Dit schrijft ze onder andere:
Maar goed, de oneerlijkheid van eenzijdige scheldpartijen van de kant van mevrouw Brard worden een beetje te hysterisch dus er moet toch een manier zijn mijn kant van de verhalen die ze de wereld instuurt te vertellen aan de mensen die hierin geïnteresseerd zijn. Dat is vanaf vandaag mogelijk!!!Wilt u weten WAAROM Patty dodelijk vermoeid uit Duitsland kwam toen ze de witte pumps in de hal van haar huis vond? Of de WERKELIJKE reden waarom de DVD 25 jaar na Waldolala niet doorgaat?
U krijgt antwoord van mij persoonlijk op deze Site.
EERLIJK EN OPRECHT.
Haar boek heb ik gelezen. Ik kan u zeggen dat het ABSOLUUT niet de naakte waarheid is!! In mijn wekelijkse column ga ik u vertellen wat de ECHTE waarheid is. Het wordt tijd!!!
U kunt daar op reageren en uw mening uitten. En als u dan nog vragen hebt, probeer ik ook die te beantwoorden. Uiteraard kunt u ook vragen aan mij stellen die niet met deze vrouw te maken hebben, er zijn immers een heleboel onderwerpen die veel interessanter zijn.
Ik zie ze graag tegemoet!!
Liefs Jose
Net in Life & Cooking:
Irene: bla b .. ' diva ' .. bla
Jose: " Jah diva is een gevierde danseres, of een filmactrice.. Maar die dingen zijn geen benamingen voor Patty. Maar daaronder staat de perfecte verwooring: "Divan", daar kan je ten minste op liggen.. Zie je nou hoe makkelijk het is ieamnd af te zeiken?
Wat een hoerenwijf .
quote:Iets wat Patty als hobby heeft dus......
Op zondag 23 november 2003 18:41 schreef MSXUser het volgende:
Fijn ouderwetsch moddergooien![]()
Alles wat die slet maar kan beschadigen vind ik geweldig.
Wie een kuil graaft voor een ander....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |