even de openingspost van de oorspronkelijke TS:
Geplaatst door LaTiNo op donderdag 12 juni 2003 12:07Grrrr,
De kinderen in mijn straat hebben mijn auto WEER eens met een bal vol zand geraakt en nu zit ie vol met krassen. En dat nadat ik al meerdere malen (op een nette en wat minder nette manier) aan ze duidelijk had gemaakt dat ze niet naast mijn auto (op eigen parkeerplek) moesten gaan voetballen. Ik heb het ook aan de ouders gevraagd en ze reageerden begripvol op een moeder na die me negeerde tijdens het gesprek en achteraf aan de buren vertelden 'dat haar kinderen mochten doen wat ze wilden'.
IK BEN HET ZAT!
Ik zoek tips om ze het leven zuur te maken binnen de mazen van de wet. Dus zelf met een groep vrienden in de straat voetballen en af en toe tegen hun raam te knallen. Scooters met 30km/u door de straat laten rijden (max snelheid). Extreem gevoelig alarm op de auto zetten. Wietzakjes met snoepjes aan de kinderen laten uitdelen. Spuitje voor insuline per ongeluk in de straat laten slingeren. Uitzoeken waar de kinderen naar school gaan en ze in de pauze op laten wachten door een groepje tuig.
ps. heeft er iemand ervaring met het gebruiken van een webcam + pc als beveilingscamera (opnemen als er iets beweegt) ?
[Dit bericht is gewijzigd door MissyMirjaM op 22-11-2003 14:50]
ik zou zeggen, zet je auto ergens anders neer
of laat de krassen heel vriendelijk aan die kinderen zien en zeg dat je het zonde vindt en of ze bij een pleintje in de buurt kunnen gaan voetballen oid
dat heeft meer effect en zorgt voor begrip ipv agressie en onbegrip
of 4 uur snachts auto paar duizend toeren laten maken
quote:Aa we zouden toch eens iets verkeerd doen.. Om zulke reactie werden helemaal niet gevraagd!
Op zaterdag 22 november 2003 14:44 schreef firstwollie het volgende:
je bent vrij laag bezig...ik zou zeggen, zet je auto ergens anders neer
of laat de krassen heel vriendelijk aan die kinderen zien en zeg dat je het zonde vindt en of ze bij een pleintje in de buurt kunnen gaan voetballen oiddat heeft meer effect en zorgt voor begrip ipv agressie en onbegrip
mijn oplossing: honkbal knuppel. .Owne da mag niet..
Hmmz.. ff nadenken
quote:hey wollie... er is hier iets mis... ik ben het namelijk met je eens
je bent vrij laag bezig...
[...]
verhaal de kosten voor de schade op de daders. volgende keer doen ze 't niet meer.
Altijd in de nieren of lever rammen.Krijg je geen zichtbare schade van
quote:Dat is het beste inderdaad
Op zaterdag 22 november 2003 14:50 schreef Fearlezz het volgende:[..]
hey wollie... er is hier iets mis... ik ben het namelijk met je eens
verhaal de kosten voor de schade op de daders. volgende keer doen ze 't niet meer.
That'll do the trick
Zorg er wel voor dat ze jonger als 18 zijn, anders mogen ze er nog geld voor vragen ook
Tuurlijk weet ie dat ie vrij laag bezig en tuurlijk zal ie zulke dingen niet doen. Dat is ook niet aan de orde.
Niks moralistisch gedrag. Gewoon oog om oog tand om tand mogelijkheden
quote:Op de weerszijdes van je kin krijg je ook geen blauwe plekken.
Op zaterdag 22 november 2003 14:52 schreef maupie het volgende:
Als je gaat slaan:
Nooit op het gezicht, dat is zichtbaar.Altijd in de nieren of lever rammen.Krijg je geen zichtbare schade van
quote:dit is ook wel een zeer (goede) vuile streek
Op zaterdag 22 november 2003 14:52 schreef maupie het volgende:
Als je gaat slaan:
Nooit op het gezicht, dat is zichtbaar.Altijd in de nieren of lever rammen.Krijg je geen zichtbare schade van
quote:Dit zou ik niet doen. Misschien een beter idee is om de cshade te proberen te verhalen op de ouders. ALs ze op jou terein voetballen (eigen parkeerplaats) Dan zou dat toch niet zo moeilijk moeten zijn..
,
Wietzakjes met snoepjes aan de kinderen laten uitdelen. Spuitje voor insuline per ongeluk in de straat laten slingeren. Uitzoeken waar de kinderen naar school gaan en ze in de pauze op laten wachten door een groepje tuig.
Een ordinaire burenruzie wint niemand iets mee, vrees ik.
Je kunt evt. nu het toch koud wordt, eens een supersoaker kopen en als ze weer op je parkeer plaats voetballen.... Een longonsteking houdt ze wel even binnen denk ik..
[Dit bericht is gewijzigd door The_stranger op 22-11-2003 14:57]
quote:Dat heeft effect??? Met die kutkinderen van tegenwoordig? Denk 't ook
je bent vrij laag bezig...ik zou zeggen, zet je auto ergens anders neer
of laat de krassen heel vriendelijk aan die kinderen zien en zeg dat je het zonde vindt en of ze bij een pleintje in de buurt kunnen gaan voetballen oiddat heeft meer effect en zorgt voor begrip ipv agressie en onbegrip
Simpel. Scahde betalen. Zo niet...Gewoon rammen. Niet de kinderen, maar de ouders uiteraard (kinderen kunnen er niks aan doen, taak van ouders om te leren dat dingen goed/gout zijn)
quote:iedere parkeerplaats buiten je eigen erf is van de gemeente, en dus kun je daar ook niets mee
Op zaterdag 22 november 2003 14:56 schreef The_stranger het volgende:[..]
Dit zou ik niet doen. Misschien een beter idee is om de cshade te proberen te verhalen op de ouders. ALs ze op jou terein voetballen (eigen parkeerplaats) Dan zou dat toch niet zo moeilijk moeten zijn..
Een ordinaire burenruzie wint niemand iets mee, vrees ik.
Je kunt evt. nu het toch koud wordt, eens een supersoaker kopen en als ze weer op je parkeer plaats voetballen.... Een longonsteking houdt ze wel even binnen denk ik..
quote:Dat klopt, maar hij heeft het over eigen parkeerplek, dus ik ging er van uit dat hij dan over eigen terrein heeft... En dan kun je er wel wat over zeggen..
Op zaterdag 22 november 2003 14:57 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
iedere parkeerplaats buiten je eigen erf is van de gemeente, en dus kun je daar ook niets mee
quote:Laat me raden, jouw ouders zijn dat vergeten? Want als jij gewoon ouders in elkaar wil gaan stompen ben je ook niet echt goed opgevoed volgens mij.
Op zaterdag 22 november 2003 14:56 schreef Bioman_1 het volgende:
Zo niet...Gewoon rammen. Niet de kinderen, maar de ouders uiteraard (kinderen kunnen er niks aan doen, taak van ouders om te leren dat dingen goed/gout zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |