Ik heb er zo veel spijt van. Ze weet het niet meer. Is kwaad (en terecht, ik ben gewoon een lul geweest). Ze weet niet meer of ze nog verliefd is, of ze nog van me houd. Zo kwaad is ze dat ze wel kan janken.
Tuurlijk snap ik haar. Maar fouten maken is toch menselijk? Dat kun je iemand toch vergeven?
We zijn nog maar net 4,5 maand samen en ik heb het waarschijnlijk met 3 simpele woorden verknald .
Ik voel me misselijk, bang. Wil haar absoluut niet kwijtraken. Vanavond ga ik haar zien. En ik weet niet wat te doen. Wel bloemen meenemen, geen bloemen meenemen? Brief heb ik al geschreven.
Net als dinsdag, brief en kaart.
Ik baal van mezelf. Maar ik hou zoveel van haar. Zij is gewoon de perfecte voor mij.
Ik kan mezelf wel voor me kop slaan zo stom.
Of is dat te prive?
-Edit- Oke, je was me net voor.
[Dit bericht is gewijzigd door Frankieboy op 21-11-2003 12:49]
En als ze dan plots dan in 1 keer niet meer van je houdt en niet meer verliefd op je is. Dat is wel heeeeeel verdacht. Dus of je hebt echt iets heeeeeel ergs gezegd. En wat je zie was dom. Maar zo erg ook weer niet.
Of ze wachtte op het juiste moment om het uit te maken en jou de schuld er van te geven.
Zo ben ik even Peter (d)r Love de Vries.
[Dit bericht is gewijzigd door Boy_Snakeye op 21-11-2003 12:50]
Succes! ik hoop voor je dat het goed komt!
[Dit bericht is gewijzigd door Doctor_Bara op 21-11-2003 12:50]
quote:HAHAHA zoiets stoms heb ik nog nooit gehoord! Sjezus..
Op vrijdag 21 november 2003 12:48 schreef _Flea_ het volgende:Daarna knikte ik naar haar borsten en zei: nou die nog
quote:Volgens mij mag je heeeeel erg blij zijn dat ze je geen knal voor je kop gegeven heeft...
Op vrijdag 21 november 2003 12:48 schreef _Flea_ het volgende:
Het is te belachelijk voor woorden wat ik zei.
Ze had nieuwe schoenen gekocht. Had ze aan en liet ze zien. Ik zei dat ik ze mooi vond. Staat je een stuk volwassener.
Daarna knikte ik naar haar borsten en zei: nou die nogIk kan mezelf wel voor me kop slaan zo stom.
Dat was namelijk mijn reactie geweest...
quote:
Ze had nieuwe schoenen gekocht. Had ze aan en liet ze zien. Ik zei dat ik ze mooi vond. Staat je een stuk volwassener.
Daarna knikte ik naar haar borsten en zei: nou die nogIk kan mezelf wel voor me kop slaan zo stom.
quote:
quote:LOL
Ojah en maak een opmerking van: jij mag ook wel grapjes over mij *** maken .. wedden dat ze dan weer gaat lachen?
Suc6
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 12:49 schreef kanabeach het volgende:
Misschien ben ik wel 5 jaar jonger maar ik heb hier wel degelijk ervaring mee. Ik zou als ik jou was er eens voor gaan zitten en een brief schrijven waarin je schrijft wat je denkt en voelt voor haar en over wat je tegen haar gezegd hebt. Ik denk dat haar dat meer raakt dan dat je met een bos bloemen komt dan heeft ze misschien het gevoel dat je haar om koopt! Maar als je een brief schrijft kan je er ook nog een bos rozen bij geven als jij dat wilt.....Blijkbaar zit jij daar dus mee,...als dat niet zo moet je maar zeggen dat je echt niet minder van haar houd of haar minder mooi vind...Wel een beetje een foute opmerking maar ja, dat wist je zelf ook al......
Succes! ik hoop voor je dat het goed komt!
nee, niet die inhoud
quote:Dat wilde ik nu net zeggen!!!
Volgens mij mag je heeeeel erg blij zijn dat ze je geen knal voor je kop gegeven heeft...
Dat was namelijk mijn reactie geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |