abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14851007
Vandaag is er iets heel vervelends gebeurt....
Mijn moeder en ik wouden gaan schaatsen op een schaatsbaan met een dan erover waar het heel koud was!
Toen wij daar kwamen deden wij onze schaatsen aan, ik had ook nog zo'n mooi rekje en ieereen keek jaloers naar mij!
Toen wij wouden gaan schaatsen keek mijn moeder eerst even of het ijs wel glad was!

Ze ging met haar wang op het ijs liggen om te voelen... na tien minuten zei ze dat ik mocht gaan schaatsen en dat eht ijs lekker glad was, toen wou ze opstaan... Maar dat ging niet!
Ze zat vast aan eht ijs zo koud was het!
De meneer van de ijsbaan was heel boos en we moesten de brandweer bellen om mijn moeder los te krijgen.. Dat was leuk! ik mocht een brandweerhelm op!
Maar toen mijn moeder los was van het ijs moest ze naar huis van de meneer van de ijsbaan en toen kon ik niet schaatsen

Maar hoe maken ze dat ijs? Dat wisten mijn moeer en ik niet! Wie weet dat?

pi_14851014
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 22:40 schreef herman_broodje het volgende:
Maar hoe maken ze dat ijs? Dat wisten mijn moeer en ik niet! Wie weet dat?
dat kopen ze .
pi_14851020
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 22:41 schreef Tiemie het volgende:

[..]

dat kopen ze .

Waar dan? en zoveel?!
pi_14851028
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 22:41 schreef herman_broodje het volgende:

[..]

Waar dan? en zoveel?!

de noordpool...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_14851031
ijs word gemaakt door buitenaardse ijsmannetjes
rednuhT.rohT
pi_14851041
En doei maar weer

Slot.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')