30 november dus LÍVE op de tv de loting voor het EK 2004 In portugal MET NEDERLAND WOOHOO
Volgens de Duitse TV is het een "gelukje" voor "die mannschaft" dat Turkije eruit ligt, daardoor vervalt het Turkse plaatsje in de loting. Die zouden bij plaatsing een "geplaatste status" krijgen, die plek wordt nu opgevuld door de Duitsers.
Volgens de ZDF (als ik het goed begrepen heb)
Groepshoofden: Engeland, Italië, Duitsland en Spanje
Nr's 2: Portugal, Denemarken, Frankrijk en Tsjechie
Nr's 3: Nederland, Rusland, Zweden, Kroatie
Nr's 4: Letland, Griekenland, Zwitserland, Bulgarije
Dus een poule met Duitsland, Frankrijk en Griekenland is mogelijk voor Nederland
Dus de "voorspel de poules" topic kan dus niet helemaal...
Golfer: Pls laat staan?
quote:Historie van de laatste EK's en WK's telt volgens mij het zwaarst, plus de Fifa ranglijst. Weet vast iemand wel het goede antwoord op. Vandaar dat Nederland slecht scoort
Op woensdag 19 november 2003 23:14 schreef Kapmes het volgende:
Warom Spanje als groepshoofd terwijl ze playoffs hebben moeten spelen
quote:Zou meer vrezen voor Portugal en Italië...
Op woensdag 19 november 2003 23:17 schreef okkidude het volgende:
Spanje Frankrijk Nederland BulgarijeAaaaaargh
quote:Ik denk dat Griekenland (staan die ook nie onder een coach van de Duitsers? Der otto ? ) gevaarlijker is dan Bulgarije. De griekse clubs zijn ook al in opmars.
Op woensdag 19 november 2003 23:17 schreef okkidude het volgende:
Spanje Frankrijk Nederland BulgarijeAaaaaargh
quote:Zou heerlijk zijn... Denemarken en Nederland door want ook Duitsland speelt slecht... Letland door is prachtig, geweldig gewoon al hadden ze natuurlijk de playoffs mede gehaald door 1. de simpelste poule en 2. uit te winnen bij Zweden dat met een tweede elftal speelde. Maar ik gun het ze van harte... Jammer dat Wales het niet gered heeft.
Op woensdag 19 november 2003 23:20 schreef Elevation het volgende:
Hm die nr. 3 koker is niet echt gunstig.Ik ga voor Duitland, Denemaren en Letland.
stel je voor dat Spanje, Italie, Duitsland en Frankrijk in een poule komen
stel je voor dat Letland het EK zou winnen
quote:Ja over dat systeem valt te twisten want als je 4 sterke landen in 1poule hebt is het niet goed en als je Letland in een groep stopt met 3 sterkere landen is het ookniet goed want dan is het opeens ook niet meer fair en als je 4 "zwakkere"" landen ook al bestaan ze eigenlijk niet meer de zwakkere in een poule stopt is het ook niet goed.
Op woensdag 19 november 2003 23:22 schreef AirRaid het volgende:
FIFA moet het fair gaan spelen en alle landen in een bak gooien, maar dat doen die smerige hufter toch niet,
Blatter oprotten
Dus wat is dan wel goed tegenwoordig?
quote:Vind ik ook... maar maakt het zo veel uit of Spanje bij Italie komt of bij Nederland en Portugal ofzo ... op het EK zijn alleen goeie ploegen
Op woensdag 19 november 2003 23:22 schreef AirRaid het volgende:
FIFA en UEFA moet het fair gaan spelen en alle landen in een bak gooien, maar dat doen die smerige hufter toch niet,
quote:Spanje heeft ook niet echt veel gepresteerd op de EK en WK en op de FIFA-ranglijst staat Spanje een paar puntjes voor op Nederland.
Op woensdag 19 november 2003 23:14 schreef Frutsel het volgende:[..]
Historie van de laatste EK's en WK's telt volgens mij het zwaarst, plus de Fifa ranglijst. Weet vast iemand wel het goede antwoord op. Vandaar dat Nederland slecht scoort
quote:het fairste is gewoon alle landen in een bak en ja als je dan duitsland, frankrijk, spanje en italie in een poule krijgt...
Op woensdag 19 november 2003 23:25 schreef Bartoli het volgende:
Dus wat is dan wel goed tegenwoordig?
tja dat is dan gewon het lot
quote:Ze zijn er wel altijd bij sinds 1992... Ik weet niet wat het zwaarst weegt... dacht de laatste 2 grote toernooien... Maar ja, misschien had de ZDF het niet goed...ze hebben het immers ook nog steeds over de escapade van de Nederlandse spelers na de 0-1 nederlaag zaterdag.
Op woensdag 19 november 2003 23:29 schreef Ambrosius het volgende:[..]
Spanje heeft ook niet echt veel gepresteerd op de EK en WK en op de FIFA-ranglijst staat Spanje een paar puntjes voor op Nederland.
quote:waar we bij in de poule komen maakt me nix uit, als wer maar fair geloot wordt
Op woensdag 19 november 2003 23:28 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:[..]
Vind ik ook... maar maakt het zo veel uit of Spanje bij Italie komt of bij Nederland en Portugal ofzo ... op het EK zijn alleen goeie ploegen
quote:Dat dacht ik dus ook
Op woensdag 19 november 2003 23:33 schreef Kozzmic het volgende:
Portugal is als thuisspelend land toch waarschijnlijk sowiezo een groepshoofd...
quote:Volgens mij is dat alleen bij de WK zo...
Op woensdag 19 november 2003 23:33 schreef Kozzmic het volgende:
Portugal is als thuisspelend land toch waarschijnlijk sowiezo een groepshoofd...
Een evenwichtige verdeling is het eerlijkst om ervoor te zorgen dat een kandidaat een makkelijkere voorronde heeft als de ander.
Let's roll.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |