quote:Dat ligt niet aan de framerate, maar gewoon aan de snelheid van het spel, en dat is iets heel anders
Op vrijdag 21 november 2003 17:59 schreef _GdR_ het volgende:[..]
het gaat gewoon te snel.
en omdat het altijd donder en nat is spiegelt alles en doordat het zo achterlijk snel gaat zie je niet wanneer je de bocht ommoet enzo.dat vind ik een beetje gaar.
Die snelheid vind ik juist heel erg goed, het probleem met normale racers is dat je dan 200 km/h rijdt, en het lijkt alsof je 50 gaat ofzo. Hier is het tenminste wat interessanter in beeld gebracht
Ik heb het spel vanmiddag om 1 uur ofzo gekocht voor de XBOX en als auto de Honda Civic (omdat jacco die ook heeft ) gekozen. Ik rij nog steeds in dezelfde bak, alleen nu met lvl 2 engine/exhaust, drive train en tires
Dit is na Halo echt een van de beste spellen voor de XBOX
quote:Who's The man...............
Op vrijdag 21 november 2003 18:18 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Dat ligt niet aan de framerate, maar gewoon aan de snelheid van het spel, en dat is iets heel anders
Die snelheid vind ik juist heel erg goed, het probleem met normale racers is dat je dan 200 km/h rijdt, en het lijkt alsof je 50 gaat ofzo. Hier is het tenminste wat interessanter in beeld gebracht
Ik heb het spel vanmiddag om 1 uur ofzo gekocht voor de XBOX en als auto de Honda Civic (omdat jacco die ook heeft
) gekozen. Ik rij nog steeds in dezelfde bak, alleen nu met lvl 2 engine/exhaust, drive train en tires
Dit is na Halo echt een van de beste spellen voor de XBOX
* -Mzraki- Is The Man
quote:Lol, ik ben ook begonnen met een Civic omdat die toffer is dan die Golf en die Neon
Op vrijdag 21 november 2003 18:24 schreef jacco het volgende:[..]
Who's The man...............
* -Mzraki- Is The Man
Dit was mn eerste, nu rij ik een Sentra .
quote:Ah, het staat onderaan. Handige plek EA.
Op vrijdag 21 november 2003 19:26 schreef Disorder het volgende:
Hoe kom je in Godsnaam online met die demo (heb gehoord dat dat kan)?
quote:mijn 19" velgen r0xen
Op vrijdag 21 november 2003 12:01 schreef X-L het volgende:
heheh heb hem ook maar ff gehaald.
Ben nu bezig met me Honda Civic aan het opvoeren en het uiterlijk
Moet alleen andere pijp grrr en 17" of 18" velgen.Heb 2 screenies gemaakt...( hoe meer screenies in deze topic hoe beter ).
hier eentje:
[afbeelding]En deze:
En hier een jump...
Ik post later nog wat screenshots als me auto echt bruut is
later
Maakt het eigenlijk nog uit welke brand je kiest bij de upgrades (qua uiterlijk of performance) of is dat gewoon onzin.
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 19:43 schreef FunkyMaffi0z0 het volgende:[..]
mijn 19" velgen r0xen
quote:dat heet een motorkap van carbon.
Op vrijdag 21 november 2003 19:47 schreef Gremen het volgende:
Wat is dat nou met die vage grijze moterkappen.
Hoort dat zo, want persoonlijk vind ik ze er echt niet uit zien, net of er een texture mist ofzo. Denk ik een toffe upgrade gewonnen te hebben en krijg je zo een lelijk dingMaakt het eigenlijk nog uit welke brand je kiest bij de upgrades (qua uiterlijk of performance) of is dat gewoon onzin.
quote:das een carbon moterkap
Op vrijdag 21 november 2003 19:47 schreef Gremen het volgende:
Wat is dat nou met die vage grijze moterkappen.
Hoort dat zo, want persoonlijk vind ik ze er echt niet uit zien, net of er een texture mist ofzo. Denk ik een toffe upgrade gewonnen te hebben en krijg je zo een lelijk dingMaakt het eigenlijk nog uit welke brand je kiest bij de upgrades (qua uiterlijk of performance) of is dat gewoon onzin.
quote:hoe ver ben je welke race???
Op vrijdag 21 november 2003 19:43 schreef FunkyMaffi0z0 het volgende:[..]
mijn 19" velgen r0xen
quote:HELEMAAL MEE EENS !
Op vrijdag 21 november 2003 19:52 schreef _GdR_ het volgende:[..]
dat heet een motorkap van carbon.
wat zwaar vet eruit ziet
quote:euhm....88 van de 111 gereden ..iets in die richting
Op vrijdag 21 november 2003 19:54 schreef heerder het volgende:[..]
hoe ver ben je welke race???
Fijn ook dat je eerst zo'n account moet aanmaken. Na zo'n 10 verschillende namen (die allemaal bezet waren) probeerde ik de naam 'EAcanfuckingsuckit', die geweigerd werd vanwege profanity. Het menu is een ramp. De buttons staan na het racen bijvoorbeeld weer totaal ergens anders. Maar goed, het racen zelf is, ondanks de besturing, best vermakelijk. Ik probeer 't nog even.
quote:heb er zelf ook 1, motorkap dan.
Op vrijdag 21 november 2003 19:55 schreef FunkyMaffi0z0 het volgende:[..]
HELEMAAL MEE EENS !
en tnx...skyline r0x
quote:Nope dat is gewoon een auto maar die is in Nederland niet verkrijgbaar. Enkel in Amerika en Japan.
Op vrijdag 21 november 2003 19:53 schreef Goodfellow het volgende:
Nismo Centra is dat een map ofzo ?
Die vorige waren allemaal mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |