abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14879142
Jammer dat Björn nu weg is. Hij was altijd zo irritant dat het leuk werd. Bijvoorbeeld zijn engelse gepraat elke keer. Ik geloofde ook geen moment dat hij het eiland over zou doen zonder duel, zoals hij Geert beloofde.

Ik hoop dat Gio volgende week door de mand valt. Judge vind ik ook niks. Jutta of Robin geef ik een goede kans op de eindoverwinning.

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_14879422
Machtig was het weer. Zoals gewoonlijk. .

Bjorn, jammer dat hij eruit is maar goed zijn rol is uitgespeeld. .
Ryan, komt hopelijk in de finale
Giovanni, wat een lompe lul is dat toch ook. Hopelijk is hij de volgende die vertrekt.
Jutta is een goede kanshebster om te winnen maar dat is ze al vanaf het begin.
Net als Robin alleen hem gun ik het voor geen meter.

Judge? Dat hij zover gekomen is verbaasd me nog steeds. Hij is de Koenraad van ER2. . Die glipte ook tussen de mazen van de wet door.

maandag 24 november 2003 @ 08:34:54 #178
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_14879489
Iedereen die zo fel is op het feit dat Judge op zoek ging naar die 4 kokosnoten: hebben jullie al bedacht dat het hem waarschijnlijk meer energie heeft gekost om dat eiland af te struinen, dan het heeft opgeleverd?

En verder mag ik Judge wel, maar dan wel in de zin van: hij is leuk om uit te lachen, als hij weer begint te klagen .

Mijn twee favorieten voor dit moment zijn Ryan en Jutta. Het zou op zich ook wel leuk zijn als iemand eens een keer twee weken op Gual blijft zitten, in plaats van iedere keer stuivertje wisselen...

pi_14879546
quote:
Op maandag 24 november 2003 08:26 schreef berney het volgende:
Machtig was het weer. Zoals gewoonlijk. .

Bjorn, jammer dat hij eruit is maar goed zijn rol is uitgespeeld. .
Ryan, komt hopelijk in de finale
Giovanni, wat een lompe lul is dat toch ook. Hopelijk is hij de volgende die vertrekt.
Jutta is een goede kanshebster om te winnen maar dat is ze al vanaf het begin.
Net als Robin alleen hem gun ik het voor geen meter.

Judge? Dat hij zover gekomen is verbaasd me nog steeds. Hij is de Koenraad van ER2. . Die glipte ook tussen de mazen van de wet door.

true ... so true
  maandag 24 november 2003 @ 08:47:28 #180
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_14879606
Kan het toch niet laten om ff te reageren.... Wat een verschrikkelijke ophef over Judge zeg.... Jullie zijn wel een stelletje moraalridders zeg... Zou erg graag zien hoe een aantal van jullie zich daar zou gedragen ... Het is toch gewoon een spel, niet dat ik een fan van Judge ben, maar ik vind dat gedoe met die kokosnoten wel heel ernstig uit proportie geblazen... Hij eet toch niet uit de voorraadpot...

Daarnaast begrijp ik de sympathie voor Jutta ook niet helemaal... In het begin vond ik haar ook erg aardig en eerlijk, maar hoe verder de expeditie vordert, hoe labieler ik haar vind. Ze waait met elke wind mee en lijkt totaal geen eigen mening meer te hebben... Ze staan allemaal (lees: de vrouwen) onder de invloed van die akelige heks Ilona. Ik heb bijna nog nooit zo'n onsympathiek figuur op tv gezien als dat mens... De manier waarop ze stond te juichen toen Robin de proef won, wat een megabitch...Maar wat geweldig hoe ze op haar neus keek toen bekend werd gemaakt dat Robin een extra stem kon gaan uitbrengen door zijn immuniteit in te leveren...

Erg jammer dat oermens Bjorn eruit is... Hoop dat Franca korte metten met Ryan maakt volgende week... En dan een finale tussen Robin en Franca...

pi_14879752
quote:
Op maandag 24 november 2003 00:59 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Hey -Mk- Robin ontbreekt weer eens een keer aan de banner, heb je wat tegen hem?

oeps
pi_14879858
quote:
Op maandag 24 november 2003 08:47 schreef twentemeisje het volgende:
Kan het toch niet laten om ff te reageren.... Wat een verschrikkelijke ophef over Judge zeg.... Jullie zijn wel een stelletje moraalridders zeg... Zou erg graag zien hoe een aantal van jullie zich daar zou gedragen ... Het is toch gewoon een spel, niet dat ik een fan van Judge ben, maar ik vind dat gedoe met die kokosnoten wel heel ernstig uit proportie geblazen... Hij eet toch niet uit de voorraadpot...
Hij eet wél uit de voorraadpot. Al het eten op dat eiland is in feite een voorraadpot. Het is gewoon schijnheilig/ gluiperig om op die manier extra eten binnen te krijgen. Maar ach dat roep ik al vanaf het begin dat Judge het achter de ellebogen heeft. En niet een klein beetje ook. Daaraan heeft ie te danken dat hij zover gekomen is en verder niet. .
  maandag 24 november 2003 @ 09:21:14 #183
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_14880049
ik snap niet waarom iedereen die Bjorn zo graag mag??

dat was pas een irritant tarzannetje met zijn mooie beloftes die ie nooooit nakwam

ik hoop dat gio volgende ronde eruit vliegt maar dat geef ik weinig kans om dat er nog maar 2 vrouwen zijn en 3 mannen en die geilen op Gio,

Edit: dat soort opmerkingen maak je maar ergens anders.

[Dit bericht is gewijzigd door static op 24-11-2003 10:27]

"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_14880326
quote:
Op maandag 24 november 2003 09:21 schreef dabadbass het volgende:
ik snap niet waarom iedereen die Bjorn zo graag mag??

dat was pas een irritant tarzannetje met zijn mooie beloftes die ie nooooit nakwam

ik hoop dat gio volgende ronde eruit vliegt maar dat geef ik weinig kans om dat er nog maar 2 vrouwen zijn en 3 mannen en die geilen op Gio,

Bjorn zeikt te minste niet zo over complotten bananen en eten. Hij is bezig met survival en genieten, de rest zit alleen maar te zeiken om eten en doen helemaal niets..

Edit: quote weggehaald.

[Dit bericht is gewijzigd door static op 24-11-2003 10:27]

pi_14880365
quote:
Op maandag 24 november 2003 09:21 schreef dabadbass het volgende:
-edit-
Doe normaal of blijf voortaan gewoon lekker op stormfront.

Edit: ga jij hem lekker quoten.

[Dit bericht is gewijzigd door static op 24-11-2003 10:28]

maandag 24 november 2003 @ 09:40:39 #186
75177 Courgette007
paprika-wannabe
pi_14880385
Wat een zooitje bij elkaar zeg. De mannen zitten de buit al te verdelen en de vrouwen zonderen zich lekker af om hun kansen vooral nog kleiner te maken.

Enige mensen die nog kans mogen maken op de titel van mij zijn Jutta en Robin. De rest is afval.

pi_14880470
quote:
Op zondag 23 november 2003 21:57 schreef mbn het volgende:
Fantastisch dat de makers weer een konijn uit de hoge hoed toveren.
En erg sportief hoe Franca reageerde. Sarcastisch: En lekker voor d'r dat het dieet zo goed heeft geholpen. Hoop dat ze nu niet jojo'd met d'r gewicht.
Ik heb dit waarschijnlijk gemist, waar gaat dit over?!
pi_14881097
quote:
Op maandag 24 november 2003 09:39 schreef Elevation het volgende:

[..]

hij is wel lui
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 24 november 2003 @ 10:20:44 #189
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_14881110
quote:
Op maandag 24 november 2003 09:39 schreef Elevation het volgende:

[..]

das niet racistisch dat is gewoon zo een feit dus en ik kan der niks aan doen
pi_14881163
Ik gun het Robin eigenlijk wel om te winnen. Hij komt nu over als een klootzak vanwege de manier waarop hij zich gedraagt. Hij is echter degene die al vanaf het begin zegt dat ie er is om te winnen. Hij is in mijn ogen een van de weinigen die doorheeft hoe het spel gespeeld moet worden en dat doet ie dan ook goed. Hij moet alleen oppassen dat ie niet net als die gozer vorig jaar, op een stomme manier een hoop krediet verspeeld bij de andere kandidaten waardoor ie alsnog verliest.
A mind with a heart of it's own
pi_14881166
quote:
Op maandag 24 november 2003 10:20 schreef dabadbass het volgende:

[..]

das niet racistisch dat is gewoon zo een feit dus en ik kan der niks aan doen

Edit: jij ook.

[Dit bericht is gewijzigd door static op 24-11-2003 11:04]

maandag 24 november 2003 @ 10:26:59 #192
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_14881246
Kap eens.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 24 november 2003 @ 10:33:57 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14881377
Ik lees ergens iets over Dinsdag.
Heb ik wat gemist of was dat gewoon een 'zeikopmerking'.

Is er dinsdag weer een uitzending?

pi_14881472
quote:
Op maandag 24 november 2003 08:47 schreef twentemeisje het volgende:
Idd.
Vind ik
  maandag 24 november 2003 @ 10:37:33 #195
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_14881477
quote:
Op maandag 24 november 2003 10:26 schreef static het volgende:
Kap eens.
ja baas
  maandag 24 november 2003 @ 10:45:18 #196
22389 boku
Oppermoppermidget
pi_14881657
Wat een heerlijke aflevering weer gister.

Aan het eind van de aflevering werd gezegd dat de bananenkwestie nog steeds doorgaat en de link die ik legde was dat het misschien wel Judge is die de bananen heeft opgegeten. Hij geeft ook toe extra kokosnoten te 'sneaken'. Zou wel een stunt zijn...eerst Gio beschuldigen om er vervolgens achter te komen dat hij het niet eens was.

Jammer dat Bjorn eruit is. Maar aan de andere kant zou ik het gezicht van Gio, Judge of Robin niet willen missen op het moment dat Ryan in de finale komt. Helemaal natuurlijk als het Gio is....(zouden ze elkaar dan al te lijf gaan?)

Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan Ilona. Wat een verschrikkelijk mens is dat zeg. De manier waarop Ilona en Jutta nadat Robin immuniteit had gewonnen stonden te lachen was smakeloos. Wel leuk om die koppies te zien betrekken als ze horen dat Robin zijn immuniteit om kan ruilen voor een extra stem. (Denk wel dat de programmamakers de boel hier een beetje in en bepaalde richting hebben gestuurd)

Jutta dacht dat zij eruit zou gaan maar toen de eerste stem voor Franca uit de urn kwam zag je haar denken.....k*t ze hebben een ander slachtoffer gevonden. Wel slim van de heren om Franca eruit te stemmen...ik denk dat zei inderdaad ook een grotere concurrent is dan Jutta of Ilona

“Do nothing which is of no use.” - Miyamoto Musashi
pi_14882391
Ik heb het helemaal gehad met ER2003. Wat een nep programma zeg gadverdarrie! Nee ff serieus ik zit elke week braaf te kijken maar waarom er zo wordt geshoemeld door de leiding kan ik niet bevatten.

Je hoorde de vrouwen heel duidelijk spreken over de stem die Judge vorige week mee kreeg. Dat zou hun dus in een 4 tegen 3 situatie brengen. Daarom mocht hij geen imuniteit winnen want dan zou het 3 tegen 3 zijn als ze voor Gio zouden moeten stemmen. Plots blijkt dat de winnaar van de imuniteit nu opeens voor het eerst (!!!!!) zn kettinkje mag inleveren voor een extra stem. Bovendien wordt het 3 tegen 4 en is de extra stem van vorige week van Judge opeens verdwenen (!!!!!!) Sorry hoor maar ik vind dit totaal onbegrijpelijk. De mannen hebben vorige week een denkfout gemaakt door in een 3 tegen 3 situatie te belanden en konden daar op worden afgestraft. Dankzij de programmamakers wordt er nu dus alsnog weer gestuurd op een mannenfinale. Echt heel sneu!!

Wat ik hier veel lees is over dat er nog maar 9 dagen zijn en ze dus niet meer per 4 dagen de 3 mensen kunnen wegsturen. Dat komt omdat er ook nog maar 2 zullen worden weggestemt. Totdat er 3 over zijn. Dan krijg je weer op de een na laatste dag die dubbele proef. Waarbij de winnaar van proef 1 naar de finale gaat, en vervolgens de overige 2 strijden om het tweede plekje in de finale.. Maar goed je hebt kans dat ze dat nu dus anders doen in verband met duivelseiland verhaal en zo....

Hoe dan ook ik vind het triest. Franca is het slachtoffer geworden van corrupte tvmakers. Het gaat echt overal alleen nog maar om geld . heel triest.. echt heel erg triest.

Ben ook maar een mens... toch?
pi_14882533
quote:
Op maandag 24 november 2003 10:26 schreef static het volgende:
Kap eens.
hij vroeg erom

maar ok, genoeg erover

hoe zit het nou btw met de finale? hoeveel mensen zijn er dan nog? hoeveel mensen moet onze geweldige () ryan nog trotseren? hoe gaan de programma makers nu de stemrondes weer beïnvloeden om te zorgen dat niet alle vrouwen eruit gaan?

pi_14882618
quote:
Op maandag 24 november 2003 10:45 schreef boku het volgende:
Wat een heerlijke aflevering weer gister.

Aan het eind van de aflevering werd gezegd dat de bananenkwestie nog steeds doorgaat en de link die ik legde was dat het misschien wel Judge is die de bananen heeft opgegeten. Hij geeft ook toe extra kokosnoten te 'sneaken'. Zou wel een stunt zijn...eerst Gio beschuldigen om er vervolgens achter te komen dat hij het niet eens was.

Hij is wél de bananendief. Hebben ze een stukje van laten zien toen Ryan, Giovanni banaan zag eten.
pi_14882698
ER woordenboek (overgenomen uit belgisch forum)

Franceren: brieven opsturen en familie teruggestuurd krijgen.

Ryanosaurus: met uitsterven bedreigde diersoort (omdat hij géén eten krijgt)

Björnobo: zéér individualistische diersoort (behoort tot de brulapen), komt zeer zelden in groep voor.

Ilonussie: gedachte waarbij je denkt ergens langer te mogen blijven als je je blote kont laat zien.

Robineren: iemand verafgoden (you're my hero(ine))

Gio-judgi: nieuwe gevechtssport, waarbij je één pot, een machete en een vriendje mag gebruiken.

Juttapark: plaats waar alle mensen lief zijn tegen elkaar (schattig, hé !) - ook wel plaats waar veel wind staat.

uitBjornjouren:
wegsturen, doen vertrekken...
wie op duivelseiland komt wordt er uitgeBjornjourd

Giologische eten:
wat minder dan voorzien; aangewezen bij zwaarlijvigheid.
zie ook --> Giologische bananen

Giometrie:
methode om de agressieviteitsgraad bij gewervelde dieren
te meten.

Ilonatie:
stijlfiguur in het spreken dewelke blijk geeft van onbeheersbare neiging tot schelden op één bepaalde persoon.

Robineesje:
klein, tenger, langharig hondenras dat bekend staat om zijn onvoorwaardelijke trouw aan zijn baasje. begint te keffen naar de boosdoener als het baasje wordt bedreigd. zeer gegeerd bij bejaarde dames.

syndroom van judgekin:
komt vaak voor bij voedselschaarste; eerste symptomen gaan gepaard met voortdurend kwijlend over voedsel praten waarbij men vaak licht euforisch wordt. gaat verder van blinde adoratie voor voedselbereider tot agressie en het ontzeggen van het recht op voedsel aan anderen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')