Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit virus kan verwijderen? diverse speurtochten met Goegel hebben nix opgeleverd
Zoniet zoek voor 'Trojan removal tools' op google...
-autocue
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 21:20 schreef BigBear het volgende:
[...] Virusscanner vindt netjes het bestand, maar kan 'm helaas niet verwijderen (Unable to clean). Dit komt waarschijnlijk omdat het virus zich in de System Volume Information direcory bevindt waar je dus niet in kunt komen.
[...]
quote:Dat gaat dus niet werken
Running Trend Micro AntivirusScan your system with Trend antivirus and delete all files detected as TROJ_SMALL.M. To do this Trend customers must download the latest pattern file and scan their system. Other email users may use HouseCall, Trend Micro's free online virus scanner.
en de Additional Cleaning Instructions werken ook niet, want dat programma is nergens te vinden...
Hierna opnieuw scannen op virussen en dan kan het virus verwijderd worden.
quote:Ja daar zat ik ook al aan te denken... Laat nu net bij mij dat tabblad verdwenen zijn (waarschijnlijk door een ander virus) en vervangen zijn door "automatische updates". Dus ik kan met geen mogelijkheid bij systeemherstel komen...
Op vrijdag 21 november 2003 21:42 schreef TalkShowHost het volgende:
1. Start de windows verkenner op
2. Selecteer met de rechtermuisknop Deze Computer
3. Klik op eigenschappen
4. Klik op het tabblad systeemherstel
5. Zet een vinkje bij Systeemherstel uitschakelen
6. Klik op toepassen en volg de aanwijzingen op het scherm op.Hierna opnieuw scannen op virussen en dan kan het virus verwijderd worden.
quote:yep... die virusscanner heb ik zelf nl ook
Op vrijdag 21 november 2003 21:37 schreef mazaru het volgende:
Deze al geprobeerd?
http://housecall.antivirus.com/housecall/start_frame.asp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |