.
quote:Je bedoelt: 2,5 jaar gelurkt en NOG de newbie voorstel topics niet kunnen vinden
Op zondag 23 november 2003 22:04 schreef Bengeltje het volgende:
nieuw en nu al te lui om te zoeken
quote:O ja: en vooral WAAROM. Kutnewb
Op zondag 23 november 2003 22:04 schreef Ultrakikkervis het volgende:
Als jij hier al 2,5 jaar aanwezig bent, dan weet je best wel waar dat topic zich bevindt, en dat je nu dus ook het alom bekende "kutnewbie" over je heen krijgt.
quote:heej ik verwachtte indd al dat ik duizend keer "kutnewbie" over me heen zou krijgen, maar ik hoopte toch nog op een wat mildere reactie.
Op zondag 23 november 2003 22:04 schreef Ultrakikkervis het volgende:
Als jij hier al 2,5 jaar aanwezig bent, dan weet je best wel waar dat topic zich bevindt, en dat je nu dus ook het alom bekende "kutnewbie" over je heen krijgt.
En over dat topic, als ik bij zoeken "newbie" en "voorstel" invoer, dan krijg ik 413 resultaten, en is de kans groot dat ik in het verkeerde topic post, waardoor er ws weer een mod komt die me alsnog naar het juiste topic doorverwijst.
Maar op deze manier kan het geloof ik ook
quote:kut newbie
Op zondag 23 november 2003 22:11 schreef HarrieDeHakker het volgende:[..]
heej ik verwachtte indd al dat ik duizend keer "kutnewbie" over me heen zou krijgen, maar ik hoopte toch nog op een wat mildere reactie.
quote:Stel je gewoon voor in alle 413 topics.
Op zondag 23 november 2003 22:11 schreef HarrieDeHakker het volgende:
En over dat topic, als ik bij zoeken "newbie" en "voorstel" invoer, dan krijg ik 413 resultaten, en is de kans groot dat ik in het verkeerde topic post, waardoor er ws weer een mod komt die me alsnog naar het juiste topic doorverwijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |