Dit is zo'n 2 dagen doorgegaan tot vandaag. Hij begon weer te piepen en ik denk: OK, dus ik zet hem aan, ik zie iemand achter een wazig scherm. 2 seconden later;
Er springt een peodelnaakte jongenman achter het schem vandaan, piemel in de hand, ballen geschoren!!!!! Begint te rukken en is daarna meteen off-line!!!
Ooh my god
Hij heeft mijn e-mail van Fok! dusseh wie was het...vertel maar
quote:Ben het niet geweest maar het is een enorm goed idee
Op donderdag 20 november 2003 13:00 schreef Stoei-poes het volgende:
Ok, net een bizzare ervaring achter de rug. 3 dagen geleden deed ik mijn computer aan en staat er dat sven zich graag wil toevoegen aan mijn lijst. Ik denk svenMaar ja, ik voeg hem wel toe. Hij is online en begint meteen dat ie wil dat ik mijn web-cam aan moet doen. Ik ben daar nogal terughoudend in en hij blijft erom vragen.
Dit is zo'n 2 dagen doorgegaan tot vandaag. Hij begon weer te piepen en ik denk: OK, dus ik zet hem aan, ik zie iemand achter een wazig scherm. 2 seconden later;
Er springt een peodelnaakte jongenman achter het schem vandaan, piemel in de hand, ballen geschoren!!!!! Begint te rukken en is daarna meteen off-line!!!
Ooh my god
![]()
![]()
quote:Scheer je dan wel ff je ballen
Op donderdag 20 november 2003 13:01 schreef nomobo het volgende:[..]
Ben het niet geweest maar het is een enorm goed idee
quote:Deal!
Op donderdag 20 november 2003 13:03 schreef Stoei-poes het volgende:[..]
Scheer je dan wel ff je ballen
quote:Tuurlijk, ik zal je zo even toevoegen op msn
Op donderdag 20 november 2003 13:03 schreef Stoei-poes het volgende:[..]
Scheer je dan wel ff je ballen
quote:mijn echte naam is wel sven, maar er lopen hier ook Fok!ers rond met sven als nickname (o.a. -Sven- en Sven)maar ff voor duidelijkheid:
Op donderdag 20 november 2003 13:00 schreef Stoei-poes het volgende:
Ok, net een bizzare ervaring achter de rug. 3 dagen geleden deed ik mijn computer aan en staat er dat sven zich graag wil toevoegen aan mijn lijst. Ik denk svenMaar ja, ik voeg hem wel toe. Hij is online en begint meteen dat ie wil dat ik mijn web-cam aan moet doen. Ik ben daar nogal terughoudend in en hij blijft erom vragen.
Ooh my god
![]()
![]()
Ok ik zal het nie meer doen! Maar had ik me een beetje netjes geschoren? Ik had haast.. moest snel snel dus slechte voorbereiding.
quote:Nou, dat lijkt me duidelijk! Ontkenningsfase...
Op donderdag 20 november 2003 13:05 schreef qu63 het volgende:[..]
mijn echte naam is wel sven, maar er lopen hier ook Fok!ers rond met sven als nickname (o.a. -Sven- en Sven)maar ff voor duidelijkheid:
![]()
![]()
I K W A S H E T N I E T ! ! !
![]()
![]()
quote:mischien was het swedish sven, die schijnen hun ballen te scheren in zweden
Op donderdag 20 november 2003 13:05 schreef qu63 het volgende:[..]
mijn echte naam is wel sven, maar er lopen hier ook Fok!ers rond met sven als nickname (o.a. -Sven- en Sven)maar ff voor duidelijkheid:
![]()
![]()
I K W A S H E T N I E T ! ! !
![]()
![]()
quote:POSTEN
Op donderdag 20 november 2003 13:05 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik had ook onlangs zo iemand.Goed gelachen.
En heb wel shots gemaakt.
deed een mooie vrouw dat maar eens voor mij
fleshmob.
[mental note]Koop géén webcam[/mental note]
quote:Idd. Da roept ie wel erg hard !
Op donderdag 20 november 2003 13:06 schreef Tomaz het volgende:[..]
Nou, dat lijkt me duidelijk! Ontkenningsfase...
quote:Nee ik lag over de grond te rollen in mijn lachstuip
Op donderdag 20 november 2003 13:03 schreef Stranger het volgende:
Heb je nog screenshots gemaakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |