quote:Ik heb ook liever een slimmerik als vriendin dan zo'n mavo schaap. Mensen die zeggen intelligentie is niet belangrijk hebben er volgens mij zelf een terkort aan. Ze zeggen dat intelligentie niet belangrijk is maar dit doen ze alleen om het voor hun zelf goed te praten.
Op zaterdag 14 februari 2004 02:11 schreef keesjeislief het volgende:
Wat ik maar wil zeggen is dat als je niet in staat bent mensen (en i.h.b. leuke meisjes) te beoordelen op hun eigenschappen als mens maar ze indeelt aan de hand van hun opleiding, dat ik je dan een erg triest mannetje vind en je m.i. weinig begrepen hebt van waar het nou werkelijk om draait...
quote:Zo is het maar net, als je de capciteiten hebt om een bepaald niveau opleiding te volgen dan moet je daar ook voor gaan. Als je een luie kl**tzak bent, dan mogen je ouders je best tot de orde roepen.
Op vrijdag 21 november 2003 08:25 schreef George-Butters het volgende:
Wat is in godsnaam mis met een beetje ambitie. Waarom niet het maximale uit je zelf halen? En dat gelul dat havo en mavo voldoende is is natuurlijk ook poep. Het is alleen voldoende als dat het maximale is wat je kan. Dat 12jarige jochie heeft zelf aangegeven dat ie geen reet uitvoert. Schoppuh dus. Nederland kenniseconomie...
Ik ben het ook met je eens dat de vader in dit geval wel iets andere termen had kunnen gebruiken.
Maar aan de andere kant, heeft de TS "slechts" HAVO gedaan terwijl ze met wat inspanning ook VWO had kunnen doen, of heeft TS echt moeite gedaan om HAVO te behalen.
Al dat goedpraten van mensen die niet willen maar wel kunnen dat is echt de omgekeerde wereld.
quote:Waarom komen "intelligente" mensen altijd met dit soort opmerkingen? Tuurlijk wil je een vriendin met wie het klikt, op alle gebieden. Maar als je goed gelezen had, had je begrepen dat ik reageerde op deze uitspraak:
Op zaterdag 14 februari 2004 10:35 schreef Steijn het volgende:[..]
Ik heb ook liever een slimmerik als vriendin dan zo'n mavo schaap. Mensen die zeggen intelligentie is niet belangrijk hebben er volgens mij zelf een terkort aan. Ze zeggen dat intelligentie niet belangrijk is maar dit doen ze alleen om het voor hun zelf goed te praten.
quote:Ik vind het gewoon ontzettend sneu als je zo'n plat wereldbeeld hebt dat je denkt de intelligentie van mensen te kunnen afmeten aan hun opleiding. Dat getuigt m.i. van niet al te veel intelligentie nl.....
* Hagedis moet wel eerlijk blijven, hij vind het best wel jammer als ie leuke meisjes tegen komt en ze blijken MBO of een of andere simpele HBO studie te doen...
Smeert zijn kids is een minderwaardigheidscomplex aan
De enige echt domme van jullie drie is je Pa, wees daar maar niet onzeker over
quote:Ik zeg ook niet dat ik blij ben dat ik er zo tegenaankijk, maar ik doe ut toch wel. Ik zeg ook niet dat ik nooit iets zou doen met iemand van een lagere opleiding, m'n ex zat immers op het MBO. Jammer vond ik dat echter wel ja.
Op zaterdag 14 februari 2004 02:11 schreef keesjeislief het volgende:[..]
Zo, da's wel weer genoeg ...
Wat ik maar wil zeggen is dat als je niet in staat bent mensen (en i.h.b. leuke meisjes
) te beoordelen op hun eigenschappen als mens maar ze indeelt aan de hand van hun opleiding, dat ik je dan een erg triest mannetje vind en je m.i. weinig begrepen hebt van waar het nou werkelijk om draait...
En idd. Nederlands was niet mijn sterkste vak, maar da's volgens mij ook typisch een beta-kwaaltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |