abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14813449
Ik heb afgelopen maandag een kutopmerking naar m'n vriendin gemaakt en heb haar daar enorm mee gekwetst.
Direct nadat ik dat gezegd had zei ik al dat ik dat niet had mogen zeggen. Ipv dat ik eerst nadenk, nee ik floep het er zo uit.

Ik heb er zo veel spijt van. Ze weet het niet meer. Is kwaad (en terecht, ik ben gewoon een lul geweest). Ze weet niet meer of ze nog verliefd is, of ze nog van me houd. Zo kwaad is ze dat ze wel kan janken.

Tuurlijk snap ik haar. Maar fouten maken is toch menselijk? Dat kun je iemand toch vergeven?
We zijn nog maar net 4,5 maand samen en ik heb het waarschijnlijk met 3 simpele woorden verknald .

Ik voel me misselijk, bang. Wil haar absoluut niet kwijtraken. Vanavond ga ik haar zien. En ik weet niet wat te doen. Wel bloemen meenemen, geen bloemen meenemen? Brief heb ik al geschreven.
Net als dinsdag, brief en kaart.

Ik baal van mezelf. Maar ik hou zoveel van haar. Zij is gewoon de perfecte voor mij.

pi_14813492
wat zei je dan?
quote:
3 simpele woorden
pi_14813496
Ik weet niet wat je gezegd hebt, maar als ze de perfecte voor je is, zou ik er maar wat moeite voor doen..
pi_14813510
iets om dr op te fleuren zou idd niet gek zijn
See the Truth and See the Lies just by opening You're Eye's.... 2 Foresee you're own Demise
pi_14813564
Het is te belachelijk voor woorden wat ik zei.
Ze had nieuwe schoenen gekocht. Had ze aan en liet ze zien. Ik zei dat ik ze mooi vond. Staat je een stuk volwassener.
Daarna knikte ik naar haar borsten en zei: nou die nog

Ik kan mezelf wel voor me kop slaan zo stom.

vrijdag 21 november 2003 @ 12:48:18 #6
26063 Frankieboy
Maar we blijven vrienden....
pi_14813569
Wat heb je precies gezegd dan?

Of is dat te prive?

-Edit- Oke, je was me net voor.

[Dit bericht is gewijzigd door Frankieboy op 21-11-2003 12:49]

Het is half november, we hebben het net voor de eerste keer gedaan. We liggen naakt in bed met de dekens weggeslagen. Zij is de grootste koukleum die ik ken. Dus ik kruip lekker dicht tegen haar aan. Zij mompelt: "Rot op, ik heb het warm."
pi_14813578
rofl
hahaha!!
pi_14813597
Ja ligt eraan wat je zei.

En als ze dan plots dan in 1 keer niet meer van je houdt en niet meer verliefd op je is. Dat is wel heeeeeel verdacht. Dus of je hebt echt iets heeeeeel ergs gezegd. En wat je zie was dom. Maar zo erg ook weer niet.

Of ze wachtte op het juiste moment om het uit te maken en jou de schuld er van te geven.

Zo ben ik even Peter (d)r Love de Vries.

[Dit bericht is gewijzigd door Boy_Snakeye op 21-11-2003 12:50]

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_14813599
Misschien ben ik wel 5 jaar jonger maar ik heb hier wel degelijk ervaring mee. Ik zou als ik jou was er eens voor gaan zitten en een brief schrijven waarin je schrijft wat je denkt en voelt voor haar en over wat je tegen haar gezegd hebt. Ik denk dat haar dat meer raakt dan dat je met een bos bloemen komt dan heeft ze misschien het gevoel dat je haar om koopt! Maar als je een brief schrijft kan je er ook nog een bos rozen bij geven als jij dat wilt.....

Succes! ik hoop voor je dat het goed komt!

vrijdag 21 november 2003 @ 12:49:32 #10
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_14813600
hahaha die opmerking dat is ook wel echt dom gewoon

[Dit bericht is gewijzigd door Doctor_Bara op 21-11-2003 12:50]

aka Man-Mountain
pi_14813606
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 12:48 schreef _Flea_ het volgende:

HAHAHA zoiets stoms heb ik nog nooit gehoord! Sjezus..
  vrijdag 21 november 2003 @ 12:49:44 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_14813612
quote:
Ze had nieuwe schoenen gekocht. Had ze aan en liet ze zien. Ik zei dat ik ze mooi vond. Staat je een stuk volwassener.

Volgens mij mag je heeeeel erg blij zijn dat ze je geen knal voor je kop gegeven heeft...

Dat was namelijk mijn reactie geweest...

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_14813630
quote:

whahahaha ROFLMAO
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  vrijdag 21 november 2003 @ 12:50:28 #14
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_14813635
quote:

Ik zie de humor er wel van in
het was een geintje toch moet je tegen kunnen vind ik
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  vrijdag 21 november 2003 @ 12:50:40 #15
31163 mmikie
Check m'n signature!
pi_14813641
Ik kan om je opmerking wel lachuh!

Maarja... ik kan ook wel begrijpen dat ze er pist om is!

pi_14813648
hehehhe geweldig!
ach ff bossie bloemen mee en komt vast wel weer goed.
grapje moet kunnen toch?
Bomen zijn relaxt
  vrijdag 21 november 2003 @ 12:51:00 #17
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_14813653
niet als ze zelf al depressief was over haar kleine borsten
aka Man-Mountain
pi_14813654
quote:

LOL , ach kom op als ze echt van je houd, dan kan ze er later om lachen, dus maak je niet te druk, en wees je zelf vanavond, zeg haar dat het je spijt, maar dat je het echt niet zo bedoelde.

Ojah en maak een opmerking van: jij mag ook wel grapjes over mij *** maken .. wedden dat ze dan weer gaat lachen?

Suc6

Use your imagination
  vrijdag 21 november 2003 @ 12:51:15 #19
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_14813664
ik kan er wel om lachen maar zij zeker niet
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_14813674
maak dr weer blij : koop een push up bh
pi_14813676
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 12:49 schreef kanabeach het volgende:
Misschien ben ik wel 5 jaar jonger maar ik heb hier wel degelijk ervaring mee. Ik zou als ik jou was er eens voor gaan zitten en een brief schrijven waarin je schrijft wat je denkt en voelt voor haar en over wat je tegen haar gezegd hebt. Ik denk dat haar dat meer raakt dan dat je met een bos bloemen komt dan heeft ze misschien het gevoel dat je haar om koopt! Maar als je een brief schrijft kan je er ook nog een bos rozen bij geven als jij dat wilt.....

Blijkbaar zit jij daar dus mee,...als dat niet zo moet je maar zeggen dat je echt niet minder van haar houd of haar minder mooi vind...Wel een beetje een foute opmerking maar ja, dat wist je zelf ook al......

Succes! ik hoop voor je dat het goed komt!

pi_14813677
ooooooe veel erger kun je het niet maken bij een vrouw. ach zo word je wijs he jongen Volgende met volwassen voorgevel dan maar.
pi_14813689
Ok, ts weet nu wel dat dat een stomme opmerking was, zullen we over de inhoud verder gaan?

nee, niet die inhoud

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_14813691
quote:
Volgens mij mag je heeeeel erg blij zijn dat ze je geen knal voor je kop gegeven heeft...
Dat was namelijk mijn reactie geweest...
Dat wilde ik nu net zeggen!!!
Stom van je wijffie dat ze je nog geen klap verkocht heeft
Mijn vriendin ...tja die is er wel wat makkelijker in....die zou ze nog oppompen voor me ook...:Y
  vrijdag 21 november 2003 @ 12:52:07 #25
27929 piere
doe mij maar bier
pi_14813695
WOEHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA

lul je daar maar eens uit

fok you ja!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')