abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14774672
(Hopelijk een eigen topic waardig? Mag ie Golfer? )

30 november dus LÍVE op de tv de loting voor het EK 2004 In portugal MET NEDERLAND WOOHOO

Volgens de Duitse TV is het een "gelukje" voor "die mannschaft" dat Turkije eruit ligt, daardoor vervalt het Turkse plaatsje in de loting. Die zouden bij plaatsing een "geplaatste status" krijgen, die plek wordt nu opgevuld door de Duitsers.

Volgens de ZDF (als ik het goed begrepen heb)

Groepshoofden: Engeland, Italië, Duitsland en Spanje
Nr's 2: Portugal, Denemarken, Frankrijk en Tsjechie
Nr's 3: Nederland, Rusland, Zweden, Kroatie
Nr's 4: Letland, Griekenland, Zwitserland, Bulgarije

Dus een poule met Duitsland, Frankrijk en Griekenland is mogelijk voor Nederland

Dus de "voorspel de poules" topic kan dus niet helemaal...

Golfer: Pls laat staan?

pi_14774796
Warom Spanje als groepshoofd terwijl ze playoffs hebben moeten spelen
pi_14774823
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:14 schreef Kapmes het volgende:
Warom Spanje als groepshoofd terwijl ze playoffs hebben moeten spelen
Historie van de laatste EK's en WK's telt volgens mij het zwaarst, plus de Fifa ranglijst. Weet vast iemand wel het goede antwoord op. Vandaar dat Nederland slecht scoort
  woensdag 19 november 2003 @ 23:17:57 #4
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_14774937
Spanje Frankrijk Nederland Bulgarije

Aaaaaargh

In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
pi_14774978
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:17 schreef okkidude het volgende:

Aaaaaargh

Zou meer vrezen voor Portugal en Italië...
pi_14774985
Alles wordt een eitje voor ze
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_14775010
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:17 schreef okkidude het volgende:

Aaaaaargh

Ik denk dat Griekenland (staan die ook nie onder een coach van de Duitsers? Der otto ? ) gevaarlijker is dan Bulgarije. De griekse clubs zijn ook al in opmars.
pi_14775018
Hm die nr. 3 koker is niet echt gunstig.

Ik ga voor Duitland, Denemaren en Letland.

pi_14775081
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:20 schreef Elevation het volgende:
Hm die nr. 3 koker is niet echt gunstig.

Ik ga voor Duitland, Denemaren en Letland.

Zou heerlijk zijn... Denemarken en Nederland door want ook Duitsland speelt slecht... Letland door is prachtig, geweldig gewoon al hadden ze natuurlijk de playoffs mede gehaald door 1. de simpelste poule en 2. uit te winnen bij Zweden dat met een tweede elftal speelde. Maar ik gun het ze van harte... Jammer dat Wales het niet gered heeft.
pi_14775104
FIFA en UEFA moet het fair gaan spelen en alle landen in een bak gooien, maar dat doen die smerige hufter toch niet,

stel je voor dat Spanje, Italie, Duitsland en Frankrijk in een poule komen
stel je voor dat Letland het EK zou winnen

pi_14775192
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:22 schreef AirRaid het volgende:
FIFA moet het fair gaan spelen en alle landen in een bak gooien, maar dat doen die smerige hufter toch niet,

Blatter oprotten

Ja over dat systeem valt te twisten want als je 4 sterke landen in 1poule hebt is het niet goed en als je Letland in een groep stopt met 3 sterkere landen is het ookniet goed want dan is het opeens ook niet meer fair en als je 4 "zwakkere"" landen ook al bestaan ze eigenlijk niet meer de zwakkere in een poule stopt is het ook niet goed.

Dus wat is dan wel goed tegenwoordig?

pi_14775286
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:22 schreef AirRaid het volgende:
FIFA en UEFA moet het fair gaan spelen en alle landen in een bak gooien, maar dat doen die smerige hufter toch niet,

Vind ik ook... maar maakt het zo veel uit of Spanje bij Italie komt of bij Nederland en Portugal ofzo ... op het EK zijn alleen goeie ploegen
pi_14775334
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:14 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Historie van de laatste EK's en WK's telt volgens mij het zwaarst, plus de Fifa ranglijst. Weet vast iemand wel het goede antwoord op. Vandaar dat Nederland slecht scoort

Spanje heeft ook niet echt veel gepresteerd op de EK en WK en op de FIFA-ranglijst staat Spanje een paar puntjes voor op Nederland.
sig verwijderd door FA
pi_14775373
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:25 schreef Bartoli het volgende:
Dus wat is dan wel goed tegenwoordig?
het fairste is gewoon alle landen in een bak en ja als je dan duitsland, frankrijk, spanje en italie in een poule krijgt...

tja dat is dan gewon het lot

pi_14775379
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:29 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Spanje heeft ook niet echt veel gepresteerd op de EK en WK en op de FIFA-ranglijst staat Spanje een paar puntjes voor op Nederland.

Ze zijn er wel altijd bij sinds 1992... Ik weet niet wat het zwaarst weegt... dacht de laatste 2 grote toernooien... Maar ja, misschien had de ZDF het niet goed...ze hebben het immers ook nog steeds over de escapade van de Nederlandse spelers na de 0-1 nederlaag zaterdag.
Dat ze lekker gefeest hebben... Zeiden ze net nog op ZDF.. Hoezo halen ze alleen de slechte zaken uit de pers.
pi_14775447
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:28 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:

[..]

Vind ik ook... maar maakt het zo veel uit of Spanje bij Italie komt of bij Nederland en Portugal ofzo ... op het EK zijn alleen goeie ploegen

waar we bij in de poule komen maakt me nix uit, als wer maar fair geloot wordt
als je het EK wilt winnen moet je toch winnen van de beste
pi_14775478
Portugal is als thuisspelend land toch waarschijnlijk sowiezo een groepshoofd...
pi_14775522
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:33 schreef Kozzmic het volgende:
Portugal is als thuisspelend land toch waarschijnlijk sowiezo een groepshoofd...
Dat dacht ik dus ook
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 19 november 2003 @ 23:36:24 #19
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14775541
Zolang Engeland, Denemarken en Zwitserland ook mogelijk zijn, vind ik het prima
pi_14775567
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:33 schreef Kozzmic het volgende:
Volgens mij is dat alleen bij de WK zo...
pi_14775595
Als je tijdens het EK niet wil plaatsen, moet je dat voor de kwalificatie voor het EK ook niet doen, wordt een leuke voorronde dan: Frankrijk, Nederland, Engeland, Italië, Duitsland en Spanje. En dan een poule met San Marino, Malta, etc....
Alleen nu komt het Nederland niet uit en toen wel.

Een evenwichtige verdeling is het eerlijkst om ervoor te zorgen dat een kandidaat een makkelijkere voorronde heeft als de ander.

People spend money they dont have, to buy things they dont want, to impress people they dont like
  woensdag 19 november 2003 @ 23:38:39 #22
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_14775608
Hoop op een zware loting

Let's roll.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_14775641
5 december is trouwens de loting voor WK 2006 al
pi_14775871
Hmm...
ut klopt dus wel...
Portugal is groepshoofd...
pi_14776352
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:37 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Volgens mij is dat alleen bij de WK zo...

Bin 't EK 2000 waren Nederland en België toch ook groepshoofd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')