En dat is dus mijn school .
Welke maniak doet zoiets? Eerst iemand vermoorden om daarna te verbranden? Hoe ziek moet je daarvoor zijn? Een jong meisje nog wel! Dat doe je toch niet... ? .
Dit topic is er niet voor om mij te condoleren of iets in die geest. Ik kende haar ook maar vrij oppervlakkig. Gewoon om het nieuws mee te delen .
en als je een beetje verstand hebt en je wilt iemand onherkenbaar maken dan breek je toch de onderkaak af
..aangenomen dat het een misdrijf is..
quote:nee het was spontane zelfontbranding
Op donderdag 20 november 2003 16:05 schreef vector200 het volgende:..aangenomen dat het een misdrijf is..
quote:Inside info heb ik niet. Maar verschillende teletekst berichten melden dat ze echt vermoord is (en dat daar dus ook bewijs voor is)
Op donderdag 20 november 2003 16:05 schreef vector200 het volgende:
Waarom doe je zoiets?? Dan zit er toch echt iets los als je iemand zo kunt behandelen.....aangenomen dat het een misdrijf is..
quote:Er zijn mensen op de wereld die zichzelf in de fik steken... ja die zijn er...
Op donderdag 20 november 2003 16:06 schreef JohnDope het volgende:[..]
nee was spontane zelfontbranding
edit: als ze bewijs hebben, dan is pas bewezen dat het een misdrijf is.. dus...blijkbaar is dat zo
quote:Dat was daarvoor. Wat ik weet was ze bij een vriendin en heeft daar gechat met anderen. Ze belde toen haar moeder op om te zeggen dat ze naar huis (of naar een andere vriendin) ging, daar is ze alleen nooit aangekomen.
Op donderdag 20 november 2003 16:07 schreef chocolatemoeze het volgende:
Zij hield toch nog contact via Internet? Of was dat een andere zaak?
quote:spontane zelfontbranding schijnt ook te bestaan.
Op donderdag 20 november 2003 16:07 schreef vector200 het volgende:[..]
Er zijn mensen op de wereld die zichzelf in de fik steken... ja die zijn er...
quote:Je loopt je zelf nu wel heel erg in de paradoxale hoek te lullen, dat besef je wel he
Op donderdag 20 november 2003 16:07 schreef vector200 het volgende:[..]
Er zijn mensen op de wereld die zichzelf in de fik steken... ja die zijn er...
edit: als ze bewijs hebben, dan is pas bewezen dat het een misdrijf is.. dus...blijkbaar is dat zo
quote:Ziektewet he...dan krijg je dat
Op donderdag 20 november 2003 16:10 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Je loopt je zelf nu wel heel erg in de paradoxale hoek te lullen, dat besef je wel he
[Dit bericht is gewijzigd door Steijn op 20-11-2003 16:13]
Heel veel sterkte gewenst in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |